1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    dat snap ik, maar kun je ze ook krijgen tijdens een gevecht (dus niet alleen als de tegenstander KO gaat)? bij DoA3 kon je extra food krijgen door een ground attack uit te voeren, als je tegenstander op de grond lag... ik las overigens dat in survival mode de moeilijkste stages de hoogsten zijn per tiental, zo is stage 19 veel moeilijker dan 21, en 38 bijvoorbeeld weer moeilijker dan 52, is this true?!? lukt mij amper om voorbij 15 te komen, record is 18 :'-( ik verlies overigens bijna altijd als ik tegen Hitomi moet, BAD!

Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan zeker, ik ben begonnen met DOA2 op de Dreamcast en deze heb ik toen zovaak gespeeld dat ik steevast bij elke DOA die erna kwam de controls heb ingesteld naar Dreamcast-configuratie zegmaar :)

Je hebt verschillende control types (A t/m D geloof ik), maar je kan ook gewoon Free Settings gebruiken zoals ik dus gedaan heb, dan kun je zelf alle knoppen indelen hoe jij ze wilt hebben :cool:

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ik heb de game dus ook en hij is best cool, maar ze hebben wel erg goed gekeken naar tekken hoor (bij de vorige delen ook al) :{

4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3

Dit is ongv wel waar wat je nu zegt.
    Als je voorbij de 20 komt gaat het wel weer een stuk makkelijker tot je weer voorbij de 30 bent dan wordt het weer wat lastiger.

Van die groundattacks weet ik niet doe ik ook bijna nooit.
    Met welk character speel je?

Mijn hoogste is nu 36 met Ryu.
    Maar als je het counteren een beetje onder de knie hebt kom je al aardig ver.

Iemand al 50 of hoger gehaald hiermee?

5. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er nog genoeg verschillen. Maar ik ben geen Tekken fanaat, dus ik weet niet alle ins and outs ;)

@ P4R4DOX: Bedankt voor de info, na het eten ff proberen

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen hebben ze dan bij DOA de slowmotion eruit gehaald O-) :+
    Hiermee bedoel ik dus dat ik Tekken nog steeds te traag vind.

7. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou van mij mogen ze Tekken ook op de xbox uitbrengen, ben weer helemaal into martial arts spellen. Verdomme, moet ik weer stoer zijn en in de lucht trappen en spieren verrekken die ik anders nooit gebruik :{

Anyway, gisteravond weer ff Time Attack gespeeld, kan er maar geen genoeg van krijgen om goede moves uit te vogelen en daar de tegenstander (met name Alpha-152) verrot te bashen.

Nu met Yann-Lee, Christie en Zack haar op haar donder gegeven. De key is om veel afwisselende combo's te gebruiken en vanaf het begin er vol in te gaan. Ik heb nog steeds wel het idee dat de factor geluk een grote rol speelt. Ik kan nl. echt niet voorstellen dat je die teef makkelijk kan blokken. Of kan iemand mij vertellen wat voor block combo ik het beste kan gebruiken hoge punch block 2x-middel kick block 3x of zoiets toch?l

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur III kwam toch ook naar de X360 ? Is een goed (zelfs beter) alternatief voor Tekken als je het mij vraagt :)

Ontopic : Weet je hoe makkelijk Alpha-152 te counteren is ? Je moet maar eens opletten welke combo's ze vaak gebruikt, dat zijn hooguit 2 of 3 verschillende. Even snel zien welke ze doet, en je weet op welke hoogte je moet counteren....en dan niks combo, jij bent aan de beurt om te slaan :+

9. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan weer gans opnieuw beginnen met doa:mad: savegame is weg maja mijn fout |:- onoplettendheid maar het is wel raar op men gamercard staan wel nog al men punten en alles wat ik unlocked had van doa is da normaal ?

10. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Je achievements houd je gewoon. Maar je unlockte characters zijn nu toch ook weg?? Wat had je gedaan dan?? Gewoon je 360 aangezet?

11. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mijn unlockte charachters zijn weg ik wou deze morgen ff het laatste mannetje vrij spele had gewoon de xbox aan gedaan en doa erin gestopt en toen is hij opgestart maar ik had men controller nog ni aangedaan:mad:

12. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist wel dat het belangrijk is om eerst je profiel te laden voordat je DOA opstart, maar ik wist niet dat het ook van belang is om je controller aan te zetten.

@ Z3R0 P4R4D0X: Jij hebt allen costumes unlockt. Tengu hoort daar zeker ook bij?? Ik ben een eind op weg met alle costumes, maar Tengu heb ik nog niet unlockt. Wil hem eigenlijk ook niet unlocken omdat ik het een zakkenwasser vind. Maar wil toch ook wel graag die achievement halen

13. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

14. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur III ??? 8) Zomg!! dat is helemaal een game die ik altijd al heb willen spelen, ernstig relaxed man

En over die combo's.. ik ga zeker vanavond ff goed opletten. Kan je ze allemaal blocken? Ik bedoel met name die draaiende trap in de luicht van haar is verrekte irritant... En ik neem aan dat die hold van haar waarbij ze je ala Jomanda instraalt helemaal niet te blocken valt :)

15. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    idd... Die gast speelt voor geen meter, en toch doe ik bijna automatisch toch elke keer weer een timetrial om aan die achievement te komen... Ook het halen van alle costumes zijn zeer verleidelijk :eek:

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    SC III, ik kan echt niet wachten... _O_

17. tjapser

tjapser www.powerclan.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu alle spelers en bijna alle pakjes....
    zijn er mischien nog meer dingen die je kan halen ??
    of heb ik hem nu helemaal uitgespeeld..

www.powerclan.nl

*)

18. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt toch bij je achievements zien of je alles hebt? Dat weet jij beter dan wij neem ik aan ;)

19. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    als je in de sparring mode van elk character de moves hebt geoefend kan je de system voice unlocken. Dit is de stem die blert "ready....FIGHT! KO! Winner! You Lose!" Als je ze allemaal hebt en alle poppetjes unlocked hebt krijg je de tatami mat level.

Maar ik wens je veel succes met de moves van Ryu en Hayate. Un-f*cking-believable moeilijk om na te doen

*grr loopt mopperend weg*

20. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Die van Ryu is wel te doen maar die van Hayate is echt onmogelijk vind ik :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina