@WarriorSan> misschien teveel in de Buitenwacht rondgehangen maar de uitleg waarom het een rip-off zou zijn ontbreekt toch echt in je verklaring, je vertelt over je game-ervaringen en dat de DoA reeks pas goed werd toen het op Tekken ging lijken... goed, ik google, kom bij dezelfde review terecht die ik al eerder in dit forum had geplaatst, en zie een Tekken-goeroe DoA4 de hemel in prijzen, hij rept daarbij met geen woord over zogenaamd 'jat-werk'... als jij de moeite niet wilt nemen om het uit te leggen, hoef ik geen moeite te nemen om verder te googlen toch? domweg verklaren dat ik de spellen dan niet goed gespeeld zou hebben is onzin (jij hebt er overigens niet eens lang over gedaan, want de zogenaamde rip-off viel jou op het eerste gezicht al op)... daarbij snap ik ook niet waarom je je uberhaupt verschuilt achter de capaciteiten van de ps2 vs. xbox, want het gaat hier toch niet om het bewijs dat het een knappe prestatie is wat de makers van Tekken gerealiseerd hebben? (overigens vinnik het persoonlijk ook een prestatie wat DoA2 al kon op de Dreamcast, maar dat terzijde) - dus ja, eerdere delen van DoA onderscheidden zich ook al qua snelheid en countersysteem, en DoA4 heeft dat in alles overtroffen...
@Tecnomic> moet wel lachen om je citaten (van WarriorSan) en mij vergelijken met een baby van 2 (is bijna dezelfde vergelijking als Tekken vs. DoA, zover zit je ernaast) maar xal je nieso plagen meer, hoef jij je niemeer te verschuilen toch? overigens prijs ik nogmaals DoA4 (en vorige delen) niet hersenloos de hemel in, en haal Tekken ook helemaal niet onderuit, want dit spel blijft een Walhalla onder de fighter-games... maar hoe dan ook een rip-off, niet overtuigd, maar daar wil je de mensen hier ook niet echt van overtuigen, is het wel? je roept veel liever in het wildeweg, en kunt de kritiek maar moeilijk bevatten...
Laatst bewerkt: 16 feb 2006