1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Morgen heb ik uhm ook :) Dan ga ik vooral oefenen met Hitomi. Maar ik zal morgen avond ook al op live te zien zijn :cool:

2. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat boeit me eigenlijk helemaal niets.

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het weer net zo als in doa ultimate het mogelijk is alle pakjes te unlocken door alle items te verzamelen in de survival mode ?

4. AwakedDevil

AwakedDevil 2fast 2furious :D

Leuk Bevonden:
    0
    Het moet de maks zijn met een spartan in het spel
    mss huren maar niet kopen, die spelle zijn te rap uitgespeelt bij mij

5. tjapser

tjapser www.powerclan.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ook al heb je alles uitgespeeld dan nog blijft het spel leuk
    omdat je ook online kunt spelen.. maarjah das mijn mening hoor :9

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Deze game blijft lang leuk als je het online speelt.

Zo niet dan word het wel sneller minder ja... XD

7. AwakedDevil

AwakedDevil 2fast 2furious :D

Leuk Bevonden:
    0
    jah online kan het nog wijs worde, had ik niet aangedacht :9

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Na veel laggie online potjes te hebben gespeeld kreeg ik vannacht (ik was om 3:45 nog gaan DOAen toen ik terugkwam van op stap 8) ) eindelijk een paar snelle lag free potjes. Dan is het echt geniet geblazen. Het is dus wel mogelijk op mijn budget cable verbinding, whieeee! :D

Nog een snelle tip voor Alpha als je met die drunken fist guy speelt: voren, voren inhouden (rennen dus) en dan punch op het goede moment. Kan ze niet tegenop. Had haar binnen 10 seconden verslagen de eerste keer. :)

Zifnap

9. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu iets van 15 potjes online gespeeld vanmidddag en geen 1 met lag

10. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    het spel is wel erg moeilijk zeg,ik was altijd heel erg goed met jann-lee maar heb nog nooit zo vaak verloren in storymode in deeltje 4.
    maarja,ik blijf oefenen:D

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je kunt trouwens ook alle costumes online kopen als steeds weer time attack herhalen gaat vervelen....

12. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel lullig als je Helena wilt masteren. Kan je iedere keer de story mode 16 keer uitspelen om haar te unlocken. Zelf heb ik nog geen last gehad van de bug, maar dat moet ik niet te hard gaan zeggen :+ Mijn vaste character is La Mariposa. Gaat erg goed met haar, alleen zijn er erg veel button bashers online. Zoals gebruikelijk haat ik nog steeds Jan Lee online met zn kut moves (hoe vaak kunnen mensen een flying kick doen 8) )

13. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Geen Tina meer? Die is zo goed geworden..misschien ga ik wel weer met haar spelen ^^.

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    dat is juist handig, als je m aan ziet komen hoef je alleen maar te bukken.
    als ie uitgetrapt is zeg maar dan sta je op en dan kan je m makkelijk gewoon vastpakken.
    best lullig voor m als je dan even met een retegoeie 'grab-combo' uit komt pakken :cool:

edit:
    nouja, zo was het bij doa ultimate in ieder geval :+

15. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, weet het. Maar het punt is dat ik er maar in blijf trappen :'-(
    En dan ga je bukken en dan doen ze weer opeens wel wat anders.
    Vind het wel kut dat iemand je zo vast kan zetten tegen een muur. Kan daar echt niets tegen doen. Probeer nog wel te counteren, maar dat gaat dan 9 van de 10 keer fout. Met die nieuwe moves, weet ik ook nog niet wanneer de combo's klaar zijn. Soms wil al gaan grabben en dan komt er inene nog een slag die in Ultimate niet zat. Dan wordt je weer 2 keer tegen een muur geknald. Vind ik wel een beetje vaag, je kan iemand 2 keer tegen een muur rammen en dan kan je eindelijk een move tegen doen zodat je uit de verdrukking kan komen

16. Shiskebab

Shiskebab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou die aankomende update van de 360 nou ook de savebug oplossen? Aangezien meerdere spellen hier last van hebben zou het kunnen dat het iets in de 360 software zelf zit ipv van doa4.
    Want ik ben al een heel end met unlocken maar ik heb weinig zin als dat door die bug ineens allemaal weg is.

17. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb tot nu toe nog geen last van die save bug (afkloppen) maar zo te lezen zijn er veel mensen die niet meer durven te spelen daar deze bug....

Hoop dat er tijden de zgn. grote UPDATE meerdere kinderziektes worden verholpen zoals het vastlopen van de guide.

18. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat terugkomen van de muur is iets uit DOA3, je kan daarin ook counteren (handig als mensen vaak hetzelfde doen :)). Je kan nu als je tegen de muur zit ook wake-up kicks doen. *idee* ff kijken of je dan ook nog speciale dingen met Lisa kan doen :D.

Als je moeite hebt met noobs: gewoon hard ertegenin gaan, als je voorzichtig doet, wordt je juist in de pan gehakt.

19. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik vrijdag wel mee begonnen. Maar vind La Mariposa gewoon erg lekker spelen. Tina is idd erg goed geworden. Ga ook zeker nog vaak met haar spelen hoor ;) maar concentreer me eerst ff op La Mariposa. Daarna weer op Tina. De rest laat ik voorlopig buiten beschouwing. Anders kan ik al die moves nooit onthouden

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Die flying kick is gemakkelijk te ontwijken. Gewoon bukken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina