jullie weten hoe hersenen werken? sommige dingen wekken bepaalde emoties op. of het nou een film, een game of iets is. niet iedereen werkt hetzelfde en heeft niks te maken met dat hij de realiteit van games niet kan onderscheiden. vind het meer dan logisch dat je als ouder niet graag kinderen dood ziet gaan in een game of film of whatever. en bij de een is het sterker dan de ander. persoonlijk zou ik er ook geen last van hebben, maar om dan direct te zeggen die man stelt zich aan :-s lol trouwens dat die game per direct te pre-orderen is op alle sites
woooww ik was deze game compleet vergeten. Keek er toen al naar uit (qua potentie) Ben benieuwd om er meer van te horen. Denk wel dat ik deze game ga kopen. Zombies en Lost
Dope dat ze op realisme mikken en focussen op een onderhoudend verhaal. Ben alleen een beetje bang dat de verschillende soorten zombies het misschien te bizar maakt. Heb liever gewoon de langzame slome grote hordes en op zijn hoogst nog een paar snellere 28 days later zombies. 4 player co-op wordt natuurlijk awesome Pff 2011 wordt echt een te ziek game jaar met te veel games om te spelen...
Het is Geoff, laat hem Al die lui van RoosterTeeth zijn niet goed snik en kunnen niet acteren, boeiend, vind het altijd wel geinig
Ze kunnen hartstikke goed acteren. Dat bewijst dat fimpje toch wel. Interview was prima, jammer van de geen zombiekids kunnen killen. Zou leuk zijn als je in een game een keer niet alleen maar volwassen mensen zou kunnen killen maar ook kids, ouderen, dieren e.d. Tis maar een game, 18+ erop en klaar.
Niks irritant aan. Gewoon een dev waarvan Engels niet zijn 1e taal is. Duidelijk verhaal, prima te verstaan. Heb wel mensen gezien die moeilijker te verstaan waren of zwaarder accent.
gast is inderdaad prima te verstaan, nice om al die info ook te horen. Helaas geen concrete release date, maar gewoon 2011. Ach goed genoeg opzich.
Tof, al ben ik bang van wat ze zeggen over de combat in de game... Alhoewel zelfs Oblivion met crapass combat een geweldige game was Sfeer boven alles imo. Wacht zelf nog even de reviews af, maar ben verder positief verrast door de preview. Vooral het rpg gedeelte en de realistische open wereld klinken gewoon heel erg dope!
Het hele oblivion meets left 4 dead princiepe lijkt mij erg tof. Dat je dmg text gaat ziet vind ik persoonlijk wel weer jammer. Ach misschien mag je hem reviewen? (voor die ene site?)