Nee de bikini's zitten er helaas niet meer in
Voor de next-gen DOA meisjes in bikini zullen we moeten wachten op DOAX 2 Niet dat dat nou zo erg is, vechtende en vakantie-vierende meisjes apart houden is geen slechte zaak weet je
Als alles een beetje gaat zoals gepland, wordt DOA4 mijn meest gespeelde game op Live. Aan de ene kant omdat ik er gewoon erg veel zin in heb en omdat ik dat met DOA:U nooit zoveel gedaan heb, aan de andere kant denk ik ook omdat deze game mij het langst zal blijven boeien op Live. Een shooter op Live vind ik leuk, maar vaak alleen leuk voor eventjes. Ik heb al een DOA4 Live Experience thread aangemaakt onder het Live Gaming forum, hier kunnen mensen die serieus DOA4 gaan spelen op Live hun gamertag in de openingspost laten plaatsen en later ervaringen delen met elkaar Ook gaan er toernooien georganiseerd worden voor en door XBW members, alhoewel de opzet daarvan nog gemaakt moet worden. Maar dat komt later wel, als meer mensen serieus met de game bezig zijn. Ik probeer aan zoveel mogelijk activiteiten mee te doen, maar ik denk dat ik uit principe wel clanloos blijf
Laatst bewerkt: 22 jan 2006