1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    En daarom vinden de meeste mensen dit soort games geen reet aan, iig in SP niet.. Opzich wel terecht, want ik kan me best voorstellen dat een game wel fun moet zijn en dat veel mensen wel iets beters te doen hebben dan uren verspillen om 1 computer-tegenstander te kunnen verslaan..

Ik denk dat nog geen 5% van alle gamers DOA4 uitspeelt..

2. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0

err die eindbaas is anders vrij makkelijk man :eek: kwil niet dom lopen opscheppen maar eerste keer dat ik er tegen moest had ik hem al.

je moet gewoon erop af rennen en een blow doen. herhaal dit en je bent er. of ren ernaartoe en die snelle stoten. je moet iig niet van dichtbij beginnen want dan teleport ze constant :eek: maar is vrij goed te doen iig.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Met uitspelen bedoel je een characterending in doa story? Dan overdrijf je hoor, mijn zoon van bijna 8 heeft hem al meerdere keren uitgespeeld.

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me niet. Zelfs ik heb alle pakjes en eindfilmpjes gehaald (en ik speel nooit wat uit)
    En uren oefenen om Alpha te kunnen verslaan?? Voel je je wel lekker....
    Dat het de eerste 3 keer nu mis gaat okay... Maar na 4 keer moet het wel lukken en dan ben je 3 minuten bezig geweest.

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Costumes vrijspelen in Time Attack is nogal tijdrovend, en daarbij werd regelmatig bij een hoop personen hun savegame door die bug gewist.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    moet ik ook nog doen, staat het achievementslijstje hier ergens in dit topic?

7. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tnx, staat alleen niet bij hoe je die characters unlocked....tot nu een paar gekregen in story mode, zitten ze daar allemaal?

9. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
  10. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zag m voor 20 tientjes op internet staan, heb gedacht m te kopen maar is t een echt goed spel? goede controls enzo?

Anders kan ik m voor twee tientjes wel nemen:)

11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht al na het lezen van de eerste zin, 20 tientjes, duur spel
    En het spel is top als je van fighters houdt

12. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben niet echt into fighters maar d8 voor twee tientjes kan t misschien wel.

dus, nogmaals: speelt het een beetje vloeiend en goed?

13. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat denk je?? Alleen maar goede recensies. Lees die of deze thread, dan weet je genoeg

14. player

player fly like a chicken

Leuk Bevonden:
    0

team ninja heeft spellen die je moet oefenen, oefenen en nog eens oefenen;
    ik heb er een jaar over gedaan om alle moves met elk wapen te beheersen bij het spel ninja gaiden; en dan kan je pas echt spelen; dan is het leuk en eerlijk.
    Met doau idem dito; en idd; het is een snel spel; je reactie vermogen moet je ook trainen, want daar draait het om..en dat deurt even; dit is geen spel om te zeggen; kom, 'effe' relaxed spelen
    Dit is topsport.(ook frustrerend)

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind persoonlijk DOA4 een beetje tegenvallen. Het verschil met de vorige, is echt zoo klein, ook grafisch. Ik bedoel, is dit next gen? Oftewel was DOA3(launchgame van xbox) zooo abnormaal mooi, dat het nu niet veel mooier kon,maar dat is raar. Ook met Doa4, die haren(korte haren zijn mooi),die gaan gewoon door het lichaam, die bewegen onnatuurlijk... Dat had echt niet gemogen. Qua gameplay zit het dan wel goed(de snelheid). Maar toch, ik ben tereurgesteld in DOA4, het is geen slecht spel, helemaal niet, maar te weinig vernieuwing, en grafisch had ik er zeker meer van verwacht(ik verwachtte iets zoals Doa3 in de tijd een impact had qua graphics). Daarom dat ik hem ook geruild heb terug tegen een andere game. Maarja, als je echt een beat em up freak bent(ben ik niet zo fel) dan ben je heel goed af met DOA4, door de online mogelijkheden,...

16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het zeker in HD een geweldig mooi spel hoor. Ze hebben de huid en dergelijke alleen in de zelfde stijl gelaten waardoor het miss wat plastic overkomt.
    Daarnaast is de gameplay meer getuned dan je denkt, moet je DOA3 maar weer es spelen. Ik dacht eerst ook dat er bijna niks anders was...

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik speel ook in HD, idd, natuurlijk wel mooi,maar zoveel verschil nu ook weer niet. Maar qua gameplay is het inderdaad er serieus op voorruit gegaan:).

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zijn er nog meer mensen die de moeilijkheidsgraad van dit spel vrij hoog vinden liggen? Ik heb de grootste moeite om de story mode uit te spelen omdat de computer tegenstanders de ene combo na de andere uitvoeren waar ik steeds niet tussen kan komen. Ook vind ik het raar dat er geen keuze bestaat uit een easy mode, maar dat je gelijk in een normal mode gegooid word. Goed, het lukt uiteindelijk wel, maar de manier waarop het moet lukken is niet leuk te noemen, eerder onwijs irritant.

19. Randolf

Randolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo moeilijk is het spel niet je moet het gewoon vaak spelen natuurlijk als je het 1 dag hebt kan je nog niet de vetste combo's en de coolste counters
    ik vind de moeilijkheidsgraad juist goed bij dit soort spellen want als je geen live hebt dan heb je ook geen echte tegenstand

20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je kan zien hoelang je al gespeeld hebt?
    Ik ben wel benieuwd of ik al dicht bij de achievement ben van 100 uur spelen.
    Met Ultimate kon je het wel zien, maar bij dit deel heb ik het nog niet gezien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina