1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  2. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 aug 2006
  3. Laura32

    Laura32 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, ik heb een vraag.

    Wij hebben vandaag een XBOX 360 aangeschaft, met daarbij DOA4.

    Even een account aangemaakt, daarna even spelletje testen. Dan kom je bij het titelscherm, en er staat PRESS START. Nou, wij op start drukken, maar er gebeurt niks!|:-

    Kan iemand mij helpen? We hebben de console opnieuw opgestart, precies hetzelfde probleem. Batterijen gecheckt, gebeurt niks (al geeft hij wel aan dat de controller niet meer is aangesloten) Ook als je op die X-knop drukt, reageert hij gewoon (dat profiel komt tevoorschijn) Kent iemand dit probleem? Het is een wireless controller, btw
     
  4. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    je moet je 360 op 60 hz instelle tabblad system/ settings/ diplay staat ook in het boekje enzo
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik heb pas DOA4 gekocht. En zoals ik gewend ben krijg ik gelijk problemen:
    Als ik de dvd in de 360 prop, krijg ik deze melding in beeld: Please put this disc in a Xbox 360.... :confused: :{

    Soms kom ik wel eens iets verder, maar dan: Valt het geluid na 2 seconden weg in het menu (en tijdens het spelen zelf). Blijft ie hangen bij Now Loading.
    Of blijft ie verder nog op willekeurige momenten hangen.

    zou er iets mis zijn met mijn cd? 8)
    (heb em trouwens splinternieuw in de winkel gekocht: was zelfs nog gesealed...:eek:)
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    mediamarkt zeker? ik heb hem van de MM en hij werkt prima. wat voor tv heb je dan? kan daaraan liggen. ja dat use a 360 niet maar met het geluid wel.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    yep Mediamarkt :)

    ik gebruik geen tv, maar een TFT monitor (iiyama Prolite E1900WS, om volledig te zijn :D). Andere games doen het er wel goed op (heb net Oblivion uren gespeeld :))
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zal het wel aan de cd liggen.
    terug naar MM ofzo..
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hopen dat ze er nog eentje hebben liggen :) Die wat ik nu heb was afgelopen zaterdag de laatste wat in de rekken hing :x
     
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister stond ik met ranking op -B, toen ik naar een andere server ging stond ik ineens op -A. :confused: Nadat ik daar een potje gespeeld had stond ik weer op -B, maar ik kreeg wel de Grade A archievement. :9

    edit: Weet iemand misschien waar ik een lijst kan vinden waar alle survival items opstaan??
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Klikker de klik
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb in een aantal replays van mij en van een aantal Watch-Modes foto's gemaakt. Is het mogelijk dat ik deze naar een USB-Apparaat overzet en vervolgens op mijn PC plaats en ze dan upload via Imageshack om ze hier te plaatsen? Want ik heb een aantal zéér mooie foto's (vind ik zelf) en die zou ik graag hier willen laten zien.

    Ik in totaal 3 Replays om mijn HDD staan, en ik kan er geen meer maken. Als ik een potje tegen de Computer speel of tegen een vriend, ik kan de Replay niet meer opslaan! Ik kan deze optie niet selecteren, hij is donkerder aangegeven. Waarom is dit, en hoe verhelp ik het?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    argh!! ze hadden em dus niet meer :mad:

    naast die teleurstelling werd ik ook nog eens VERPLICHT om een andere GAME van die prijs te kopen :mad: (dus een combo van een paar dvdeetjes + een muis ofzo mocht niet)

    DOA4 kregen ze voorlopig ook niet binnen, dus een een tegoedbon had ik ook al niet veel. de enige 2 games met dezelfde prijs waren The Outfit en Full Auto =( 2 games die ik dus niet hoef.
    Heb uit ellende maar Kameo gepakt (wilde de game wel, maar niet voor die prijs: € 47.
    Overigens kreeg ik Kameo eerst ook nog eens een zonder seal, een 2ehandsje dus :x)

    Ik vind dat ze op zijn minst mijn geld hadden moeten teruggeven :{ het is tenslotte ook hun schuld dat ik een game krijg die kapot is, en dat ik het daarna niet eens meer voor dezelfde game kan ruilen... |:-

    Eerst wilde ik de MM mijn stem geven als beste winkelketen, die stem gaat nu mooi naar de McDonalds 8)
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had precies hetzelfde maar alleen al in de 1ste match.

    en over die items. moet je die in 1 ronde halen?
     
  15. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Die items hoef je niet in 1 ronde te halen maar over als je keren, die gokkast heeft 3 verschillende "standen" en die moet je allemaal halen.
     
  16. shonosuke

    shonosuke Guest

    Ik heb em een paar weken geleden gekocht voor 60 euro en nu is ie 40 euro bij de bartsmit
     
  17. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had paar weken geleden ook DoA4 gehaald voor €60. dus Shit Happens :emo:
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niemand?
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    neej kan niet. kan niet eens films afspelen van mijn mp4 naar de 360. alleen muziek(en foto's?) :mad:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Gold in Time Attack (Single)
    Completed all of the Time Attack Mode single battles within 4 minutes 30 seconds. 40 [​IMG]

    ik heb gisteren deze achievement gehaald, maar ik heb niet gelijk de achievements Bronze in Time Attack en Silver in Time Attack gekregen :{
    is dit normaal? moet ik nu dus expres langzamer gaan spelen voor deze achievements? :confused:
     

Deel Deze Pagina