1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Daarom doet'ie het ook. ;)

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, want sommige mensen worden blijkbaar helemaal lyrisch als ze een meisje tegenkomen op het forum....houd het gewoon lekker bij DOA. Als je iemand wil versieren ga je maar naar de kroeg

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Neem ook niet aan dat ze me proberen te versieren. Kan me op zich wel voorstellen dat het leuk is om dan toch een meisje tegen te komen op Live. Heb er nog geen 1 gesproken namelijk.

Maar ben vrij slecht hoor ;)

4. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Tis idd opmerkelijk als er een meisje de game in komt. Kwam er maandag eentje tegen, en dat maakte de boel op zich wel gezellig! Vooral toen ze gelijk de eerste de beste van zn winstreak afhielp!
    Vind de opmerking van Mark dus een beetje kinderachtig. Het komt gewoon niet vaak voor dat je een meisje tegenkomt, maar dat betekent toch niet dat je gelijk aan het versieren slaat?

5. atalayender

atalayender Forza Don Gianluca

Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens ff een hele belangrijke vraag...

heb vandaag bij media markt DOA4 gehaald. Vol spanning kom ik thuis, start mijn Xbox 360 met DOA 4 disc erin, kom in het hoofdmenu (waar je press start te zien krijg). Hierna probeer ik continu op de start knop te drukken maar het spel reageert er totaal niet op. Vandaar dat ik het spel ook niet binnen kom !!!!! Spel is gewoon orgineel en niet illegaal of wat dan ook. Ken iemand dit probleem?

Wie weet wat er aan de hand is? Heb zelf ook call duty en dat spel doet het gewoon goed. Wie kan mij helpen?

6. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Je instelling op 60 htz zetten! En dan doet ie het wel!
    Staat ook op het boekje!8)

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik snao het wel hoor, ik was laatst in een lobby met ''dagirlgamer'' en ik heb een hondje als avator en zij een poesje, volgens mij hadden we een 15 minuten lang zitten spelen met die avators, was namelijk de eerste keer dat ik een meisje tegen kwam;) wendy als je ook pgr 3 speelt of PDZ dan speel ik dat graag ik een keertje tegen of met je ;)

8. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, gisteravond met Jann Lee 40 keer geprobeerd die Alpha 152 te verslaan, wat dus niet lukte (ik speelde op normal). Erg frustrerend.

Hoe kan je Hayabusa trouwens unlocken?

Of, nog makkelijker, heeft iemand een lijstje met unlockables? :)

9. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    ehm? hayabusa unlocken? Das toch gewoon een standaard character?

10. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo'n fight game freak.... Maar zit toch wel sterk te denken aan DOA 4... andere niet-fighters die deze game echt goed vinden...?? Wil eigenlijk gewoon weer is een game kopen... duurt allemaal zo lang met die nieuwe games.......

11. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was niet echt zo'n fightfreak voor DoA 4.. nu eigenlijk best wel :p
    voor DoA 4 had ik me niet zo erg verdiept in beat 'm up... vond alleen in het verleden Tekken 3 zo vet, ik zat eerst ook te twijfelen Doa te kopen... toen dacht ik aan de geweldige tijd die ik heb gehad met Tekken 3.. vooral MP.. dit was dus ook de doorslaggevende reden om hem toch te kopen... en het is die 57,50 wel waard :)

12. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9

OMG leest echt niemand al die dingen? Dat is het eerste waar ik naar kijk, het boekje of wat er in het doosje zit :eek:

Tssk wie noemt zich nou dagirlgamer, dan vraag je er toch ook om :+

13. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    dat ie ie zeker,hoe komt ie erbij dat je hem moet unlocken8)

14. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil alleen maar zeggen dat het toch niet uitmaakt tegen wie je speelt, een jongen of een meisje. Jij noemt het als iets aparts dat een meisje iemands winning streak doorbreekt. Heb je wel al gekeken hoeveel noobs dit spel spelen online?? Ik leg soms in een deuk hoe slecht sommige spelen. Ik bedoel, ik ben verre van goed. Maar heb regelmatig een winning streak van 20. Met een beetje button bashen kan je op dit moment ver komen. Het spreekt al voor zich dat ik na 285 potjes pas 2 mensen ben tegengekomen die mijn moves counteren: Krye en de kroet. Bij de rest hoef ik niet eens op te letten, want ze counteren toch niet. Het is toch leuker om wat competitie te hebben, waarbij tegenstanders blocken en counteren. Dat je echt moet nadenken om aan de overwinning te komen. Welke move zal ik nu doen, tactiekje bepalen. Dat hoeft helaas nog niet zoveel. Maar het spel is pas uit en de meeste noobs zullen er binnenkort wel mee stoppen. Was met Ultimate ook zo

Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  15. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    mijn probleem is altijd dat ik weer teveel counter en dan mis ik en vervolgens sla ik niet terug maar blijf ik blocken en counteren:p

16. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    @atalayender, zoals ik al op live had gezegd...je tv op pal 60 zetten. ps Ik pak je nog wel terug :)

BTW ik heb een 8mbit lijntje en toch had ik wel wat delay en lag online. Ik kon zelfs sommige stoten niet uitdelen. Ben ik hier de enige met dit probleem?

17. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, heeft er iemand misschien wat tips hoe ik die Alpha 152 kut kan verslaan? Ik heb grote moeite om van dat hoopje vloeibare shit te winnen.
    (Alleen nog maar gelukt met Hayabusa en Jann Lee)

DOA4 speelt heerlijk. Dr is niet zo heel veel veranderd t.o.v. deel 3 maar het is nog steeds een klasse game.
    Het geeft echt een kick als je je tegenstander over een picknicktafeltje ramt of door een raam heen gooit.

18. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bij mij vaak lukt is op het begin vlak bij haar staan en op de slag en trap toets rammen ( lukt soms) of gelijk een worp. En daarna vanaf een afstand op haar afrennen en haar net op tijd een beuk te geven. Lukt niet altijd maar soms blocks ze geen enkele aanval. Soms "zweeft" ze na een bepaalde aanval ( dat ze heel langzaam op de grond land) op dat moment is ze ook kwetsbaar. Hopelijk lukt het je!!!

19. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    je moet proberen zoveel mogelijk schop combo's te maken. en als je op de grond ligt ook een onderwaartse trap die countert ze zeker niet. haar counteren zal ik haast niet proberen want je krijgt haar haast nooit te pakken:p

20. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je goed ja, je houdt mischien 1 keer wat tegen, maar dat is het nut niet want dan heeft ze al weer 10 nieuwe klappe uitgedeeld!! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina