1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vetgedrukte wat je daar zegt klopt niet, niet alle characters moeten in de Story Mode op het laatst tegen Alpha-152 vechten. In de Time Attack mode trouwens wel.

Dat ze af en toe behoorlijk irritant kan zijn moet ik je gelijk in geven, maar het is niet dat het helemaal niet te doen is ofzo....ze heeft sterke moves en is vliegensvlug, maar wat mij opgevallen is is dat ze voornamelijk steeds 1 van de 2 supercombo's die ze heeft gebruikt. Als je eenmaal weet hoe deze combo's in elkaar zitten kun je best goed blokken, of op een bepaald moment zelfs counteren :) Ik speel overigens gewoon op Normal, en ik moet zeggen dat ze wel te doen is op die moeilijkheidsgraad.

Verder wat het grafische gedeelte van DOA4 betreft, ik weet niet of je een HDTV hebt maar daarop is het verschil met DOA3 of Ultimate echt niet minimaal. Ik vind DOA4 aanzienlijk mooier in ieder geval, maar goed das mijn mening.

Het spel links laten liggen omdat de eindbaas zo kut zou zijn vind ik persoonlijk een beetje zonde, maar als dat jouw keus is....be my guest :)

Laatst bewerkt: 25 jan 2006
  2. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Net op het gamefaqs forum vernomen dat er iemand uit Duitsland sinds gisteren al de PAL versie van DoA4 in zijn bezit heeft.

Gezien zijn commentaar is er nog geen verschil te vinden met de NTSC versie...dus naar alle waarschijnlijkheid zal er ook geen bug update hebben plaatsgevonden.

Daarbij vond hij het zeer frappant dat de PAL versie alleen te spelen valt op 60Hz (vandaar dat er ook de waarschuwing op de XBox site staat die dus niet alleen geldt voor de NTSC versie).
    Dus in feite is het gewoon een NTSC versie waar ze PAL op gedrukt hebben....tsss...

Tot nu toe verschilt alleen de "art" op de box en het boekje....maar dat was te verwachten.

Vraag mezelf alleen nu af of het spel in meerdere talen valt in te stellen ofdat er nu daadwerkelijk een vertaalslag heeft plaatsgevonden (niet dat ik dat nodig heb....maar dat is meer de vraagtekens die ik heb vanwege al dat uitgestel).

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die hem nog niet hebben en hem graag willen.
    Ik zag deze actie op FRS.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De NTSC versie was ook al in meerdere talen in te stellen ... zoals Duits,Japans, Spaans, etc .. dus dat is dus ook niet anders

5. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dus ze praten niet chinees of japans in de Pal versie die we krijgen?

greetz, Michiel

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ze praten gewoon Japans (met engelse ondertiteling)

7. Ceastro13

Ceastro13 Momochi ZaBuZa

Leuk Bevonden:
    0
    yep maar ik twijfel nog tussen dese game en fight night 3 maar dese heeft wel een coole online multiplayer dat rondlopen enso in een game lobby maar in fight night kan je waarschijnlijk je eigen gym maken en je eigen boxer het word een harde keuze:)

8. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    heavy final boss? hmmm, misschien had ik dan toch niet voor een wireless controller moeten gaan, nu kan ik um nog verder door de kamer smijten! }:]

man (en vrouw), wat kijk ik uit naar die game!

blijven the oldies de favo characters, of zijn de nieuwen ook een aangenaam extra?

9. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Blijkbaar heb je het spel langer gespeeld dan ik, maar ik blijf het stom vinden om zo'n rare eindbaas er in te gooien... "Goed blokken", zeg je, nou ik ben dan zeker een n00b in het gamen, want ik krijg dat niet voor elkaar, laat staan counteren... Het gaat me gewoon allemaal veel te snel... O-)

Ik wil niemand afhouden van het kopen van deze game, laat ik dat duidelijk stellen... Het is een mooi spel ja... Maar het "verschil" tussen DOA2 Ultimate en DOA4 is zeer zeker niet "aanzienlijk"... DOA2 Ultimate was al erg mooi, dit spel DOA4 is wat mij betreft niet meer dan een update... DOA4 ziet er mooi uit ja, de anti-aliasing is prima en de kleuren zijn vooral wat betreft de achtergronden intenser... Maar dat is logisch, dit is een Xbox 360 game...

Maar ondanks dat zeg ik gewoon mijn mening... Daar heb ik alle recht toe... Ik houd het spel wel, maar ik ben er niet echt kapot van...

En wat RodmanSan zegt klopt inderdaad... Je moet een TV hebben die minimaal 60HZ ondersteunt, dat geldt voor de NTSC versie maar OOK voor de PAL versie... Het lijkt er op dat Tecmo gewoon precies dezelfde versie op de Europese markt gaat brengen... Het lijkt er dus op dat gewoon het hoesje e.d. wordt aangepast naar de PAL-gebieden, maar datgene wat op de disc staat zal hoogstwaaschijnlijk exact hetzelfde zijn... Maar dat weten we pas als meerdere mensen de PAL versie hebben en een vergelijking kunnen maken...

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik denk dat de mensen hier vooral niet op het verschil in graphics duiden, maar de gameplay elementen?

To Z3R0-P4R4DOX: ik mag er dus vanuit gaan dat je een HDTV hebt? Wat zijn de kosten tegenwoordig van zo'n apparaat? Zit er al een tijdje over na te denken om hem aan te schaffen, maar gezien de prijs..... En of ik dit alleen moet doen voor mijn Xbox 360?

Zifnap

11. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    daarvoor even in de HDTV thread overleggen...

12. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Heb net nog de lokale gamesboer even gebeld om te kijken wat de verwachting zou zijn wanneer het spel binnen komt.
    Volgens hun misschien al morgen maar uiterlijk op Vrijdag (duh...).

Bij de vraag of ze hem ook eerder dan Vrijdag verkopen mocht ie eerder binenn zijn was hun antwoord dat er een verbod van MS op staat om hem eerder dan Vrijdag aan te bieden... :mad:

13. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het gewoon toch proberen, bij Halo 2 gingen er ook winkels de fout in, ik ga zelf morgen gewoon alle winkels even langs. Zeker de Dixons, want op de website zag ik staan dat je hem daar vanaf 26-01-06 kan bestellen, dus zullen ze hem dan wel binnen hebben. Anyway, nee heb je, ja kan je krijgen :).

14. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zekersss de moeite waar!.
    Heb er zelf ook een aangeschaft, een samsuns LE32 R51B heel mooi ding en zeker de moeite waard! De prijs is ongeveer 1280 euro...
    Maar je hebt ook een kleinere versie dan is ie ongeveer... Tussen 600 en 900.
    Ik heb er in iedergeval geen spijt van bevalt mij zeeer goed zelfs!!
    Maar je moet er ook wel wat vooor over hebben ja!... _O_
    Sorry van OFFTOPICE BTW.. O-)

15. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net langs geweest bij de winkels bij mij in de buurt, maar neregens een doa4 te bekenen.
    je hebt idd gelijk over halo2.
    Ik had hem ook 1 dag voor de release:cool:

16. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je hem gewoon spelen op een 50hz tv?? zou toch belachelijk zijn als dat niet kan? en dan haal ik hem dus ook niet.

17. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Niks belachelijks aan. Je moet niet verwachten dat oudere tv's de snelle beeldverwerking van moderne consoles aan kunnen.

Test het zelf, zet je xbox op PAL60. Geeft ie nog beeld, dan werkt het. Zo niet, you're screwed. Als je een Scart kabel gebruikt (geen tulp naar scart) zou het moeten kunnen.

18. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, alleen op 60Hz dus... Dat staat ook bij de "Kenmerken" van de game op Xbox.nl, ik citeer:

"BELANGRIJKE MEDEDELING

Dit spel kan alleen worden gespeeld als je Xbox 360 is ingesteld op PAL-60."

Link: http://www.xbox.com/nl-NL/games/d/deadoralive4

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat een crap zeg. Dit vind ik nu zo lui overkomen! Gewoon de NSTC versie dus.... :mad:

Sorry jongens, lijkt me een geweldig spel en mijn tv kan PAL-60 heus wel aan (ik ga hem morgen dus ook gewoon halen), maar dit soort dingen (net zoals die opstartbug) vind ik zo ontzettend slordig overkomen. Hoop niet dat dit een trend wordt joh.

20. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mijn tv kan ook wel 60hz aan alleen ik dacht dat 60hz alleen in amerika een standaard was en in europa 50 hz maar dat het niet veel verschil maakt..is een x box 360 dan standaard op 60hz ingesteld in europa?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina