1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je zegt dat je zelf niet goed ben maar noemt iedereen noob :confused: maar er zit inderdaad wat in echt veel goede nederlanders zijn er nog niet

2. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    is wel kicken als je d'r countert, je moet er idd niet op spelen, maar de keren dat ik van haar won gingen meestal wel met een counter gepaard...

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nog combo's te maken, met een gedachte te spelen. Noobs zijn de mensen die geen eens in de sparring mode ff oefenen en online alleen YYY of BBB zitten te rammen. Dus ik zie mezelf niet als een noob, maar ik ben nog lang niet goed genoeg

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het geen idee om in de openingspost te vermelden dat je je X360 op PAL-60 moet zetten omdat anders je controllers het niet doen ? Ik verbaas me nog steeds over het feit dat zoveel mensen geen boekjes etc. lezen :confused:

Voor iedereen die nog steeds op zoek is naar een lijst met unlockables, kijk voor de gein eens op een site als deze

Alpha-152 geen moeite meer mee eigenlijk, der aanvallen zijn nu inmiddels zo voorspelbaar geworden voor me dat counteren zeer goed gaat....het enige wat klote blijft is dat warpen van der, maar als je daar een beetje op ingespeeld bent is dat ook niet zo'n ramp :)

5. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand? :)

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar mijn post boven je :)

Hayabusa kun je niet unlocken, das een standaard character dude ;)

7. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Echt wel een vet spel _O_
    Alleen was net Survival aan het doen en toen liep mijn 360 vast en kreeg ik vage witte lijnen in beeld...:confused:
    Heb dit al 2 keer eerder gehad met most wanted dat hij vastliep..vind het wel klote.
    Als hij dat regelmatig blijft doen kan ik m'n 360 terug brengen en dan zal je wel weer afgescheept worden met '' Neem zelf contact op met Microsoft...en dan je 360 een week of 2 weken kwijt zijn :mad: ''

8. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel overwinningen moet je behalen in survival om zilver en goud te behalen??

9. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik dus ook bij de survival mode liep hij vast..zeker omdat het te snel gaat met vechten..wel raar opzich voor zon krachtig apparaat als een 360. Ik speel ook geen survival mode meer.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb nog geen vastlopers gehad....

11. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik toch wel zo'n verschrikkelijke hekel aan!!! :mad:
    Echt dan gaat me bloed koken, en het ergste is dan nog als ze winnen!!!!|:-

12. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Counteren for the win!

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zulke mensen gebruiken vaak maar een en dezelfde combo zonder onderbrekingen....das buttonbashen. En wat doe je als iets meer ervaren speler met die wetenschap ? Juist, counteren en gelijk terugslaan :cool:

En als counteren niet altijd lukt blok je gewoon net zo lang tot er een onderbreking in hun aanval volgt, en dan zelf beginnen te meppen :) Buttonbashers blokken vaak toch niet, laat staan counteren....it's as easy as that ;)

14. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Er staat dat je met helena de story mode moet uitspelen voor spartan, maar met helena kun je toch helemaal geen story mode spelen!:confused:

15. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel eenmaal als je ze geunlocked hebt komt ze tussen te staan in de story mode
    Ik moet nog alleen de time attackt met alle mannetjes uitspelen
    IK had nog een vraagje die voice wat je unlocked als je de sparring mode speel waar komen die te staan heb er namelijk al een paar maar wat kan ik daar mee doen?

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Settings kun je de System Voice instellen....dat is de stem die o.a. "Get Ready" en "Fight" zegt tijdens een match :)

17. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK bedankt ga ik zo eens kijken in de settings*)

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dus na alle verhalen dat dat Alpha mensch zo moeilijk was, deed ik net mijn 1ste story mode en was ik er op voorbereid :cool:.
    Dus zij komt, en dat was me toch makkelijk :{, binnen no-time verslagen.

19. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik dus ook, maar jij krijgt het nog wel moeilijk tegen haar hoor, let maar op:+
    Niet met iedereen is ze zo makkelijk! _0/

20. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk dat ze in de story mode makkelijk te verslaan is Ik heb er meer problemen mee om haar te verslaan in Time attack moet altijd een paar keer proberen eer het lukt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina