Ik ben het ermee eens dat het spel best lastig is voor de casual gamer. En Alpha twee keer achter elkaar verslaan is ook niet al te gemakkelijk. But that's how it goes. Ik hou nou eenmaal van lastige spellen en bosses in de meeste fighters zijn nou eenmaal lastig, dus ik heb er geen problemen mee.
Ik heb het spel de hele dag gespeeld op een HDTV op het werk (was een lanparty!). Echt ongeloofelijk mooi zeg! Ik vond het al mooi eruit zien op een gewone tv, maar HD is het nog tig keer zo strak. De reacties van de meeste collega's waren dan ook meestal "wauw, wat is dat een mooi spel. Kijk die rondvliegende lotusbloemblaadjes!" etc. Jammer genoeg botste ik vandaag al voor de tweede maal op de save-bug. Nu ben ik dus WEER alle progressie in het spel kwijt (de Xbox 360 achievements blijven wel bestaan). Echt HEEL irritant en ik ga nu niet meer expliciet unlocken totdat er een patch ready is.
Voor de mensen die counteren willen leren. Ga naar practice mode en volg daar de counter oefeningen van je character. Denk je dat je dat onder de knie hebt, dan schakel de AI in op een laag niveau en val hem niet aan (erg belangrijk!), maar doe je best om zoveel mogelijk te counteren. Je hebt in die modus toch unlimited health, dus laat je desnoods veel raken -> neem afstand en ga verder met counteren. Totdat je er gevoel voor begint te krijgen en op (on)regelmatige basis er een counter uitsleept. Practice makes perfect!
Zifnap
Laatst bewerkt: 28 jan 2006