1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je duim over de gele en rode knoppen heen leggen en tegelijk indrukken... dat werkte op de vorige xbox controller ook al sneller dan de witte knop.

En over de down attacks... de kicks/punches zijn iets moeilijker te vinden maar met bas en leon kan je nog altijd mensen beed pakken... schuin naar voren/onderen en A

Trouwens wel leuk hoe je nu met meer characters ook als je zelf down bent toch met A iemand beed kan pakken... als je de goeie kant op ligt.

2. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik weer alle storymodes uitgespeeld ga morgen voor de timme attacks

3. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben druk bezig met survival,maar ik kom niet verder dan 12 KO's,ben ik slecht:D

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    59 KO's gister gehaald AARGH! Je moet flink het tempo erin houden (snelle kills), anders wordt je al snel gecountered.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tengu telt niet mee in de optelsom van het totaal aantal pakjes, ik had namelijk al de Achievement van All Costumes voordat ik Tengu unlocked had. Ik speel er verder ook nie mee ofzo :+

6. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Tengu vind ik echt raar met ze gezweef haha soms kan ik er heel goed mee spelen maar soms ook helemaal niet.
    Wie vinden jullie de slechtste uit het hele spel?? ik leon en dat halo vrouwtje is ook lomp.

7. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, relax, scheelt weer 20 keer Time attack uitspelen *)

De trage spelers vind ik op zich niet zo erg, zoals Leon en Bayman. Enkel dat Halo character vind ik ook verschrikkelijk. Ze is wel sterk, maar speelt gewoon niet lekker. Voor de rest ben ik niet echt een fan van Gen Fu en Elliot. Lei Fang en Kokoro vind ik ook niet veel soeps, maar dat gaat nog

8. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind kokoro heerlijk spelen! Uiteraard met costume 6 ;)

9. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij vertellen hoe ik alle characters kan unlocken. Heb het spel nu een weekje en ben nu pas echt begonnen met spelen (omdat ik nu pas tijd heb). Alleen lukt het mij niet om dingen te unlocken op costumes na dan. Is er ook nog een andere manier om costumes te unlocken, want ik wordt een beertje geirriteerd van die Alpha.

10. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hier op deze link kun je zien hoe je wat moet unlocke
    http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/code/928260.html

11. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bedankt denk dat het nu wel gaat lukken.

12. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe je online samen tag kan spelen. Ik heb al een paar keer tegen mensen gespeeld die samen speelden. Ik had wel uitleg gevraagd, maar blijkbaar is het kwartje bij mij nog niet gevallen (in het boekje kan ik het ook niet vinden). In de lobby moet je dat regelen ofzow. Ik speel vaak tegen iemand uit mn friendslist, maar hij is niet zo goed. Dus vind ik het lullig om altijd maar te winnen. Samen tag spelen tegen anderen zou daarom wel leuk zijn.

13. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Met de d-pad moet je dat cursortje boven het hoofd van de avatar van degene met wie je wilt teamen plaatsen. Dan druk je op A en dan zie je linksonder staan dat als je op Y drukt je een team kan vormen.

Maar tag is gaar, en online samen taggen nog veel gaarder, omdat het al zwaar lagt als 1 iemand een wat mindere verbinding heeft en je hebt natuurlijk delay op het taggen zelf...
    Ik hou het dus maar fijn bij singles :)

Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  14. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ja,das wel een leuke costume_O_

15. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af wat Hayate nou doet als hij de eerste combo van de Raijin combo doet als het goed is moet hij de persoon in de lucht schoppen maar als ik de combo doet dan shopt hij hem alleen maar in zijn rug weet iemand hierzo wat ik moet intoetsen om hem in de lucht te laten schoppen.

_O_

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben gisteren weer eens aan de slag met DOA4 gegaan (had toetsweek).
    Heb nu de silvermedal gehaald in de time-attack tag mode.
    Heb Hayate met Jann-Lee gecombineerd, echt een hele goede combinatie.
    Persoonlijk vind ik Hayate toch echt het beste personage.

Maar ik weet niet of het aan mij ligt, maar het lijkt wel of de tegenstanders in de time-attack mode makkelijker zijn.

17. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind ze in de story mode gemakkelijker dan in de time attack *)
    Heb eindelijk alle charachters geunlocked.
    Ik ben deze voormiddag nog eens online geweest vind ik gewoon geweldig
    maar verlies vaak:) weet er iemand hoeveel punte je moet hebbe voor een rank omhoog tegaan?

18. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je meer costumes kan krijgen voor dat halo vrouwtje en leon en ein enzo?? welke mode moet je dan spelen?

19. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    time attack met die characters...

20. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Time attack idd en kopen in Zack's shop

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.