1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels zelf al alle chars unlockt behalve Tengu, en wel alle eindfilmpjes, die eindfilmpjes zijn echt zo wreed:D. Spartan-458 is wel een grappige toevoeging met leuke moves ( die plasma stuck kan ik de hele dag over and over doen :+ ), maar zoals Paradox al zei, ze past niet echt in het spel..Verder blijft mijn favoriet tot nu toe, Kasumi...of Ayane... eigenlijk beide wel, ik kan nu ongelovelijk lange combo's met hen doen en dat vind ik echt heerlijk:+ .. Hayabusa vind ik persoonlijk de vetste char in de hele game.. samen met Hayate... ze zijn beide 2 kick ass ninja's :cool: met Ryu als bijzondere geval met zijn verdwijntrucen die ik nu ook een beetje onder de knie heb.
    Het counteren snap ik nog steeds niet8) kan iemand mij dit uitleggen? of tips geven ^_^

2. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    dat counteren snap ik ook niet echt, ik weet wel dat het met X moet en dan een speciale combinatie van de pijltjes ofzo, weet niet precies heb vannavond perongeluk wel gecounterd maar hoe geen ide, dus wie kan het uitleggen

3. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een cool spel, maar die laatste 'eindbaas' alpha 152 ofzo verneukt het halve spel gelijk weer... wat een gedoe man, wat denken ze nou, dat spelers het vet vinden om 49 keer achter elkaar COMPLEET afgeslacht te worden? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het alleen maar mooi als spellen moeilijk zijn (devil may cry, ninja gaiden, heerlijk) en dat alle voorgaande rondes een stuk lastiger zijn, maar je kan ook overdrijven.....

4. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die alpha bitch valt best mee je moet er vanaf het begin vol in gaan en zeker niet afwachten en snel links en rechts slaan en veel springen dan haal je het zo.. ik vind de irritanste die vader van tina met die kettingen met al die special moves waar je gewoon helemaal niks kan doen tot je ko bent dan wordt je zo kwaad gewoon niet normaal..maar als je het dan haalt vind je doa4 gewoon zon tof spel :)

5. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het spel is helemaal super verder, perfect uitgebalanceerd, ongeloofelijk snelle gevechten, HEERLIJK, maar je heb gelijk, die snol de volle lading geven helpt beter

6. Montis

Montis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 2,5 uur heb ik het opgegeven tegen alpha in Time Attack Mode. Ik kon iedere keer wel 1 keer winnen, maar de 2e keer was ik dan weer de lul. Ik vind dit wel echt slecht. Ik wil niet zeggen dat ik goed ben in DOA, maar slecht ben ik zeker ook niet, maar 2,5 uur zonder suc6 vind ik belachelijk. Ik heb al wel van 2 characters Time Attack gehaald, maar deze lukte dus gewoon echt niet. Tegenvaller. Ik snap ook de point niet van het zo moeilijk te maken. Normal mode komt mij als 'hard' over, maar zal misschien aan mij liggen.

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    misschien ben je dan wel slecht:p, want ik ben al slecht en ik haal het ook:)
    die alpha is echt niet zo moeilijk, met 2 poppetjes heb ik dat rare ding al in 1 keer knockie geslagen. maar bij welke mode unlock je poppetjes? heb tot nu toe alleen pakjes gekregen

8. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Met sommige popetjes unlock je een andere popetje en met sommige niet

9. tjapser

tjapser www.powerclan.nl

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat ik moet wachten tot zaterdag ( vandaag )
    maarjah ik koop hem wel en ik verwacht er wel veel van..
    is doa4 trouwens vet om online te spelen??? :9

10. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    nee dun

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Staat overal op het internet redrum: :)

-------------
    Ein Beat Story mode with Hitomi
    Gen Fu Beat Story mode with Eliot
    Helena Beat Story mode with all 16 characters
    Leon Beat Story mode with Zack
    Nicole (Spartan) Beat Story mode with Helena
    Tengu Beat Time attack for all characters, including unlockables

-------------

Ik heb hem ook! Geweldig spel, heb het de hele avond zitten spelen. Jammer genoeg stuitte ik na mijn derde opstart (soms doe ik snel eff wat anders) meteen op de save-bug en was ik al mijn unlockables kwijt! :mad: Hoop dat ze daar snel een patch voor vrijgeven....

