1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Island

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 aug 2007.

1. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Bij de beschrijving van die code stond zelfs dat het binnen 2-3 werkdagen bezorgd zou worden... -.-

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo
    mother Helen (moeder overste in de Kerk Act 2) kan me maar beter eeuwig dankbaar zijn met haar broadcast bij de derde keer
    ben ik bijna $ 3000 kwijtgeraakt aan doodgaan.

Dacht ik ook dat er 2 locaties waren in Act 2 is er nog een derde locatie, ook weer gestrande mensen gelukkig niet veel zij-missies. Ik heb nu nog een huis te bekijken ....
    Vraagje hoeveel locaties met mensen zijn er in Act 2 want dan kan ik eindelijk weer de hoofdmissie oppakken.

Trouwens ik ben nu al Level 25 en ben dus nog niet met
    Joseph
    mee geweest. Vindt het best wel goed van mij zelf dat het zonder enige coop lukt.

Tips Act 2:

- Extra spullen:
    Kan je kwijt bij dat grietje dat nadat je auto verbouwd is meegaat.
    - In act 2 is rijden met de auto haast onmogelijk ... je zal veel moeten rennen / ontwijken Boost dus je stamina.
    - Moet je iets op de daken doen dan is het niet recht toe recht aan leer dus kijken waar de trappen zijn.
    - In deze Act moet je niet blijven wegrennen.
    Ik heb geleerd dat the Big Zombies niet tegen auto's en vuur kunnen.
    - Nu zijn auto's (in deze act) een probleem. Gebruik als het kan deo-bombs zijn makkelijk te maken als je de MOD hebt en
    in de Kerk kan je als je genoeg geld heb de benodigde supplies kopen.
    - Pistolen zijn leuk, verschillende wapens gebruiken meer ammo dan een ander kijk dus goed.
    - Zombies zijn al dood dus pistolen raken wel maar zijn minder effectief dan op mensen.
    - Melee is de beste optie voor zombies, mensen zijn meestal gewapende en reageren sneller.
    - In deze Act kom je een nieuwe
    soort Zombie tegen "Suicider"
    gebruik hem wijs!
    Hij is met een paar kogels te triggeren!
    - Zij missies geven je ook MODS. Tevens kan je MODS vinden op locaties.
    vb Pomp station.
    - Gebruik fast travel op een strategische manier bestudeer dus je kaart! Zo is
    The Warehouse voor de meeste missies in Act 2 een goede locatie qua ligging.
    - Afhankelijk van je character ben ik erachter gekomen dat je boom met skills verschilt. Lees deze boom en kijk wat je echt nodig hebt. Er is geen standaard want een ieder speelt anders. Aangezien ik zoveel mogelijk missies probeer te spelen verdeel ik het zooitje.

Ik speel trouwens met Sam B.

Nou dat was het een beetje voor vandaag. Ik heb getracht het 1 en ander onder spoiler te zetten zodat het niet verklapt wordt. Zelf vind ik het niet zo diepgaand, maar je weet maar nooit.

Tip voor beginner ten slotte: "Heb je geen geduld om zelf de missies uit te spelen , ga co-op. Ik heb begrepen dat je ook XP punten krijgt. Hoe meer XP punten je hebt des te meer leuke wapens kan je handelen."

Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Co-op is inderdaad leuk maar heeft ook zo zijn minpunten.
    Gisteren met 4 man tegelijk co-op gedaan,de 3 daarvan gingen side quests doen en ik deed de story quest.

Nu had ik hem uitgespeeld en voor de xp en de beloning te krijgen moesten al de 3 andere ook naar mij toekomen,is enkel zo met de story quest.

Vreselijk irritant omdat het een hele tijd duurt wanneer je heel je party bij je hebt.

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Vraagje:

- Weet iemand hoe je die persoonlijke ID's kan zien? Ik raap ze op maar wat er op staat kan ik niet zien.

- In Act 2 heb ik maar 2 locaties met een auto gevonden zijn er meer locaties?

_O_

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toffe game tot dusver..

helaas bevriest de game telkens weer zodra ik
    Jason Voorhees
    tegenkom in de jungle..

Patch verwijderd.. van de HDD afgehaald, niks helpt en ik kan helaas niet verder. slechte zaak.

6. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ergens kogels kopen? Heb shotgun, riffle en diverse handguns gevinden maar ze zijn zo useless zonder kogels:mad:

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me af,

die dingen die ik vind zoals phones, canned food en crap
    kan ik daar nog wat mee of is dat puur voor de verkoop om geld te verdienen?

en de rage skill is dat een goeie skill? (heb nog 5 skill points lol)

en hoe kom je aan medkits? ik ben er nog geen 1 tegen gekomen.....

8. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Kogels zijn in het begin spaarzaam, pas later in de game kom je ze veel meer tegen.

- Diverse items zul je later nodig hebben om je mods mee te creëren, oftewel: het modificeren van wapens.
    - Rage Skill vond ik persoonlijk best goed, probeer hem maar eens uit.
    - Medkits kun je kopen en zombies laten ze ook weleens liggen.

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij blijft de game ook enorm veel hangen plots,al 4 x xbox moeten herstarten,maar ben toch bijna klaar met deze game.

Wou nog wat achievements halen maar zal er niet inzitten.

10. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem uitgespeeld :), als iemand hem wilt kope/ruilen kijk dan even in het te koop/te ruil topic bij mijn thread :)!

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wat is de mêlee combat toch lekker in dit spel! Al die verschillende mods. IK stuur nu zelfs Thugs vliegend de lucht in :)

Level 32 en net in de Jungle...

Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb een quest ''the lost'' find maggie
    weet iemand waar ik ong moet zoeken want k krijg geen waypoint...

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is het mogelijk dat die quest gebugged is en niet sluit (is er een manier om te checken of ik haar al tegenben gekomen)? ik ben namelijk al eind chapter 2 denk ik... heb de een missie gedaan dat ik 2 etenskratten van tankstations moet halen....

(k zie dat ze bij de lighthouse moet zijn maar heb daar al vele misseis gedaan..)

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wel een heel lamé bug in act 3 jungle:
    Ergens bovenin kom je een enemy tegen die heet Jason, genaamd naar de kils er uit de films. Die legt je met 1klap om, full health weg. Volgens internet kun je die mêlee niet verslaan. Toen ik hem tegen kwam was ik de eerste keer direct dood. Tweede keer kreeg ik hè met mêlee toch dood. Dus ik wil zijn huisje looten, respawned hij gelijk weer! Ik weet hem weer te kolen en ja hoor, weer respawned hij. Dus ik denk ik sprint weg, blijft hij me de hele map door achtervolgen, uiteindelijk ga ik dood en spawn ik precies naast hem, zonder dat ik tijd heb om te reageren. Dus steeds infant death. Kostte me 51000 gold! Ben nu van hem af, maar hij staat dus nu nog midden in de map, lekker.....

Edit: Typos copyright iPad ;)

Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Zo meteen verder met het einde van ACT 2. Nu level 30 (dacht ik1)

Ik hoop niet dat dit een lastige bug is of bij een ieder voorkomt. Deux EX had ook zo één aan het einde, moest je met je rug naar de deuren lopen ... gelukkig hebben we internet.

Ik denk dat het tegenwoordig niet uitmaakt of het spel wel of niet op de hdd staat, ik heb het bij die game los en vast getest en bleek een echt bug te zijn. Trouwens ik zet al mijn games op de HDD ruimte zat ook om te voorkomen dat mijn schijfje heet wordt.

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Klopt dit wel?:
    Gray Color Weapons - Common
    Green Color Weapons - Uncommon
    Blue Color Weapons - Rare
    Purple Color Weapons - Epic
    Orange Color Weapons - Legendary

Want dit zijn mijn wapens op het moment:
    Grijs: Niks
    Groen: Reliable Homemade Machete
    Blauw: Shock Sickle
    Paars: Deadly Slicer, Deadly Slicer
    Oranje: Diving Knife, Wrench

En nog wat pistooltjes.

Dat zou dus betekenen dat dat mes en die tang de sterkste/zeldzaamste wapens zijn maar ze zijn echt ruk 8) Dus heb ik gewoon pech gehad met de legendary wapens, zijn de legendary wapens over het algemeen ruk of klopt mijn info niet? :+

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet het als Borderlands zien. Daar heb je lvl14 Legendary items die velen malen zwakker zijn dan bv. lvl25 greens.

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb nu een missie vind het vliegtuig in de jungle...
    maar ik krijg geen marker.. weet iemand waar ik die missie kan doen??

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Lekker nutteloos systeem dan, maar goed.

Inmiddels wel level 20 en al begonnen aan Act 2 :+ Ik vind alleen die hele setting van die Act niets. Ik had het spel gehaald omdat het een kruising is tussen Just Cause en Dead Rising en nu zit ik in een soort Modern Warfare omgeving met allemaal straatjes en flood ventjes, hierdoor ben ik ook vrij snel weer richting het strand gereisd, die act doe ik wel een keer in co-op, dan maar even geen main quest.

Deel Deze Pagina