1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook. Als je 1 keer teveel drukt ga je gelijk naar de gamercard kijken. Ook staan de knopjes overgevoelig waardoor dit snel kan gebeurden. Dat had voor mij wel wat beter gemogen.

2. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog geen live dus heb er gelukkig nog niet last van,ik hoor veel problemen met die xboxlive verbindingen,is het zo erg???

3. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    de verbindingsproblemen vallen nog best mee hoor. Bij mij wel in iedergeval. Al had ik wel veel last van lag in het begin met doa4. Dit word wel steeds minder gelukkig. Vraagje: krijg je extra costumes van de extra personages ( zoals genfu, leon, spartan) door de time attack uit te spelen?

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog geen enkel probleem gehad, behalve dat ie hem een keer niet heeft gesaved, dus nu 2 keer de story mode heb uitgespeeld:p

wordt iedereen er niet schijtziek van dat iedereen jann lee neemt met online. ik kan ook wel jann lee nemen en dan alleen maar winnen, is toch niks meer aan

5. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ik heb helemaal geen problemen met me live!!
    Maar ik heb iemand wel aan me router een tijdje geleden laten nakijken en die heeft alles goed gezet!. Daarvoor had ik dus ook veel problemen, kon bv ook geen PDZ spelen!
    Maar sinds die kerel hem gefixed heeft heb ik nooit meer problemen gehad met live!!!_O_ _O_

6. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup, en het is best pittig om met die slome chars Alpha 2 keer te verslaan, maar ik heb een aantal tacktieken beschreven in dit topic, heb zelfs ( herhaling :p) met Gen Fu 1 keer great gehad door alleen maar Y te bashen ..

Inderdaad :'-( ik vind dit echt een beetje triest, ik heb dan nu ook een hekel aan die bruce lee aap, die eigenlijk Jann lee heet majah :p

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    en waarom neemt iedereen jan lee.
    heef mij maar christie mmmm

btw hebben jullie dat filmpje gezien bij de story mode van christie amaai mmmm

8. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel. Of ik word slechter..

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, ik had 'm net gekocht, doe 'm in mn 360..wacht tot die opstart-filmpjes afgelopen sijn, dan krijg je 't "Press Start" scherm, maar hij reageert er helemaal niet op als ik op "A" of op "Start" druk..:confused:

Ik kan wel gewoon op de ronde knop in 't midden drukken sodat ik mn live vriendenlijst ensovoort kan bekijken..alle knop werken dan gewoon, maar in 't Press Start scherm kan ik nergens op drukken..ik hoor dan ook geen musiek (of is die er niet?)

Oftewel..hebben meer mensen dit probleem (gehad)? Soja, hoe krijg ik 't opgelost?

Ik vind dit toch wel wat jammer hoor..:{

10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dit te maken heeft dat hij op 60hz moet staan

11. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Zet je Xbox 360 op PAL-60, anders werkt idd je controller niet in DOA4..

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.446
    Leest echt niemand dat blaadje dat erbij zit met die PAL-60 melding????

Wat is er trouwens zo speciaal aan Jan Lee? Ik vind hem eerlijk gezegd gemakkelijk om te blokken. Hij heeft een ontzettend hoge cooling down bij veel moves.

13. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is redelijk sterk, heeft snelle pokes, en nog zoveel meer dingetjes en detailtjes waar ik jullie niet mee lastig zal vallen. Wat de meeste mensen vet aan hem vinden is dat ie snel slaat en dat ie gilt etc...

Maar ik ben het met je eens dat het vervelend is dat iedereen hem gebruikt (net als de ninja's), zo ben ik nog géén Lei Fang spelers tegengekomen en nog wat andere characters heb ik ook nog niemand zien spelen.. Erg jammer dat bijna iedereen de makkelijke weg van het kopieren van anderen kiest, maar ik had het wel verwacht...

14. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Mijn favorieten zijn kasumi en Ayane :cool:

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf heel vaak met Hayate. Hij is snel en heeft krachtige combos, of is hier iemand het niet mee eens?

16. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Kan je nou steeds meer pakjes krijgen voor bijv. Masterchief door steeds de time attack te herhalen?

17. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    jap, alleen wel moeilijk die trut op het eind te verslaan :D
    Er is trouwens ook een kort filmpje met de chief toen ik met ein de time attack deed. Was wel gaaf. ze komt dan door die deur in het halo level heen geramd. :9

Weet iemand of het btw ook weer net zoals bij doa ultimate kan om alle pakjes via de survival mode te unlocken ? door alle items te verzamelen ofzo...

Er staat namenlijk bij de achievement voor alle costums dat je ze kan halen door de story mode en survival te doen...:+

18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle pakjes van spartan vrijgespeeld in de time attack. je kunt ze ook kopen voor 5000 credits in zacks shop. In survival mode kun je ze niet krijgen.

19. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is gewoon 1 aparte Ach voor het verzamelen van alle items.. voor de rest haal je er niets mee... en er staat Story mode and time Attack..:{

Wat vinden jullie de beste ''Taunt''? ik vind die van Bass geweldig.. lach me rot elke keer dat ie het doet :p, en het beste pakje vind ik toch wel de Rambo uitvoering voor Leon xP

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Jann Lee helemaal niet zo lastig om tegen te vechten hoor, hij gebruikt erg veel hoge aanvallen (moet je maar eens op letten, vooral die korte stootjes van um zijn bijna allemaal high) en als je dat weet is het dus gewoon een kwestie van op het juiste moment counteren :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina