1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444
    Ik word hier helemaal gek! 95 Kills voor Survival Single mode! Waarom ik wordt gepakt voor de eindstreep weet ik ook niet.

Ik weet wel dat ik zojuist de boven buren heb wakker geschreeuwd ("Neeeeee!!!"). :9

Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  2. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het eindelijk met de patch wanneer die beschikbaar is want alles is weer weer weg voor de 2de maal had allle personages moest nog alleen de costumes :mad: ben het zo stil aan moe aant worde met die zever een spel van 65€ kopen en waar fouten in zijn

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ik kan mijn doa savegame niet copye naar mijn memorycard , andere hier ook last van ?

4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Yep kan hem niet kopieren naar mijn HDD.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn verschillende combinaties die ik altijd gebruik in de tagmode.

-Hayate en Eliot
    -Hayate en Kasumi
    -Hayate en Jann-Lee
    -Jan-Lee en Eliot

-Hayate en Hayabusa

Vooral de dikgedrukte spelen erg lekker.

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.444
    Tjonge jonge, de hele dag gespeeld en mijn record in single survival verhoogd naar 97, nog drie tekort!

Je wilt niet weten hoe dat voelt als je dan ineens af gaat. :{

7. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb respect voor jou,hoger dan 28 kom ik niet:mad:

8. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    voor de mensen met Live die hulp willen met Hayabusha of Kasumi:
    Ik wil jullie best de basics en meer leren als jullie intresse hebben, dit doe ik om zo een grotere competitie te krijgen zeg maar. als je dat wil moet je mij maar ff een FRIEND request sturen en daarin zegge dat je wel een training wil.

9. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren begonnen met de survival mode.. Toch wel erg lastig, tot nu toe kom ik niet verder dan 18.

10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is best lasig ja.Ik ben tot nu toe tot ongeveer de 40 gekomen.Het beste is om de tegenstander geen kans te geven om je te raken.Ik hoop dat het je lukt want al bij de 20 krijg je weer gamerscore;)

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.444
    Tips voor Survival:

Combo's worden veel gecountered op de hogere niveaus. Wat beter werkt zijn one-hit strikes. Neem bijvoorbeeld Hitomi, mijn favorite character bij Survival:

Sta je bij de stroomkabels: Gebruik haar elleboog stoot (linker trigger bij default) en daarna gewone punch:je tegenstander vliegt dan in de stroomkabels. Daarna geef je een kick via de rechter trigger en hij vliegt er nog een keer in. In totaal gaat er rond de 35% van de levensbalk van je tegenstander af en dat met maar drie strikes.

Sta je in het midden van de arene: zelfde tactiek. Alleen ren je nou achter tegenstander aan; deze wankelt versuft uit de stroomkabels en je knalt hem er nog een keer, ditmaal met een running punch. Waarom geen running kick? Ik heb gemerkt dat deze de potentie heeft om nog wel eens te missen om onverklaarbare reden, terwijl de running punch bij Hitomi altijd delivered.

Het voordeel van deze tactiek is dat de AI weinig kansen krijgt om te counteren. Natuurlijk zul je af en toe moeten afwisselen en ook je one-hit strikes zullen gecountered worden, maar over het algemeen werkt deze tactiek erg goed. Probleem bij combo's is dat je meestal tegen de 2e of 3e klap een counter cadeau krijgt, dus waarom dan die string zo lang maken? Enkele harde klappen zijn voldoende, vooral als je gebruikt maakt van de push back van Hitomi's klappen waarbij de tegenstander continue in de stroomkabels vliegt voor extra schade.

Met deze techniek beland ik sowieso gemiddeld boven de 40 kills, dus hij werkt best goed. Try it yourself!

Zifnap

EDIT: bijkomend voordeel is ook dat het spel op deze manier lekker snel opschiet. Mijn gemiddelde rondetijd ligt tussen de 6 en 8 seconden.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
  12. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het eens proberen:D

13. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    als je DOA3 hebt, kan je de allerbeste comby's gewoon zien, als je characters gaat kiezen, dan gwoon telkens de 2 die boven elkaar staan, dat zijn de ideale koppels, zoals bass met tina en brad wong met die hele oude vent.. (zit die ook in 4? ik heb het spel vanmiddag pas gekocht...)

ik moet zeggen, dit spel is echt 10x moeilijker dan DOA3!!!

edit: ps. spelen jullie met het Dpad? of met een pookje, ik heb altijd met een pookje gedaan, maar in dit spel maakt het veel meer verschil dan in 3..

Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
  14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.444
    Analoge stick all the way. Kun je veel beter halve cirkels mee maken dan de D-pad. Ik gebruik de D-pad sowieso nog maar weinig in spellen.

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    d-pad..ik hoef verdacht weinig halve cirkels te maken;)
    en als k er 1 moet maken dan switch k ff.

16. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    werd er laatst nog over gemessaged op live over..of ik met analogue/joystick speelde..beide kan ik niet voor fighting games..ik vind het echt te hinderlijk voor woorden..D-pad all the way..Kan er zowat alles mee

17. Andad

Andad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb van iemand gehoord dat DOA4 bij de MM 33 euro kost.

Kan iemand dit bevestigen misschien?

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2006
  19. Andad

Andad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owke sorry, niet gezien ;)

20. x-box man

x-box man see you on 360 live!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat er een DOA4 update is gekomen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina