1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    training mode beginnen,krijg je alle moves een beetje onder de knie,en dan het echte werk in storymode enz enz.

2. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waarom in GODSNAAM dat counteren niet werkt!????????
    Word af en toe GEK van dat ***spel!! Ik heb soms mee last van de spelers zelf als van alpha|:-
    Kan dus echt behoooorlijk irri wezen!.. Maargoed kan iemand mij vertellen hoe dat werkT??!! Het lukt me echt niet zie je om te counteren!|:- :confused:

3. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nu achter dat hele counteren slaat helemaal nergens op!..
    Het kan gewoon niet probeer het aldoor maar hij doet het gewoon niet!...
    Bij de computer gaat het allemaal vanzelf!... Dat blokke werkt ook 9 van de 10 keer niet!|:-
    Dat vin ik nou niet echt eerlijk gedaan, de computer die doet namenlijk WEL 9 van de 10 keer jou klappe counteren|:-
    Heeel vaag...
    Hahaha niet goed voor de rikketik dit spel!8)

4. maartenoud

maartenoud Most wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje gefrustreerd?8)

5. Shiskebab

Shiskebab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het trouwens dat in story mode elk gevecht maar 1 rondje heeft?
    Ik ben altijd gewend er 2 te spelen maar ik weet niet waar je dat kan instellen (opties kan ik het niet vinden).

6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    @Rem
    Ik wil 'm wel van je overkopen :p

7. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een spel zeg! ben sinds tekken3 niet meer zo onder de indruk geweest van een fighting game! graphics een dikke 9,5 gameplay een 10!! heerlijk spel! multyplayer is ook de bomb... vooral het tagbattle systeem is meesterlijk!

Had hoge verwachtingen van deze game, maar het is gewoon nog beter!!

8. Montis

Montis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd precies wat ik bedoel.

9. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je dan Tekken 5 nog nooit gespeeld want die roeleert na Tekken 3 dus echt zwaar. Ok DOA heeft betere graphics etc. en is zeker niet slecht maar Tekken blijft voor mij de beste fightgame!

10. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    8) Hahaha.. ben al weer een beetje afgezakt!.. Nou verkoop hem nog niet, mischien over een tijdje...;)

11. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ohhja, wat ik nog wou vragen, wat vinden jullie nou zo speciaal aan de gamplay!???
    Is toch nog hetzelfde als altijd:confused:
    Of zijn er nieuwe dingen laat dat dan graag horen!_0/
    Ikzelf heb dus nog niets nieuws gezien...

12. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tekken5 heb ik toevallig zelf ook... en toch vind ik deze game beter... de gameplay is gewoon supervloeiend en vet om te spelen... Tekken is ook een supergame (vooral de diepgang van de characters), wie weet gaat mijn fightinghartje op de ps3 weer naar Tekken

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Same, eindbaas is wel irri, als ja bv, met zack speelt en je kunt het er gewoon niet mee XD.

14. maartenoud

maartenoud Most wanted

Leuk Bevonden:
    0
    die achievement van 100 wins in survival is dat 100 achter elkaar, of 100 totaal?

15. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Achter elkaar, anders zou het veel te makkelijk zijn ;)

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ben het ermee eens dat het spel best lastig is voor de casual gamer. En Alpha twee keer achter elkaar verslaan is ook niet al te gemakkelijk. But that's how it goes. Ik hou nou eenmaal van lastige spellen en bosses in de meeste fighters zijn nou eenmaal lastig, dus ik heb er geen problemen mee.

Ik heb het spel de hele dag gespeeld op een HDTV op het werk (was een lanparty!). Echt ongeloofelijk mooi zeg! Ik vond het al mooi eruit zien op een gewone tv, maar HD is het nog tig keer zo strak. De reacties van de meeste collega's waren dan ook meestal "wauw, wat is dat een mooi spel. Kijk die rondvliegende lotusbloemblaadjes!" etc. Jammer genoeg botste ik vandaag al voor de tweede maal op de save-bug. Nu ben ik dus WEER alle progressie in het spel kwijt (de Xbox 360 achievements blijven wel bestaan). Echt HEEL irritant en ik ga nu niet meer expliciet unlocken totdat er een patch ready is.

Voor de mensen die counteren willen leren. Ga naar practice mode en volg daar de counter oefeningen van je character. Denk je dat je dat onder de knie hebt, dan schakel de AI in op een laag niveau en val hem niet aan (erg belangrijk!), maar doe je best om zoveel mogelijk te counteren. Je hebt in die modus toch unlimited health, dus laat je desnoods veel raken -> neem afstand en ga verder met counteren. Totdat je er gevoel voor begint te krijgen en op (on)regelmatige basis er een counter uitsleept. Practice makes perfect!

Zifnap

Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  17. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben niet zo'n kei in dit soort spellen en maar heb hem vandaag toch gekocht en vindt hem best moeilijk maar wel vreselijk mooi, tegenover doa3 is deze toch wel moeilijker en online heb ik al helemaal niks te zoeken vrees ik maar voor de rest is het wel een mooie game grafische 1 van de beste tot nu toe denk ik

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gewoon volhouden. Je wordt vanzelf beter. En veel tegen je vrienden spelen (thuis bedoel ik dus), want dat is echt super leuk (vooral als jullie aan elkaar gewaagd zijn -> in dit geval dus even slecht ;) )

19. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht je wel totdat je profiel helemaal geladen is voor dat je het spel opstart?

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem vanmiddag ook gekocht en ik vind hem echt heel erg gaaf. Grafisch ziet hij er goed uit, actie is razendsnel, omgevingen zijn bloedmooi en erg gaaf en het speelt heel lekker.

Ik vind hem alleen vergeleken met DOA3 een flink stuk pittiger.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina