1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik inmiddels Gen-Fu unlocked, maar ik kan niet met hem spelen in de storymode. Wel in de survival en time-attack mode, klopt dat?

Er zijn een aantal characters waar ik graag mee speel:

Jann-Lee
    Eliot
    Kasumi
    Brad Wong
    La Mariposa
    Hayabusa
    Hayate

2. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik hbe met jou gespeeld :eek:

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En, had ik gewonnen?? Klopt wel, je gamertag Dney komt me bekend voor ;)

4. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt

Vraagje: om Genfu te halen moet je Time Attack met elk character doen. Haal je hem ook als je de default settings voor Time Attack hebt veranderd? Bijvoorbeeld dat je maar 1x van elke tegenstander hoeft te winnen.

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt Tengu. Gen Fu unlock je door met Eliot uit te spelen. Wat ik heb gelezen over Tengu is dat je hem kan unlocken als je matches van 1 ronde speelt. Weet niet of je de difficulty aan mag passen.

Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  6. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik bedoel ook Tengu natuurlijk ;) Gen Fu heb ik al. Weet je ook heel zeker dat je hem dan unlockt? Het zou een stuk gemakkelijker zijn, maar erg genaaid als het niet zo is.

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Kan ik je niet garanderen. Staat op een IGN board, maar voor het zelfde geld lult die gast uit zn nek.

/edit.. lees het nu ook op gamespot. je krijgt alleen geen extra costumes op die manier
    ga er dus maar vanuit dat het kan

8. Stefan-

Stefan- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat werkt ik heb hem net unlocked ;)

9. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Eerste keer niet, 2 keren daarna wel :'-(

10. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou het je storen? :confused: mij stoort het niet echt... kijk er nooit naar :p

Inmiddels heb ik bijna voor elke char alle costumes unlocked..eigenlijk best makkelijk... Daarna is mijn doel om die die andere char te unlocken... Wat mij hopelijk in een dag gaat lukken... Ik heb een hele goeie tacktiek om Alhpa te kunnen verslaan... 2 rondes achter elkaar... die eigenlijk best wel lame is, elke char heeft zo'n soort oplaadbare trust move, dat je naar achter bukt en er doet zich een krachtveld om je heen en je zet een grote stap naar voren met een kreet en je blaast je vijand een paar meter naar achter ( met default settings is deze move : Diagornaal naar de linker-onderhoek-hoek wijzend en Punch + Kick... dit is als je in het beeld links staat...
    Als je eenmaal op de grond ligt na een combo van alpha... sta je op en je begint met deze move... je wacht heel even.. ( je kan de stance vast heel even vast houden ... het punt is dat je wel een beetje inschattings vermogen moet hebben.. en optijd begint met het ''chargen'')
    Alpha zal in de meeste gevallen iets naar voren teleporten en je laat los... raak... en je begint gelijk weer... zij staat op... jij laad op ... zij teleport en je blaast haar weer... soms counterd ze.. maar in de meeste gevallen is het altijd raak.... en ik moet zeggen... dit werkt erg goed.. ik heb zelfs een keer met Nicole Great gehad... heb ook nu alle costumes met haar unlocked (7)

edit: lees net dat je Time Attack ook op een ronde kan doen en dan alsnog die andere char kan unlocken...? is dat zo ?:eek:

11. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een gave actie met die dikke Worstelaar. Ga met sparrow in dat lvl met al die trappen. Ga voor de trap staan en druk <A. Dan rent ie de trap af met de tegenstander in z'n armen :). Als iemand nog meer van deze plekken weet, zeg het evve.
    En trouwens. Ik ben aant masteren met Hayabusa. Als je L < ga je in een soort super stand staan waarin je allemaal supermoves kan doen, Dus dat teleporten in de lucht en dan aanval. Op deze manier kan je die alphantastisch ook wel snel beaten. ik had er Great mee. Alleen online vond men het niet zo leuk dat ik met die hayabusa die gierige aanval deed :p.
    Bij de zack winkel kan je ook Human parts kopen. Heeft iemand een tip welke avater het leukst is om te upgraden. Ik spaar m'n points namelijk op voor een duur mannetje

12. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die ene throw van Hayabusa trouwens asociaal moeilijk en goed

13. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah die combo throw... die me broertje uit de losse pols kan...van links naar onder naar rechts een half rondje A... dan gelijk een half rondje vanaf beneden via rechts naar boven A, en dan nog een 3/4 rondje van links via boven naar onder en A... 8) ...
    die moves van Ryu zijn niet zo moeilijk... ninja stance is aan de andere kant wel behoorlijk kwetsbaar =\
    ik heb nu de moves van Kasumi helemaal gemasterd :) die moves vind ik toch nog het vetst.... *roze flits* voor je neus en je krijgt trappen in je rug na een halve seconde :+

edit: dat van dat uitspelen met 1 ronde time attack werkt volgensmij niet, je krijgt ook geen costumes ervoor..

14. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal er morgen maar weer eens op gaan oefenen. Hij is me één keer gelukt. Doet je broertje hem met de D-Pad of met de analoge stick?

De D-Pad vind ik veel te gevoelig.

15. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net aangeschaft... VET!!!!
    Maar ik heb nog een vraagje:
    Wij zijn met zn tweeën thuis. Kunnen we ook tergelijkertijd via xbox live spelen? Dus bv samen in 1 team of andere mogelijkheden zoals bij PDZ.
    Ik heb nog niet helemaal ontdekt of en hoe dit kan...

16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij doet het met analoge stick... en als ik erom vraag doet hij het gelijk het is echt raar 8) .. ik kan alleen de eerste 2 throws... dat je hem/haar naar boven gooit en dan via teleport vastpakt... en dan naar bene... maar niet het naar beneden met het ge-spin..

17. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    eerst gewoon t halve rondje naar vore doen dan A dan gewoon rondjes blijve draaie en als er combothrow ofzoiets staat op A drukke

18. Stefan-

Stefan- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm weet je toevallig de naam voor die move? ik heb een hele tijd mn move list door zitten zoeken maar kom er niet uit :'-(

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    schijnt dus ondanks dat je er geen costumes voor krijgt toch te werken

20. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt er wel costumes voor ik speelde met kazumi en kreeg een nieuw costuum heb er nu 6 van haar..jan lee valt me heel erg tegen kasumi vind ik de beste van allemaal:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina