1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amerikaanse versie van DOA4 werkt gewoon perfect, ik had um 2 weken voor de Europese release al en nog geen enkele keer problemen mee gehad :)

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel je dan geen Sparring mode?? Daar kan je aardig wat moves leren en oefenen

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

bron: www.ownage.nl

4. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een spel voor de 360, geen hele console ;)

Anyway, doe allemaal mee! Wordt een leuke dag!

5. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Tis altijd in het weekend. Dat kost klauwen aan reiskosten. Doordeweeks kan ik lekker mn OV gebruiken, maar heb geen zin om bus- en treinreizen te betalen voor een spel die ik thuis heb liggen.

Zat gister overigens op internet de review van DOA4 te kijken op Gammo.nl en ik zag daar jouw naam, Krye NL, staan tijdens een paar gevechten. Heb jij die gasten van Gammo soms in je friendslist staan??

6. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Goed he! :p

Ze hebben alleen wel de crappy gevechten laten zien, er zat er geeneen bij waarbij ik met Lisa speelde (waarschijnlijk omdat ik ze daarmee even te dik inmaakte :+ ), beetje jammer. Maar toch op tv geweest :p.
    En nee, ik heb ze niet in m'n friendslist, ik ben zo geweldig dat ze mij gewoon een paar keer hebben opgezocht :+ .

En over die reiskosten...dat moet je er gewoon voor over hebben. Spellen als deze komen gewoon pas echt tot z'n recht als je het offline op een toernooitje speelt. Gewoon samen met anderen die ook van het spel houden partijtjes spelen, dingen vragen en gewoon met z'n allen een gezellige dag hebben. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik vind het altijd hartstikke leuk.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Volledig nieuw spel gehuurd bij de videotheek, echter ik kwam niet verder dan het scherm waarin de velden werden afgespeeld en je op start moet drukken, erg frustrerend..... is dit een bekend probleem?

8. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Staat achter op het hoesje en op foldertje "This game can only be played if your Xbox 360 is set at PAL-60"

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Aaarghhh is dat echt de fout? Waarom laadt ie dan het begin wel? En waarom vermeldt het introscherm dat dan niet? Helemaal vergeten dat mijn 360 niet gerepareerd is, maar dat ik een nieuwe heb gekregen en die dus niet op 60Hz staat (stond) |:- |:- |:-

10. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de controllers doen het niet als je 360 op 50 Hz staat. Maar jah, je hebt het toch al opgelost

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Aargh, ik wordt helemaal gek van die survival mode. In mijn alle eerste keer dat ik het speelde haalde ik 40, maar erna ben ik niet meer gekomen boven de 30, en ik heb het al behoorlijk vaak geprobeerd. Op 1 of andere manier wil het gewoon niet lukken. Alles wat ik doe wordt gecounterd. Ik wil iig 50 halen in zowel tag als single, er boven gaat me voorlopig niet lukken.

Ik heb nu ook bijna alle costumes en Tengu unlocked, maar van Time Attack raak je ook aardig gefrustreerd van Alpha, iedere keer als ik lijk te winnen rost dat takkewijf me binnen een paar seconde in mekaar. 1 keer winnen is niet zo'n probleem, 2x winnen dus vaak wel. Met sommige characters (Brad Wong) kan ik die controller wel door de TV smijten. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.

...

klote spel

12. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ook weer zoiets...
    als iets niet lukt is het niet meteen een klotespel he ;)

13. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Damn DOA4 is echt te moeilijk, ik snap niet goed hoe ik moet blokken, of een counteraanval kan doen, ook heb ik vaak te weinig tijd om een combo te maken. Ik zal wel iets verkeerds doen :)

Iemand tips ?

p.s wel een vet spel hoor!

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444
    Volgens mij leest niemand dat briefje dat erbij zit "play this game on 60 Hz".

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zat er niet bij.

edit: game van de videotheek ;)

Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.444
    't Staat zelfs op de hoes ("60 Hz only"), of zat die er ook niet bij? ;)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nope, een mooi leeg zwart dvd-hoesje. Maar goed, heb nu een deal lopen om te kopen ;)

18. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Aaaah!! Ik word steeds meer gefrustreerd van dit spel!
    Het is helemaal erg geworden na die patch. Die computer is in de eerst paar stages nog wel hendig te verslaan, maar later lijkt het wel onmogelijk te worden... ze blocken en counteren zo'n beetje alles. :{
    En als je blockt dan moet je wel zó snel reageren om boven of onder te blocken...
    En wanneer je fatsoenlijk hebt geblockt, krijg je wel weer zo'n andere gare actie met A op je flikker...

19. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb eindelijk al de costumes geunlocked nu nog de survival mode maar daar kom ik nie verder dan 11

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.444
    Zo te horen heb je nog wat oefening nodig. ;)

Probeer es punch-punch-throw of kick-kick-throw for a change als ze weer gaan blokken. Als je countert val je sowieso niet aan en een counter (poging) met een throw afstraffen komt extra hard aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina