Mmm... Blijkbaar heb je het spel langer gespeeld dan ik, maar ik blijf het stom vinden om zo'n rare eindbaas er in te gooien... "Goed blokken", zeg je, nou ik ben dan zeker een n00b in het gamen, want ik krijg dat niet voor elkaar, laat staan counteren... Het gaat me gewoon allemaal veel te snel...
Ik wil niemand afhouden van het kopen van deze game, laat ik dat duidelijk stellen... Het is een mooi spel ja... Maar het "verschil" tussen DOA2 Ultimate en DOA4 is zeer zeker niet "aanzienlijk"... DOA2 Ultimate was al erg mooi, dit spel DOA4 is wat mij betreft niet meer dan een update... DOA4 ziet er mooi uit ja, de anti-aliasing is prima en de kleuren zijn vooral wat betreft de achtergronden intenser... Maar dat is logisch, dit is een Xbox 360 game...
Maar ondanks dat zeg ik gewoon mijn mening... Daar heb ik alle recht toe... Ik houd het spel wel, maar ik ben er niet echt kapot van...
En wat RodmanSan zegt klopt inderdaad... Je moet een TV hebben die minimaal 60HZ ondersteunt, dat geldt voor de NTSC versie maar OOK voor de PAL versie... Het lijkt er op dat Tecmo gewoon precies dezelfde versie op de Europese markt gaat brengen... Het lijkt er dus op dat gewoon het hoesje e.d. wordt aangepast naar de PAL-gebieden, maar datgene wat op de disc staat zal hoogstwaaschijnlijk exact hetzelfde zijn... Maar dat weten we pas als meerdere mensen de PAL versie hebben en een vergelijking kunnen maken...
Klik om te vergroten...