1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik vind der nou ook niet bepaald super lastig ofzo....misschien als je een beetje nieuwkomer bent in DOA dat de eerste paar keer je dan tegenvallen. Maar de aanhouder wint, en na een paar potjes zul je zien dat ze alleen maar makkelijker en voorspelbaarder wordt, maakt niet uit met welk poppetje je speelt....iedere character kan immers blokken en counteren dus jah :)

Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  2. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met bepaalde personen gewoon best wel veel moeite, en bij andere gaat het weer vrij makkelijk...
    De stort mode heb ik met allemaal uitgespeel, maar weet niet of ik dat ga halen met de time attack..

3. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    moet je eens gaan time-attacken met rounds to win op 2! :cool:

_O_

4. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of op rounds to win: 3 8)

maarjah.. waarom zou je dat doen... hoef je alleen te doen bij de chars die geen storymode hebben en je wilt de costumes van hen unlocken.... als je die Tengu wilt unlocken kan je het ook op 1 zetten

5. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik tengu wil unlocke kan ik dan zelfs de round op 1 zetten ipv 2 is een stuk makkelijker ik dacht dat je ie op 2 moest laten

6. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met sommige characters is het idd heel makkelijk, met een ander ga ik wel heel vaak dood. Vooral time attack jah, met 2 van de 3 rondes winnen is verdraaid lastig. Maar Alpha speelt wel voorspelbaar, countert helemaal niks. Dus na een paar keer moet het wel een keer lukken.

Af en toe moet ik er wel een beetje om lachen hoor. Vragen hoe je Hayabusa moet unlocken. Je hebt het spel, dan zie je hem toch staan?? En Paradox postte de lijst met unlockebles. Sommige moeten iets beter lezen. Het is niet erg om wat te vragen. En het is ook niet nodig om de hele thread door te lezen. Maar de laatste 2 a 3 pagina's moet wel lukken toch? Dan was die 60 Hz vraag ook al niet 100 keer langsgekomen.

7. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup, en dan dus met iedereen spelen... wil je costumes unlocken dan moet je echter 2 rondes doen... en dat hoeft dus eigenlijk alleen voor die chars die geen storymode hebben... want met storymode kan je ook costumes unlocken ( met maar 1 ronde steeds ;))

8. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG..ik bedoel dus Masterchief, en niet Hayabusa..|:-

Hierbij dus, sorry..:eek:

9. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb heel DOA 4 ongeveer uitgespeeld, Story mode, veel pakjes unlocked. Toen ben ik online gegaan en wou ik het spel eigenlijk al links me leggen. Ik heb ook niet zo goed int spel, kon altijd beter worden.
    MAAR... ik heb het spel zonet op xbw bazar geruild voor pdz Limeted ed. . Dus Hoi hoi. Gammo begint weer

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om de SPARTAN te unlocken moet je met Helena de Story Mode uitspelen....en ook dat staat op die pagina die ik gepost heb.

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe krijg ik Helena? Ik sie haar niet in min standard-character lijst :eek:

12. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    story mode met de originele 16 characters uitspelen :p

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag toch maar besloten om morgen eindelijk te halen naar vele uitstell (door mezelf).

Een speelsesie van vanmidag gaf me de doorslag. Ik hoor jullie veel praten over moeilijkheid.. Nou ben ik geen pro in fightinggames maar ik heb vanmidag op normal gespeeld en heb Hitomi en Lisa op normal uitgespeeld met 1 keer verloren :{ (jann lee) Maarja ik vond het wel geweldig.. dus morgen eindelijk spelen _O_

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    huh?

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik irriteer me er wel aan dat de tegenstander zo ongeveer elke move van jouw kan blocken terwijl als jij blockt ze er zo doorheen slaan :confused:
    oftewel dat ze jouw kapot slaan terwijl je er niks tegen kan doen

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ff nie wat je bedoeld dude :confused:
    Je moet sowieso rekening houden met hoog of laag blokken, tevens zijn er bepaalde moves die door je blok heen kunnen slaan waarna je open staat voor verdere aanval....dus zodra je kans ziet moet je natuurlijk zelf ook aanvallen, en niet alleen maar blijven blokken. Terwijl je blokt kun je namelijk ook vastgegrepen worden.

Bovendien bestaat er ook nog zoiets als counteren dus er is altijd wel iets wat je kunt doen tegen de aanval van de tegenstander ;)

Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  17. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja maar soms rateld de tegenstander aan 1 stuk door..blokken helpt niet dan een counter move ook niet omdat ze jouw dan slaan voordat je de counter move gebruikt..dan loop k echt hardop te schelden

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geslagen wordt voordat je countert kun je proberen de volgende klap te counteren, counteren is mogelijk zolang je niet van je de grond af wordt geslagen zegmaar :)

Op een gegeven moment ga je de combo's van je tegenstanders herkennen, en weet je op welk moment je moet counteren en op welke hoogte....gewoon blijven oefenen dan lukt het best ;)

19. Frenky1984

Frenky1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste medeforum gaste,

Ik ben nu net met het spel 1,5 uur bezig! heb al met 1 speler de story mode gehaald, dus ik dacht ff online proberen, dat gaat echt niet soepel zeg, het happerd vaak best erg! hebbe jullie daar ook vaak last? en nu zit ik aan het eind van een gevecht en kan ik niet meer naar de lobby of wat dan ook, zelfs de xbox guide knop reageert niet! maar er komt wel steeds onderin het beeld te staan wie erbij joinen en wie er weg gaan, dus echt vast gelopen is ie niet lijkt mij.....wie kan mij verder helpen?

20. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil net gaan DoA'en, staat er: "data cannot be saved"

M'n savegame is nu dus weg? Ik kan niks loaden, niks opslaan. De rest van al m'n savegames staat nog op m'n HDD en werkt nog. De DoA4 savegame en foto's worden ook gewoon aangegeven op m'n HDD :eek: Hoe kan ik hem weer laten loaden/saven?

Ik heb 5 keer gereset, van profile geschwitched, HDD er opnieuw ingestopt, DoA opnieuw erin.

HOE KAN DIT!?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina