1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Echt, tegen die ALpha snol komt echt veel agressie naar boven. Is mijn leven helemaal vol, die van haar bijna dood. Flikt ze me nog helemaal kapot. Ik me zelf slaan. Uiteindelijk lukt het dan en is het nog bevredigender :)
    Ik zit alleen nog steeds met de vraag wat je met die Voice geval kan doen als je iemand heb voltooid in sparrow.
    Als je alle voor al je gassies sparrow voltooid en nog iets krijg je een nieuwe map. Heeft iemand deze al? en is die gaaf?

2. Ceastro13

Ceastro13 Momochi ZaBuZa

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg het spel vanavon maar wie is die alpha?? en is zack nog in doa4?

3. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    alpha is de eindbaas.......zack zit er weer in:D

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijg je met tag een bronzen medaille in time attack?? Bij tag staat die al in default op 1 ronde. Heb dus tag uitgespeeld in 3 minuten en 44 seconden, ging naar mijn mening razendsnel, maar kreeg geeneens een bronzen medaille. Bij de achievements staat alleen dat je het zo snel mogelijk moet uitspelen, dus wie het weet mag het zeggen.

Vind sommige achievements sowiezo al vaag. Heb bij time attack (single) al een gouden en een bronzen medaille. Die gouden krijg je als je het binnen 4.30 uitspeelt en de bronzen binnen 6 minuten. De zilveren is me nog niet gelukt. Dat moet je dan zeker doen tussen 4.30 en 5 minuten??? Is gewoon lastig, omdat je het met Alpha nooit zeker weet.

Ook Survival vind ik echt moeilijk. Lukt me geen eens om een bronzen medaille te scoren (20 overwinningen). Heb maar 18 gehaald. Iedere mislukt het wel ergens dat ik vast sta in een hoekje.

Die filmpjes in de movie theater vind ik erg mooi en leuk. Die van Zack is wel lache. Lijkt wel zo'n slechte B-film. Voor de rest is die van Helena erg mooi, maar dat is ook het slotfilmpje. Voor de rest zijn er veel onzinnige filmpjes, maar toch wel leuk om naar te kijken. Alleen vraag je je af en toe af waar ze het allemaal verzonnen hebben.

5. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net aangeschaft... VET!!!!
    Maar ik heb nog een vraagje:
    Wij zijn met zn tweeën thuis. Kunnen we ook tergelijkertijd via xbox live spelen? Dus bv samen in 1 team of andere mogelijkheden zoals bij PDZ.
    Ik heb nog niet helemaal ontdekt of en hoe dit kan...

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij kan dit niet, je kunt wel tag spelen....maar dan bestuur je zelf allebei de characters :)

7. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De voices kan je aanzetten in de settings, je hoort dat bij iedere game die je speelt dat bijv. Kasumi zegt: Ready..fight... KO you lose.... en al die zinnetjes..als je elke practise heb gedaan onluck je dat level wat helemaal geen omgeving heeft.. en de grond bestaat alleen maar uit matten... je kan die al wel spelen met sparring mode.

Brons halen is binnen 3 minuten en 30 seconden, silver binnen 3 minuten en gold binnen 2 minuut 30

met single is het : gold, 4.30 silver, 5 minuten en bronse 6 minuten

dit vind ik wel meevallen, ik heb een paar keer geprobeerd en mij record staat nu op 35

Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  8. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Ik zit nu al de hele middag tegen KUTK*************** ALPHA|:- :mad:
    Met dat blonde worstel meisje en het lukt me gewoon niet, me xbox staat al de hele middag aan! En ik krijg het niet voor melkaar om 2 x achter elkaar te winnen!!!:'-(
    HELPPPP weet iemand hoe ik haar op een manier of trukje kan verslaan!!!!!!???????:{ _O_

9. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Op het doosje staat wel co-op, maar wanneer kan je in godsnaam co-op spelen :confused: Ik dacht van tevoren dat je wel samen tag kon spelen, maar dat zit er blijkbaar niet in. Vind ik wel jammer, want daar zat ik me juist op te verheugen

Op het doosje staat ook dat je clans kan maken, maar die functie is er toch uitgehaald?? Het doosje lijkt me in ieder geval niet up-to-date.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij betekent die co-op alleen dat je offline samen tag kunt spelen, online kan het voor zover ik heb gezien dus niet....

11. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat soms lukt is alleen maar Y te bashen... en wel steeds naar de goeie richting veranderen als ze teleport.. een andere manier, is de manier die ik al eerder heb genoemd.. het afwachten tot ze steeds naar jou toe komt en dan die Y+X charge... wat ik wel heb opgemerkt is dat de een verder naar voren duikt en een klap geeft dan de ander... Nicole duikt namelijk erg ver naar voren en geeft een klap.. waardoor het met haar heel makkelijk is die alpha te beuken.. ik kan miss donderdag een filmpje hiervan maken... ik gaat dan mn dvd recorder kopen ^^

12. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Okay thx. Dus 30 seconden om Alpha te verslaan. Dan moet je als een wiskundige te werk gaan. Eerst expres af laten gaan, dan bij 4.30 er vol voor gaan. Lukt het niet binnen 2 keer, kan je weer opnieuw beginnen. Vind gewoon dat als je een gouden haalt, ook de zilveren en bronzen hoort te krijgen. Rare Japanners 8)

Heb Survival ook pas een paar keer geprobeerd, maar haat gewoon die computergestuurde poppetjes. Ze counteren als een dolle en nog vaak goed ook. Nee, geef mij maar gewoon tegenstanders van vlees en bloed

13. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet met survival echt een char hebben met snelle combo's ( ik heb het met kasumi gedaan)
    elke keer dat een poppetje erin komt... gelijk met de combo beginnen.. niet naar toe lopen gewoon beginnen... de 5x Y combo van kasumi heeft als een laatste hit ook een trust die de vijand tegen dat hek aan doet vliegen ( extra dmg ) naar het hek toe lopen en je combo's er tegen aan laten vliegen... je hebt ze zo ..

14. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ikke Miriks ass gekicked hebben! *)

15. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ BEDANKT!!!! Zal het maar weer effe gaaan proberen!! Hopen dat het nou wel lukt!!!_O_ O-)

16. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat ook geprobeerd met Kasumi, maar na een paar overwinningen hebben de tegenstanders het door en gaan ze blocken en counteren. Heb voor de rest nog niet geoefend met Kasumi. Had van tevoren gedacht dat het met Ayane peanuts zou zijn, maar dat viel ff vies tegen. Had zelfs het wereldrecord slechtste Survival neergezet, 0 overwinningen in Survival :+ Sliep zeker nog met mn ogen open ;) Ga het binnenkort wel ff met mn beste poppetje "De Vlinder" proberen

17. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    no problem.. miss zal het in het begin niet werken.. maar het vereist ook wel enige timing... het Y bashen niet... majah.. dat wil niet altijd lukken... het is me btw net gelukt tegen alpha Great te halen met Gen Fu door alleen maar Y te bashen :p

wat soms ook wel goed werkt zijn de running attacks... die ver rijken.. dan heb ik het over de flying kicks van Lee.. in tegenstelling tot de rare trap van kasumi... die hele maal naar de grond gaat met die running kick

wat ook wel handig is om te weten, is dat de combo's van de computer vaak beginnen met mid punch.. als de computer dan ook begint aan te vallen begin ik gelijk <- X te bashen... en soms werkt dit ook erg goed..vooral de combo's van alpha ( ze heeft er een boel maar ze gebruikt er meestal maar 3 ) beginnen met mid punch..

18. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Ik vind het spel nu echt ZWAAR gaan tegen vallen, na een uurtje of 5 tegen die kutalpha te spel gewoon niet 2 x kunnen winnen!!!
    Als ik nog andere keus had zou ik dit spel meteen ruilen of verkopen maar jammer genoeg zit dat er niet voor me in!!|:-
    Dit vind ik bv slechte A.I , als ik een spel zou maken zou ik het ook richting de speler toe laten, niet na 6 uur lang gewoon weer door gaan met die kut combo's.. Ze deelt bij me 2 klappe uit en ik ben er weer geweest, en het ergste is dat ik met die andere dit niet echt heb.. (heb er al met een stuk of 6 uitgespeeld)
    Het is nou niet dat ik super slecht ben ofzo, heb ook al wel wat potjes op live gewonnen.
    Maargoed nou raak ik hem zo aan het uit zetten, zonder te winnen, ik kan wel janken !!:'-(

19. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij is het ook nog niet gelukt om een vriend te joinen in zijn game.
    Hoe kun je samen met een friend op live spelen..?
    Of moet je gewoon maar afwachten wie er in je lobby rondhangt

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel samen in een lobby zitten en daar met iedereen spelen, als je bedoeld of je ook samen tag kunt spelen....nee dit kan niet, alleen tegen elkaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina