1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch ook dat het niet veel anders zou moeten.

Ik heb alleen nog nooit eerder een DoA game gespeeld, en er vielen me dingen op die ik vond lijken op Tekken. Als je DoA naast Mortal Kombat en Soul Caliber legt zie je daarin veel minder overeenkomsten. Ik zeg ook niet dat het slecht is dat ze op elkaar lijken.

Als je bijvoorbeeld Soul Caliber en Tekken vergelijkt, vind ik dat ze kwa Characters minder op mekaar lijken (op Yoshimitsu en Heihachi na) dan wanneer je Tekken en DoA vergelijkt. En dat terwijl Tekken en SC allebei van Namco komen. Natuurlijk hebben ook die 2 overeenkomsten, maar omdat DoA heel ergens anders vandaan komt, valt het me toch op.

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

De Characters hebben zoveel trekjes van de characters van Tekken, kan je zo een aantal geven. Verder hebben ze ook erg goed gekeken naar de moves van Tekken, want die zijn grotendeels hetzelfde bij een grote aantal ;). Nooit Tekken gespeeld ofzo ? :)

3. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    tuurlijk wel, iedereen met een ps2, naast de xbox :9 , speelt Tekken, dus kom maar op met die lijst!

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Praat nou niet zo dom. Dus de vechtstijlen die Tekken gebruikt, mag DoA niet gebruiken?? Dat is de bedoeling van vechtspellen, dat iedereen zijn eigen favo character kan kiezen met bijbehorende vechtsijl. Ze hebben dus niet goed gekeken naar de moves van Tekken, maar naar de vechtstijlen die al eeuwen bestaan. Dus omdat Christie uit Tekken Lucha Libre doet, mag DoA geen La Mariposa maken?

Voor de rest ben ik het met soolmaan eens

5. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    @Perfect Mark (en Dialogical :p)

Je bent het toernooi zaterdag vergeten :p.
    Het was een erg vet toernooi, hoewel we nauwelijks met het toernooi bezig zijn geweest, eigenlijk voornamelijk gewoon gepraat en wat casual potjes gespeeld :p. Je (jullie allemaal eigenlijk) hebt wat gemist!

In Maart ergens is er weer een toernooi, laten we tegen die tijd wel weten :)

Even een vraagje, wie hebben hier allemaal zin in offline toernooien?

6. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon nergens het geld vandaan halen om de reiskosten (op zaterdag telt mn ov niet) en de entree te betalen. Anders had ik graag gekomen. Ik zit op school ook al geld te bietsen om een reader te kunnen kopen :'-(

7. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    c'est moi ik heb daar wel zin in..:)

8. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Tsk tsk, wel even melden volgende keer ;)

Niet dat het uitmaakte deze keer, het aantal kwam precies goed uit doordat er wat mensen niet op kwamen dagen.
    Voor de mensen met geldnood, volgende keer zijn er waarschijnlijk geldprijzen ^^, dus extra motivatie om je best te doen!

9. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey,
    wanneer kan ik een personage vrijspelen dan? want welke spel types moet ik dan spelen zodat ik iemand kan ''unlocken'' :p

10. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet het. Twee keer aan gedacht bij de bushalte, maar thuis weer compleet vergeten.

11. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Don't worry about it :)

12. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat voor een precies voor een toernooi dan? en hebben jullie misschien nog tips voor een beginnende DOA speler (1e DOA die ik speel, krijg vaak me ass gewhooped on-line :mad:) Hiervoor speelde ik altijd Tekken maar dat is toch een heel ander spel.

13. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Een toernooi waarbij je tegen elkaar speelt en er uiteindelijk iemand nummer 1 wordt, je weet wel, een toernooi. Op die toernooien voorziet vrijwel iedereen die er speelt iemand die ernaar vraagt van tips.

Op het forum in mijn sig zitten genoeg mensen die je van tips kunnen voorzien (en ook je gerichte vragen kunnen beantwoorden).

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    begin met practice mode, en leer de moves van de characters, daarna begin je maar op een niet al te moeilijke moeilijkheidsgraad, en dat voer je steeds op. en natuurlijk tegen vrienden spelen :D
    en niet button bashen, want dat is zuigt zo hard, dan weet je niet wat je doet en dan heb je er zelf ook minder lol aan.

gewoon rustig beginnen, en dat 'opvoeren' dan gaat je niveau ook hard omhoog :cool:

15. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke thnx voor de tips.. met de meeste characters ken ik de meeste moves al alleen heb ik het counteren nog niet helemaal door (vooral het onderscheiden van de hoogtes van de aanvallen)

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

gozer lees nou eerst voordat je hersenloos gaat mekkeren |:- Wat ik alleen zeg is dat DOA 4 heel goed gekeken heeft naar Tekken, daar is dan toch ook niks mis mee? En dat jij dan begint te flippen als ik dit zeg dat is dan jou probleem. Ik geef mijn mening en daar heb je forums voor...... :{

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow jawel hoor, ik heb weleens een Tekken gespeeld. Allemaal geloof ik weleens, maar dan was het bij vrienden....vaak speelde ik ook niet en zat ik alleen te kijken want zelf ben ik absoluut geen Tekken fan. Ik vind Tekken nog steeds te traag, qua snelheid/soepelheid vind ik DOA gewoon veel fijner spelen. Sommige moves zullen hier en daar wel op elkaar lijken of rechtstreeks gejat zijn, maar wat al eerder werd gezegd....dat zul je altijd houden bij fighters. De grootste stap in fightinggames is in mijn ogen nog steeds de overgang van 2D naar 3D, dat heeft gewoon het meeste veranderd. En van daaruit zou je kunnen zeggen dat alle 2D fighters wel trekjes van elkaar zullen hebben, en hetzelfde geldt ook voor de 3D fighters :)

Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, dit geldt dus niet voor mij :+

19. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ik wist dat uitgerekend jij dat zou zeggen O-) (maar ja, als ik zou moeten kiezen, dan heb ik dezelfde voorkeur)
    but anyway, ben nog steeds wel geinteresseerd in die lijst van Tecnomic!

20. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm effe een vraag of ben ik alleen die dat eigenlijk wel een beetje mist:confused:
    Missen jullie geen bloed in zo'n vechtspel (niet nes mortal combat) maar gewoon een beetje realistische!
    Ze worden helemaal kapot getrapt, maar je ziet nooit een beetje schade of bloed ofzo!!
    Ikzelf vind dat altijd wel leuk, krijg je een nog beter gevoel als je iemand goed de grond in trapt!_O_ 8) :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina