1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nee Tengu heeft geen extra costumes alleen die 2 die hij standaard al heeft

2. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb toch wat vragen.

1.als je voor het eerst online gaat wordt je dan bij mensen van je eigen niveau gezet?

2. en is het spel moeilijk om te leren?

3, is er vaak lag online?

Laatst bewerkt: 18 feb 2006
  3. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Kan je zelf voor kiezen als je voor het eerst online gaat begin je met grade C
    Je kan een game kiezen of quick match doen dan kom je wel bij gelijke spelers uit.
    Je kan van te voren ook zien wie welke grade heeft maar daar is geen peil op te trekken.
    Want een grade A kan ook gewoon veel slechter zijn dan een C naar mate je wint gaat je grade ook omhoog.

En de game is snel onder knie te krijgen want de moves en combo's zijn niet al te moeilijk op een paar karakters na.

4. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    en wat betreft de lag online?

is dat vaak? of 1 op de 5 potjes ofzo?

5. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Als je gewoon met europese gamers speelt valt het wel mee.

Zit er altijd wel 1 tussen die echt enorme lag heeft maar over het algemeen vind ik het wel meevallen.

Is ongv. idd 1 op 5 potjes die echt lagt af en toe schokt het wel een beetje.

6. sherudo

sherudo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje wat ben jij slecht geinformeerd jongen. DOA is en zal altijd een Virtua Fighter rip off zijn.

Ten eerste DOA1 was de eerste game buiten het bedrijf SEGA die gebruik maakte van de Model 2 hardware(SEGA's arcade board, een verwante versie zat in de sega saturn) waarop sega al Virtua Fighter 1 + 2 op had gereleased. Ze maakten gebruik van de zelfde hardware, zelfde 3D technieken, de meeste characters en moves zijn geripped van Virtua Fighter en niet tekken. Overigens ze hebben vrijwel elke move die Virtua Fighter voor het eerst invoerde (salto's, voorover, achterover, combo's high en low enz enz enz) overgenomen en zelfs knoppen combinaties zijn overgenomen. Precies hetzelfde geld voor tekken en vele andere 3D fighters. Tekken sloeg wel meer een eigen weg in maar de invloeden van Virtua Fighter zijn hier ook overduidelijk aanwezig.

7. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen zeurt enzow dat er zoveel lags zijn maar al is er een lag moet je gewoon een nieuwe server zoeken.
    Ik heb nog nooit een hele grote lag gehad*)

8. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb dit spel 4 uur geleden gekocht.

Het is echt té GRUWELIJK!

EDIT:// Voor mensen die aan een ladder mee willen doen, meld je dan hier aan:

http://www.gamebattles.com/signup

En log je in.

Als je dat gedaan heb ga dan hier heen: http://doa4.eu.gamebattles.com en klik op Join.
    De rest gaat vanzelf. Als je mee wil doen en vragen heb over deze ladder vvoeg me toe op msn of mail: Virus_Solid@planet.nl

het is heel leuk.

9. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zeur ook niet ;)

Maar er is altijd wel iemand die lagt dat hou je gewoon.

10. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    oke dank je wel,dan heb ik nu alle costumes_O_

11. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben nu bezig om met ieder character de story mode uit te spele.

12. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel het waard om als 1e game bij een 360 te kopen? Of gaat het snel vervelen en raden jullie een ander spel aan? (Ik kan niet meer dan 1 spel erbij betalen.)

13. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    JA,gewoon kopen,dit spel is zeer vet en je bent lang bezig om alles te halen,dus gaat het niet snel vervelen:D

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    :eek:

natuurljik is dit het waard :cool:

15. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had je dan toch zelf kunnen weten?? Je krijgt een achievement als je alle costumes hebt

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Idd en zo niet dan heb nog niet alle costumes :p

@shadowheart gewoon kopen,Leuke singleplayer waar je aardig wat achievements mee kan halen,goede online mode die goed inelkaar zit zeker 60 euro waard.

17. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    als je maar een game haalt zou ik voor cod2 gaan beste 360 game tot nu toe

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

een paar weken wachten lijkt mij de beste optie, gezien wat er uitkomt in maart O-)

19. sherudo

sherudo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk te zeggen, DOA4 is zeker wel een vet spel mocht je de andere delen goed vinden en verslavend dan zal je DOA4 denk ik erg leuk vinden. IMO brengt deel 4 genoeg nieuws, nieuwe characters, grotere levels, betere graphics(uiteraard), nieuwe moves, diepere gameplay enz. Maarja ik weet niet of je echt een hardcore beat em up fan bent die alle truuks enz wilt weten, als je dit wel bent, ben je echt wel een maandje of meer zoet (vergeet online ook niet).

Maar er komt volgende maand zo veel goeds uit.. De drie toppers: Fight night round 3, Battlefield 2 modern combat en Oblivion staan allemaal in maart gepland..

Ik zou zelf voor battefield 2 gaan, maar ik ben dan ook meer van de schooters, vooral online is dit IMO leuker dan 1op1 vechten.

EDIT: vergat nog te zeggen dat ghost recon: AW nog uitkwam :)

20. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk zouden we niet meer over deze onderwerpen hebben maar ik ben zeker niet slecht geinformeerd..Ik heb namelijk zelf de meeste virtua fighters games en bijhoorde consoles.

Ten eerste heb je gelijk over de hardware en zelfs deels over de software matige engine (voor de moves, graphics ect. hij is gebaseerd op VF 2 engine maar had betere textures en hogere framerate) maar dat geld deels voor alleen de eerste DOA en DOA 2 van toen (SEGA Saturn versie), niet de playstation (DOA) en playstation 2 (DOA 2) versies maar de games van tegenwoordig worden vaak op multi platforms uitgebracht en de consoles gebruiken geen arcade achtige hardware meer dus dat valt nu met de nieuwere DOA's te verwaarlozen. Zoals ik al eerder zei vanaf deel 3, DOA ultimate en DOA 4 zijn ze echt wel meer de Tekken kant opgegaan dan naar de richting van VF. Ik bedoelde dus qua tag mode, de soort characters, de muziek keuze, en nu zeker bij DOA 4 in de story mode met de tussen scene's en de afsluitende filmpjes precies de manier zoals in Tekken. Dus ik had het niet specifiek over de knoppen combinaties en de software engine die Tecmo gebruikt maar meer over het groter geheel hoe de game op mij over komt en zoals eerder gezegd vanaf deel 3..deze discussie begon ook met dat DOA 4 veel op Tekken leek..(LEZEN)

Dat je beweert dat Tekken een rip off van VF is complete bullshit er zat geen eens een jaar tussen en de engine + moves ect. zijn compleet anders, ja het lijkt er misschien op omdat het ook een 3D fighter is maar daar is dan ook alles mee gezegd. Tekken 1 zag er zelfs beter uit dan VF 2 en die kwam pas een jaar later uit. Tekken 2 kwam in het zelfde jaar uit als VF 2 en was echt veel beter in alle opzichten. Over de latere delen hoef je niet eens meer te gaan vergelijken. Nogmaals ik vind VF, DOA echt geen slechte vecht spellen en DOA 4 is zeker goed tevens omdat ze veel van de beste fight game hebben afgekeken (vind ik) maar op dit moment heb je niet echt andere vechtspellen die op gelijkmatig hardware draait dus dat word waarschijnlijk Tekken 6 op de PS3 en dan praten we wel verder._0/ Einde discussie voor mij (echt waar guys*) lol )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina