Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    als je rounds to win op 1 hebt staan, dan kom je toch ook niet in de wereld-ranglijst te staan? dacht ik... nou daarom :)

Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Klopt, maar de medailles unlock je evengoed. Zo heb ik in ieder geval gold voor Time Attack ge-unlocked.

3. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    is wel jammer dat je dan voor de extra costumes voor bijvoorbeeld EIN alleen maar kan krijgen door 2 rondes te spelen in time-attack en niet 1.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heeft iemand de Spartan al?
    Ik vraag me af of deze een beetje speelt en uitgebreide combo's heeft, ook vraag ik me af welke stem ze heeft?

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Halo level is grappig, met die remix van de Halo Theme op de achtergrond....maar ook niet meer dan grappig. De Spartan past totaal niet in het DOA universum (vind ik nog steeds) en qua moves en snelheid is ze vergelijkbaar met Leon/Bayman. Sommige moves zijn zelfs identiek of bijna identiek. Der stem ? Ze is de enige die Engels praat ;)

6. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    das toch juist de uitdaging?

I agree with Z3R0-P4R4D0X, hoort er niet in thuis, Halo-Stage is wel oke...

Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  7. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :eek: :eek: :eek: :eek:
    please post je screenshots van de DOA spartan.. of andere wicked shots...
    :D :D :D

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

Rustig, rustig maar. Het is nix bijzonders hoor, het is al lang bekend dat er een Spartan als speelbaar personage is. En er zijn ook gewoon screens van, check de DOA4 review en dan ff de screens. Daar staat hij er gewoon bij.

9. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    jah duhh..
    het gaat erom dat ik daar op ben uitgekeken,,
    en ik bedoelde gewoon de spartan onder het vechten. of gewoon andere personages die gruwelijke moves uithalen..
    en dat dus op screenshotss

10. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe ik goed blok en hoe ik aanvallen absorbeer en dan tegen de vijhand iets doe ? :$

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blokken doe je met de "Free" knop, verder moet je rekening houden met hoog of laag blokken. Counteren doe je ook met de "Free" knop, maar dan in combinatie met de juiste richtingtoetsen afhankelijk van de hoogte van de aanval van je tegenstander :)

Verder zou ik zeggen, in je DOA4 hoesje zit een boekje....dat noemen ze een spelhandleiding. Daar staat het ook allemaal haarfijn in uitgelegd ;)

12. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    ja , maar ik snapte dat met die free knop niet

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik weet niet wat de standaard instelling is van de "Free" knop want ik heb mijn controls aangepast....maar beter kan ik het je niet uitleggen hoor ;)

14. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    standaard is het die blauwe, X

15. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet echt niet wat ik meer moet doen ik heb de shoho Izuna combo van Ryu zo vaak geprobeert het lukt me gewoon niet als ik onderaan kijk wat ik heb ingetyped zie ik precies het zelfde wat ik moet intypen en heb zo snel mogelijk geprobeert dus ik wou vragen weet iemand misschien op welk tempo en welke knoppen ik precies moet indrukken.

Danjewel _O_

16. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dead or Alive draait om timing, gewoon oefenen dus ;)

Het meest irritante personage om tegen te spelen vind ik is Brad Wong. Ik heb af en toe geen idee wat voor move hij gaat doen, zo onvoorspelbaar. Gelukkig zijn er online niet zo veel goede Brad wong spelers, maar je kan flink huishouden volgens mij als je Brad Wong onder de vingers hebt.

Gister ook een beetje met Christie zitten spelen, vind ik wel een leuk character. Oh, deze vraag komt nu zomaar in me op, maar kan je ook de controls veranderen. Ik zou wel 1 klein dingetje anders willen hebben: De functie van de linkertrigger zou ik willen omwisselen met de functie van de Rechter button. Met de linkertrigger kan je wel leuke dingen, maar ik vind het gewoon kut om met links te werken. En met de rechter button kan je alleen maar taunten (of hoe het ook heet)

17. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    'Alleen maar' Taunten??? Taunten is geweldig!

Brad Wong lijkt misschien moeilijk, maar dat is hij niet (ook al heb ik er ook nog moeite mee omdat ik er nauwelijks tegen speel). Het vervelendste aan hem is dat hij veel moves ontwijkt (met name hoge moves) dus als je veel midmoves erin gooit raak je hem wel.
    Ook is het zo dat als hij in z'n ligstance zit je gewoon een lage offensive hold erin kan gooien en dan heb je hem altijd, wat hij ook doet. Oftewel, een van zijn belangrijkste speelelementen is nutteloos als je weet wat je ertegen moet doen.

Je moet de A knop (de grijpknop dus) die na de 360 komt indrukken op het moment dat je 'combo throw' ziet staan (blauwe tekst). Die komt bij deze izuna precies na de laatste klap die je geeft (en verschijnt maar heel even), hij is best lastig, dus succes.

18. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    is er in survival mode een manier om je tegenstanders tussendoor items te laten droppen (en niet alleen als ze KO gaan), eigenlijk net als bij DoA3? (zeg maar dat je food kunt oppakken om je health meter te upgraden?)

19. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    heeft tengu eigenlijk extra costumes???

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er zijn een paar eetbare dingen die je health bar weer wat opvullen. 1 er van is in elk geval de hotdog :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina