Wow in de startpost ook echt 'coming 2008' Maar die trailer, preview en screens zijn echt zwaar epic, als ze het allemaal waar weten te maken wordt dit dé game die Dead Rising had moeten zijn
Ik ben echt extreem blij dat deze game nog 'leeft' ,geweldig. Zag er in 2008 al prachtig uit, en zo te zien aan de shots nu nog veel mooier, wow!!!! Geweldige trailer ook, erg origineel ook.
OT: Als je dat verhaaltje op de vorige pagina leest; nog geen datum bekend, naast 2011 dan. De startpost mag trouwens wel een update gebruiken, Dulle?
Als je de shots vergelijkt van 2008 met nu, wow....groooot verschil. Ik ben hier zéér benieuwd naar, ik hoop dat we deze nog mogen verwachten dit jaar. Ben hoe dan ook blij dat we juist dit nieuws te horen krijgen en niet dat ie gecanned is
Wow wat één ziek dope trailer Beste die ik in jaaaren heb gezien! Zou zo een filmtrailer kunnen zijn. Nooit van deze game gehoord maar wat ik hier zo lees en zie staat deze nu zeeer hoog op het verlanglijstje. Edit: Lol zie net dat ik ergens in 2009 al in dit topic gepost heb Maja wat wil je ook als de startpost uit 2007 stamt
Ik houd totaal niet van spellen met zombies, zoals Dead Rising bijvoorbeeld, maar deze trailer trekt mijn interesse. Wat goed gedaan zeg! Ziet er ook erg mooi uit.
Wauw!! In tijden niet zo'n gruwelijke trailer gezien, die ook ontzettend emotioneel is....die muziek erbij past perfect....beetje Lost achtige muziek