Ik begrijp niet helemaal waar de Alpha haat vandaan komt. Ik heb al tegen heel wat eind-bosses gevonden in fighting games en Alpha is echt niet de lastigste. Ja, ze doet best veel damage met een aantal moves. Maar zoals veel al hebben gezegd: gewoon agressief button mashen bij haar en je komt er wel. Je zult merken dat ze niet zo vaak countered, maar wel op en neer teleport... maar het leuke is dat ze dan waarschijnlijk toch nog in je combo teleport. Dus de tip van de dag is: lange combo's maken!

Heb inmiddels al twee keer Ein, Leon en Genfu unlocked... ook een paar keer time attack gedaan. Alpha is daar wel pittig ja (met twee rondes), maar dat ligt ook aan het character dat je zelf gebruikt denk ik. Ik ben gewoon niet even goed met alle fighters, dus bij de ene is het een fluitje (met Leon heb ik echt gewoon wat links en rechts zitten slashen en werd ik bijna niet geraakt), terwijl bij een andere je tig tal keer overnieuw moet beginnen.

Zifnap

12. Montis

Montis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Degenen die denken dat ik slecht ben moeten maar eens eerst Time Attack Mode doen en dan op het laatst 2 keer de alpha b*tch killen en dan nog eens zeggen dat ze haar 2 keer achter elkaar kunnen pakken.

Ik kan haar ook wel aan als ik haar 1 keer moet hebben. Ik heb de story mode ook compleet, maar bij time attack moet je 2 rondes winnen van haar en dat lukt me gewoon steeds niet. Dan win ik 1 ronde en verlies ik daarna weer net zo hard.

Trouwens, ook al kun je het wel goed meot je toch ook nog toegeven dat het gewoon moeilijk is en dat een casual gamer hier echt op afknapt. Het is gewoon een klein beetje onnodig. Als ik ze dan maar 1 ronde moest hebben, maar 2 lukt me niet en daar knapte ik best op af uiteindelijk. En de savebug inderdaad. Ik heb nu ook voor de 2e keer de story mode gespeeld.

13. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee het ligt niet aan het slecht of goed zijn, met een aantal chars lukt het makkelijk die Alpha te verslaan ( kasumi is een voorbeeld... degene met al die snelle combo's) maar met sommige is het echt een pain in the ass, zoals met brad wong, ik heb in de story mode zo vaak moeten proberen die alpha te verslaan, niet normaal.. uit eindelijk lukt het wel.. dan heb je gewoon een keer geluk. Maar met time attack mode speel je wie het eerst 2 rondes wint... dus je moet 2 keer achter elkaar ( of 1 keer winnen 1 keer verliezen.. en dan de volgende winnen) van die alpha winnen.. en dat is gewoon echt te moeilijk..

14. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren binnen gekregen. Erg leuk spel, maar heb nog een hoop te leren. Kan niet wachten om online een potje te gaan stoeien. Heb mezelf voorgenomen hoe moeilijk het ook is om hier nog ff mee te wachten. Eerst eens even verdiepen in kasumi denk ik, heeft toch de leukste moves en meest veelzijdig in mijn ogen.

Wordt denk ik wel een heel project om met alle spelers het spel uit te spelen in zowel story als time attack.

Hoe werkt Zack's shop trouwens, hoe kom je aan punten om atributen te kopen??

Mocht iemand me nog toe willen voegen: FREEWILLY

15. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gisteravond bij de mediamarkt gehaald en ga vanmiddag eens effe uitgebreid spelen:D.....ben benieuwd naar de filmpjes van jann-lee

16. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Online battles winnen (staat ook in je manual ;))

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eindbaas is makkelijk als je der een aantal keer mee gevochten hebt, ze wordt dan vrij voorspelbaar wat betreft der combo's....goed blokken en eventueel counteren, en voor de rest zelf ook gewoon goeie combo's maken en dan is ze peanuts :)

Save bug ? Nog geen last van gehad....

18. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    man ik wil dit spel maar zou nog even tot 4 februari moete wachten :D

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Save bug ben ik gelukkig nog niet tegen gekomen. Vind de online lobby's ook wel lachen. Al die maffe emoties die je avatar heeft, wel lachen. Online alleen wel vaak lag tegen gekomen. En wel al een aantal mensen die niet echt tegen verlies kunnen en gelijk beginnen te roepen dat de tegenstanders een cheater is. Had ik gisteren een aantal keren in Winner-stays, dat ik een wedstrijd aan het volgen was en eentje ze er goed van langs kreeg. Begon hij gelijk zijn tegenstanders voor cheater uit te maken. Beetje triest maar ja.

20. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds gister doa 4 maar ik bak er nog niet veel van :+
    Maar wat is nou de beste manier om trucjes te leren en te counteren? Gewoon het spel spelen of met die training mode spelen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina