1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 6 dagen wachten, dat zullen jullie ook wel overleven ;)

2. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    met moeite:'-(

3. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem donderdag gespeeld en hij was weer helemaal goed ^^

Lisa is m'n nieuwe main character :D echt een heerlijke speelstijl, ze is niet heel goed (zeker niet slecht) en dat is eigenlijk wel goed (wordt je niet uitgescholden door mensen die niet kunnen spelen en dat dan afreageren op een makkelijk abuse-bare move :p). Ik kan nu niet meer wachten tot ik hem zelf heb, nog 6 dagen idd :).

Er spelen veel mensen online, maar er is wel veel lag met mensen uit het buitenland (ik hoop dat dit komt doordat de Europese servers nog niet online zijn). Ik hoop dat er veel Nederlanders dit spel serieus willen oppakken, dan kunnen we nog een leuk groepje opbouwen :D.

Nog een paar dagen!

4. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het in ieder geval proberen. Maar waarom kies je nu voor Lisa precies?? Jij was/bent toch een Bayman speler, dan lijkt me Lisa toch een stuk anders spelen. Kan zij ook grabs doen op de grond??

5. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Ground Grabs zijn nu nagenoeg onmogelijk, ze zijn in ieder geval nooit meer gegarandeerd. Maar ground grabs bepaalden m'n spel niet met Bayman, dat deden z'n andere moves, maar z'n moveset samen met de gameplay zelf zijn nu zo anders dat ik hem niet lekker meer vind spelen. Ik twijfel er niet aan dat ik er nog wel mee zou kunnen spelen, maar ik beleef veel meer plezier met Lisa's speelstijl :D. En zoals ik al zei, als ik nog met een grijp-character ga spelen, wordt dat Leon (ik speelde in het begin van DOA:U ook met Leon :p).

En fijn dat jij het gaat proberen, dat is er in ieder geval al 1 meer (je moet je nog even laten horen op het nieuwe forum, link in m'n sig :p)

6. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen hoe vaak jullie van forum veranderen??

7. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    1 keer, maar dat doet er verder niet toe ^^

Ik zit nu DOA 3 te spelen om de tijd wat te doden, het verschil in gameplay met DOA 4 is echt vrij groot, ik probeer nu de hele tijd normale moves te doen om tegenstanders op de grond te raken 8)

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb wel zin in online , zijn er sommige mensen die het standaard online willen spelen. En die guild/clan idee hebbe? 1 keer raden met welke char ik speel XD.

Laatst bewerkt: 22 jan 2006
  9. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga lekker veel offline spelen:D,online komt er ooit nog wel

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee de bikini's zitten er helaas niet meer in :'-(

Voor de next-gen DOA meisjes in bikini zullen we moeten wachten op DOAX 2 :+ Niet dat dat nou zo erg is, vechtende en vakantie-vierende meisjes apart houden is geen slechte zaak weet je O-)

Als alles een beetje gaat zoals gepland, wordt DOA4 mijn meest gespeelde game op Live. Aan de ene kant omdat ik er gewoon erg veel zin in heb en omdat ik dat met DOA:U nooit zoveel gedaan heb, aan de andere kant denk ik ook omdat deze game mij het langst zal blijven boeien op Live. Een shooter op Live vind ik leuk, maar vaak alleen leuk voor eventjes. Ik heb al een DOA4 Live Experience thread aangemaakt onder het Live Gaming forum, hier kunnen mensen die serieus DOA4 gaan spelen op Live hun gamertag in de openingspost laten plaatsen en later ervaringen delen met elkaar :) Ook gaan er toernooien georganiseerd worden voor en door XBW members, alhoewel de opzet daarvan nog gemaakt moet worden. Maar dat komt later wel, als meer mensen serieus met de game bezig zijn. Ik probeer aan zoveel mogelijk activiteiten mee te doen, maar ik denk dat ik uit principe wel clanloos blijf :+

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hehe, nou`ja van die ene kant is het ook niet erg van die bikini`s.

Vond het altijd nogal ja wat minder in DOA:U.

Maar nog een paar dagen en dan heb ik hem moet hem maar even pre-orderen van GCshop.

Nog een vraag zijn nu alle moves te counteren, want sommige moves waren dan wel te counteren maar dan werd het geen counter hold (jaja vage uitleg -_-'')

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich zijn alle moves te counteren, alleen zal dat zich niet altijd alleen uiten in counter-holds (ofwel counteren en gelijk terugslaan/schoppen, ik neem aan dat je dit bedoeld ?)....soms betreft het ook gewoon een ontwijkende/verdedigende move :)

13. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bedoelt dat het geen counter hold was omdat dat niet op het scherm stond: counter hold is 1 van de 3 damage niveau's voor holds (en voor alles eigenlijk, alleen staat er dan wat anders in de plaats van hold).

Je hebt:

- Normal
    - Counter
    - Hi-counter

Die bereik je op verschillende manieren afhankelijk van wat je doet, maar om maar even door te gaan op de holds:

- Normal Hold (staat niet in je scherm), dan moet je heel ver voordat de aanval van de tegenstander je heeft geraakt al een hold hebben ingezet. Dit doet het minste damage

- Counter Hold (staat wel in je scherm), dan moet je redelijk snel zijn met de hold inzetten. Dit doet meer schade.

- Hi-counter Hold (staat ook in je scherm), dan moet je op het laatste moment counteren (je hoort dan ook je character iets erbij zeggen, Ayane zegt bijvoorbeeld 'Nikita' en Bayman zegt: 'Bingo'). Dit doet het meeste damage

Als je dat niet bedoelde en bedoelde wat er gebeurt als je bv Jann Lee's Dragon Kick hold (dan stap je er voor weg en mist de aanval je gewoon), volgens mij zit dat er nog wel in, maar wel bij minder moves.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja juist ja (@Z3R0-P4R4DOX) want in DOA 3 deede ze dan gewoon ''liepen'' ze er voorbij. Maar online lijkt het me idd wel leuk. Die achivement ofzo lijkt me ook wel leuk om allemaal te unlocke :D.

Zijn er nog dingen die er echt uitspringen vergeleken met de vorige delen?

15. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Het hele spel springt eruit vergeleken met de vorige delen :p
    De graphics zijn mooier, de gameplay is heel erg veel dieper, noem het allemaal maar op.
    Qua gameplay is de grootste verandering (voor mij) toch wel dat de gameplay wanneer iemand op de grond ligt nu niet meer zo stilvalt, je kan nu gewoon doormeppen tegen iemand op de grond, houdt het tempo er een beetje in.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt goed, ik zag ook iets van counterholde als je opstaat ofzo :confused:.

17. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou eenmaal heel vergeetachtig .:+
    Ps.Mafkees

18. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt wel vet.....nog een paar dagen en ik kan het eindelijk zelf ervaren_O_

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Bij gcshop als ik hem bestel heb ik hem dan 27 (toch?) jan binnen?

20. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Jullie doen me steeds meer verlangen naar dit spel :):), Wil ik ook graag al jullie gamertags toevoegen :). m'n friendlist staat al vol, maar maandag of dinsdag xbox360 en dan ga ik een nieuw tijdperk in en laat ik halo 2 evve lekker links liggen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina