1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    staat idd ook op http://www.majornelson.com

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je zien wat de verbeteringen zijn door de update??

3. mars15

mars15 Guest

DOA 4, er is een update beschikbaar. Daarnaast zijn de leaderboards gereset. Geen flauw idee wat de update doet.

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb na 600 potjes online een winningspercentage van 83,1 %
    Toch zonde als ik dat kwijt raak. Dat gebeurt toch als de leaderboards gereset worden?? Ik hoop in ieder geval dat de opstartbug verholpen is. Heb namelijk bijna alle pakjes (alleen nog 3 met de Spartan).

5. x-box man

x-box man see you on 360 live!

Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt dat die update voor die SS glitch is, dus mensen die van de glitch gebruikt hebben gemaakt, worden dan automatische gereset de andere spelers die de ranking gewoon zelf verdient hebben kunnen kiezen of ze het willen resetten ja of nee, dus als mensen bijv. D zijn kunnen de statics gewoon gaan resetten :), ik denk ook dat het die save bug verholpen heeft.

6. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ie update zelf afhalen of word ie automatisch afgehaald wat toen ik gister men xbox opstarte heeft hij een upd

7. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ie update zelf afhalen of word ie automatisch afgehaald wat toen ik gister men xbox opstarte heeft hij een update gedownload.Zat die update van doa er mss in?sorry voor ie dubbel post maar vind nie waar ik het eerste bericht kan verwijderen.
    Heb de update gevonden gewoon als je doa opstart vraagt hij het:)

Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Had gisteren nog gespeeld. Sinds updates staat als je online speelt je klasse bij je naam. Is wel leuk dat je weet tegen welk niveau je speelt. Als je een personage/pakje/baan hebt gekozen, staat deze de volgende keer dat je weer speelt nog geselecteerd. Is wel beter, als ik win met een bepaald pakje, wil ik het volgende potje weer met de zelfde outfit verder. Nu kan je dus gelijk verder spelen. Das ff kort wat mij was opgevallen.

Wel super trouwens dat je de keuze kreeg om je ranking te houden of niet. Meestal ben je het gewoon kwijt en heb je pech.

9. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand nu of de savebug is verholpen met de patch?

10. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb doa 4 een paar dagen, de eerste dagen had ik geen problemen maar gisteren en ook vandaag loopt het spel elk half uur wel een keertje vast. Soms flitst het beeld plots gewoon weg (zwart) en mijn xbox blijft gewoon draaien maar geen beeld en hij reageert ook niet meer. Ofwel bevriest het beeld en komen er blokjes op...
    Ik las iets over een update die vrijdag of zaterdag zou zijn uitgekomen maar ik heb deze nog niet gezien? Weet iemand wat er mis kan zijn want dit is behoordlijk stom.

11. x-box man

x-box man see you on 360 live!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die is ermee verholpen_O_

12. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Is ie ook iets makkelijker geworden? Af en toe wordt ik echt ziek van de moeilijkheidsgraad. Het is niet normaal als je meer dan 100x nodig hebt om een bronzen medaille te scoren (en zonder te bashen).. Had graag een optie easy gehad al is het alleen maar om wat gemotiveerder te blijven!

13. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Nee , survival is nu nog moeilijker geworden .
    Bij de eerste paar fights word nu al veel gecounterd .
    Voor de update was het nog wel te doen , maar nu is het spel veel moeilijker geworden . :mad:

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dat lijkt me erg stug, aangezien de update er juist ervoor moest zorgen dat de balans tussen de fighters beter zou worden. Maar die update hiervoor is er nog niet.....

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Hallo

Net DOA4 gekocht bij de MM
    Nu ik thuis kom zie ik echter dat het om een NTSC versie gaat ?

Levert dit problemen op ? met online spelen ?

Kan ik dit spel dan wel gewoon online spelen tegen EU bewoners ?
    Of zal ik er mee terug gaan naar de MM voor een PAL versie

Snap niet waarom deze versie in de winkels hangt.

16. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kan je het gewoon met iedereen spelen. (Met de PAL versie speel je ook vaag tegen Amerikanen)

Volgens mij zal het geen problemen opleveren, je hebt geen last van 2 balken aan de boven en onderkant? (Dit heeft een vriend van mij met Ridge Racer NTSC)

Maarja, inderdaad erg raar dat ze de NTSC versie er hebben liggen.

17. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Nee verder geen problemen,
    Kan ook gewoon online spelen, maar wou even weten of ik ook tegen EU mensen kon spelen met mijn NTSC versie.

Volgens mij is het spel ook al een keer gebruikt, want er zaten sticker nalatingen op de zijkant van het hoesje :confused:

18. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als het goed is kan je gewoon tegen EU mensen spelen, want bij andere spellen zit ik vaak genoeg met Amerikanen, en hun met mij dus :p .

Maarja, blijf het raar vinden hoe dat spel daar belandt :{ .

19. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel heb je die game dan betaalt ik hoop voor je dat je er dan geen 60€:'-( aan hebt gegeven als je denkt dat hij al een keer is gebruikt ik zou gewoon terug gaan naar de winkel met het kassaticket en vragen naar de pal versie als je er ooit problemen mee tegen komt

20. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor survival mode? Ik kom niet verder dan 20 wins... :mad:

Laatst bewerkt: 6 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina