Dead of Alive

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Masterdog, 31 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masterdog

Masterdog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus Dead or Alive 4 gekocht en een extra wireless controller.. die 2 wireless controllers ziet m'n xbox360 enzo dat verloopt goed maar bij Doa2 zegt hij ''Press Start'' maar dat wilt hij niet doen (met allebei de controllers niet) , Als ik op de xbox -knop druk (op controller) zie je wel een scherm en dan werkt ''start'' wel kan jij mij helpen want ik heb van alles geprobeer meer niets werkt.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey, welkom op het forum.

Ik ga je topic op slot doen, want je kan dit soort vragen beter stellen in bestaande topics. In jouw geval moet je dus zoeken naar Dead or Alive 4 topic. Daar hoort dit thuis.
    Echter, jouw probleem is al heel vaak voorbij gekomen. Op het doosje staat dat je DOA4 alleen kan spelen met een 60Hz televisie. Wat je moet doen is naar de systeeminstellingen van je xbox360 gaan, dan naar display settings en daar moet je ergens van pal-50 wisselen naar pal-60. Als dat je problemen oplevert, moet je even een kijkje nemen in het Pal 50/60 problementopic.
    Als je xbox op pal-60 staat dan werkt Dead or Alive 4.
    Mocht dit niet werken of je niet lukken, neem dan een kijkje in de twee links die ik je net gaf.

Dit topic sluit ik nu dus. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina