1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu trouwens 8 keer uitgespeeld,(story mode) maar heb maar 20 gamerpoints erbij gekregen....
    Klopt dat!????:confused:

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan kloppen, is namelijk afhankelijk van de characters waarmee je hem uitspeelt :)

3. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je voor de achievement unlock al costumes ook Ten gu hebben vrijgemaakt? die heeft namelijk maar 2 costumes
    ... ben nu de allerlaatste costume met Leon aan het halen .. en dan heb ik eindelijk alles >.>

4. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    weet niet precies hoe t moet maar je kan wel met iemand een tag team vorme

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Offline jah, online niet volgens mij....en anders heb ik niet goed gekeken :confused:

6. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als je online in een lobby zit en je vinkt zo'n speler aan kan je op Y ofzo drukke om een tag team te vorme maar hoe je dan speelt weet ik niet

7. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar ik heb de ach al ^^
    proof ^^

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke, ik zal het nog eens nader onder de loep nemen dan van de week :)

9. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon hetzelfde als offline alleen is het nu zo dat degene die zit te wachten de macht heeft om te taggen....

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind Tengu echt zo'n Pinokkio, snap niet dat jullie met hem willen spelen. Of is het meer voor completeness sake?

11. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    WTF is er met DOA4's netcode aan de hand mensen?? Ik heb net voor het eerst ff online gespeeld tegen mijn broertje en het lagte de pan uit.. Enorm slome schokkerige gameplay.. En dat terwijl we allebei gewoon een vette 8Mbit breedband verbinding hebben met ping 15ms naar elkaar toe (hebben de boel lopen testen en een perfecte verbinding tussen ons beiden, dus dat is het probleem echt niet).. De netcode van DOA4 ingame (de lobby is wel lagvrij vreemd genoeg) is dus gewoon compleet ruk.. Wat een afknapper dit zeg, ik dacht eindelijk een leuke fighting game te hebben die we onderling online konden spelen, maar helaas dus, want op deze manier is er geen reet aan online.. Ik baal hier echt van.. :mad:

Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  12. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bezig met time-attack om tengu erbij te halen,de rest van de secret characters heb ik al.....maar je moet dus met iedereen time attack uitspelen om hem te halen,maakt het dan niet uit hoelang je erover doet,of moet je met iedereen een beker halen(goud,zilver enz enz)om hem te unlocken???

13. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is een andere achievement, om hem vrij te krijgen hoef je het alleen maar gedaan te hebben, ongeacht de duur van je time-attack

14. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    hier hebben andere mensen geen last van. ik ben vrijwel zeker dat het aan het ip adress ligt. jullie hebben hetzelfde ip adress(denk ik), dit is ook het geval bij veel andere games. probeer maar is tegen iemand anders te spelen op live dan heb je dit niet..O-)

dit geld alleen als jullie in hetzelfde huis zitten he :p

15. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    oke,dank je wel;)

16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol... ik weet niet wat er met men conectie aan de hand is.. maar hij spaced:p ik heb nu al 2 ''loser'' achievements.. ik ging ff voor de eerste keer op live.. >.>

Rank D nu :p en 5 verloren achter elkaar >.> dit moet ik recht zetten...
    vreemd genoeg speelt bijna iedereen op xbl jann lee..>.>

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Roept u maar als je hem wilt verkopen O-)

18. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Als fight night uitkomt is ie de joue kerel!!!;) _0/

19. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, nee, we wonen niet bij elkaar.. Ik zit in Hilversum, hij in Kortenhoef, en we hebben allebei een andere ISP, ik Xs4all, hij Demon.. Onze verbinding naar elkaar is prima, strak ping 15ms, we hebben in geen een andere game problemen, PGR3 is ook perfect online, en ook alle PC games die we spelen werken prima.. Het is alleen DOA4 dat "lagt".. En nee, we hebben ook geen andere programma's draaien die de boel laggen of wat dan ook..

Maar er is dus niemand anders die hier last van heeft? Ik lees anders wel verhalen over lag en slome gameplay met DOA4 online, dus ik hield er al een beetje rekening mee, maar het is veel erger dan verwacht.. Het speelt echt 2x zo sloom als offline en ook nog erg onregelmatig, niet vloeiend zeg maar..

20. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het verschillend... de ene keer loopt het echt vloeiend alsof ik off line zit te spelen, maar de andere keer is het gewoon niet leuk meer.. Ik weet ook niet hoe het komt, maar meestal als ik het heb ga ik naar een andere lobby en is het weer cool.. Het is volgens mij zo dat wanner er 1 speler in de room zit die lagt dat gelijk de hele room er last van heeft.. ook al speelt deze man niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina