Zo
mother Helen (moeder overste in de Kerk Act 2) kan me maar beter eeuwig dankbaar zijn met haar broadcast bij de derde keer
ben ik bijna $ 3000 kwijtgeraakt aan doodgaan.
Dacht ik ook dat er 2 locaties waren in Act 2 is er nog een derde locatie, ook weer gestrande mensen gelukkig niet veel zij-missies. Ik heb nu nog een huis te bekijken ....
Vraagje hoeveel locaties met mensen zijn er in Act 2 want dan kan ik eindelijk weer de hoofdmissie oppakken.
Trouwens ik ben nu al Level 25 en ben dus nog niet met
mee geweest. Vindt het best wel goed van mij zelf dat het zonder enige coop lukt.
Tips Act 2:
- Extra spullen:
Kan je kwijt bij dat grietje dat nadat je auto verbouwd is meegaat.
- In act 2 is rijden met de auto haast onmogelijk ... je zal veel moeten rennen / ontwijken Boost dus je stamina.
- Moet je iets op de daken doen dan is het niet recht toe recht aan leer dus kijken waar de trappen zijn.
- In deze Act moet je niet blijven wegrennen.
Ik heb geleerd dat the Big Zombies niet tegen auto's en vuur kunnen.
- Nu zijn auto's (in deze act) een probleem. Gebruik als het kan
deo-bombs zijn makkelijk te maken aks je de MOD heb en
in de Kerk kan je als je genoeg geld heb de benodigde supplies kopen.
- Pistolen zijn leuk, verschillende wapens gebruiken meer ammo dan een ander kijk dus goed.
- Zombies zijn al dood dus pistolen raken wel maar zijn minder effectief dan op mensen.
- Melee is de beste optie voor zombies, mensen zijn meestal gewapende en reageren sneller.
- In deze Act kom je een nieuwe
soort Zombie tegen "Suicider"
gebruik hem wijs!
Hij is met een paar kogels te triggeren!
- Zij missies geven je ook MODS. Tevens kan je MODS vinden op locaties.
- Gebruik fast travel op een strategische manier bestudeer dus je kaart! Zo is
The Warehouse voor de meeste missies in Act 2 een goede locatie qua ligging.
- Afhankelijk van je character ben ik erachter gekomen dat je boom met skills verschilt. Lees deze boom en kijk wat je echt nodig hebt. Er is geen standaard want een ieder speelt anders. Aangezien ik zoveel mogelijk missies probeer te spelen verdeel ik het zooitje.
Ik speel trouwens met Sam B.
Nou dat was het een beetje voor vandaag. Ik heb getracht het 1 en ander onder spoiler te zetten zodat het niet verklapt wordt. Zelf vind ik het niet zo diepgaand, maar je weet maar nooit.
Tip voor beginner ten slotte: "Heb je geen geduld om zelf de missies uit te spelen , ga co-op. Ik heb begrepen dat je ook XP punten krijgt. Hoe meer XP punten je hebt des te meer leuke wapens kan je handelen."
Klik om te vergroten...