Omdat je perse gelijk wil hebben gaan we maar miereneuken? Ik heb toch duidelijk uitgelegd hoe ik het bedoelde. (Je snapt het niet of je wilt het niet snappen zeggen ze dan toch?)
Wat een onzinnige beredenering net als altijd bij dat GTA kloon gelul dan zijn uit eindelijke alle games een rip off zijn van Spacewar..of niet?
Dus nu toch wel een beetje waar? haha
Jammer dat jezelf allemaal tegen spreekt..
Je meent dit toch niet serieus he?..
VF kwam uit einde 1993, Tekken ongeveer zomer 1994, VF 2 en Tekken 2 zomer 1995 en DOA 1 engine is gebaseerd op de VF 2 engine en kwam pas uit in 1996..toch een paar jaar verschil hoor!
Hierover kan ik niet oordelen het zijn immers persoonlijke meningen maar ja ik vond Tekken 1 zeker op grafisch gebied niet onderdoen aan VF 2 en Tekken 2 is zeker geen jaar later uitgekomen zowel VF 2 als Tekken 2 zijn beiden bijna gelijktijdig uitgekomen. Namelijk zomer 1995.
Ja smaken verschillen gelukkig maar alleen uit bovenstaande kan ik al opmaken dat jij geen verstand hebt van Tekken..Tekken minder strategisch, button bashen?.ha moet ik hier serieus op antwoorden?..
Man jij kent de geschiedenis helemaal niet..Jouw beredeneringen slaan nergens op en je feiten kloppen niet. Ik vraag me echt af of je Tekken wel eens goed heb gespeeld en daardoor wel goed kan beoordelen. Ik moest hier echt even op reageren maar we gaan nu echt off-topic...Dus ik stop er nu mee.
Laatst bewerkt: 19 feb 2006