1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en dat is zelfs 'moeilijker' dan goud halen.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    goud was al zo moeilijk :'-(

    zo een tijd haalk ik nooit een 2e keer

    van de 3 keer dat ik het heb gespeeld zijn dit mijn tijden:

    4:23
    7:30
    33:30 :eek: :lol:

    *schaamt

    dan denk ik dat ik de instellingen wat ga versoepelen, zodat ik wat gemakkelijk die andere achievements kan binnenhalen :) (welke tijden moet ik voor silver en bronze halen?)
     
  3. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zilver moet je Time Attack uitspelen tussen de 4:30 en 5:00, voor bronze tussen 5:00 en 6:00.
    Succes alvast met die zilveren, die is niet makkelijk om te halen.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zilver was ook echt te moeilijk om te halen, heb toen voor de achievements en Tengu alles op 1 ronde gezet en zilver haalde ik toevallig net met het laatste mannetje :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik zag ook dat ik, ondanks dat ik de storymode volledig had uitgespeeld, nog 1 character moet unlocken :9

    hoe doe ik dat? :D
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    aah, dan ben ik heel dom bezig geweest, ik dacht dat het op 2 rounds moest staan, maar dat is natuurlijk alleen voor de costumes
     
  7. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er hier nog mensen die 100 euro willen proberen te winnen met een DOA4 offline toernooi?

    Zo ja, contact me

    we zullen samen komen in Etten-Leur bij game cafe Funplaza.
    Entree 15 euro, en voor goedkope treinkaartjes kan je deze week terecht bij kruidvat: http://www.kruidvat.nl/domains/krui...ntent=12980000000051_2_12980000000032&Flash=8

    Dus voor 25 euro maak je kans op 100 euro en heb je een hele leuke lag vrije doa4 dag.

    Meer info kan je opvragen bij mij.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zijn er hier op 't forum mensen die DOA4 online spelen, en die een rank tussen D en B hebben? Zelf ben ik C, en counteren gaat me nog niet al te best af, m'n rate staat op 46%, dus dan weet je ongeveer m'n niveau. :)

    Van Nederlanders heb ik nog wat mensen in m'n lijst staat, als je ze wilt vraag je maar even.
     
  9. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb een rank D :'-(, maar helaas speel ik m op dit moment heel weinig
     
  10. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik speel afentoe eens. Heb ook rank C (plus of min, geen idee) en een rating van 37% ofzo. En ik kan ook voor geen meter counteren :D Heb veel DOA3 gespeeld en ben gewend aan het eindeloos combo's maken ipv counteren.

    Voeg me maar toe. Tegen Nederlanders spelen is altijd leuker.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben A- maar ga regelmatig de boot in tegen een C
    Plus dat ik alleen met Helena kan spelen en een beetje met La Mariposa en Ayane. Dus je mag me toevoegen als je wilt. Met random maak je sowieso kans om te winnen
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kvindt het nogal saai dat er mensen zijn die alleen maar op 1 karakter oefenen.
    iemand alle objecten bij survival al? die xbox prototype is echt te zeldzaam..
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Misschien saai, maar ik heb geen zin om een potje te button bashen. Ik kan wel Kokoro kiezen of Brad Wong ofzow, maar daar kan ik geen moves mee. Ik heb ook niet bepaald de behoefte om met characters te oefenen die me niet boeien. En als je goed wilt worden, moet je je wel focussen op 1 character. Ik ben een noob die gewoon niet beter wordt. Met DOA Ultimate had ik altijd rond de 37000 punten, nu weer.
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... maar toch.. je bent goed als je met alle characters kan omgaan. maar daar moet je weer japanner voor zijn
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, ik wil ook een paar andere spellen spelen als het kan ;)
     
  16. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    www.ks-gaming.com staat nu een compilatie van KnightS*Krye en KnightS*Duko tijdens WCG finale.

    Indien je een keer tegen deze jongens wil spelen, dan ben je van harte welkom op 1 october @ funplaza te Etten - Leur.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Link doet het niet bij mij
     
  18. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is gen Fu als het goed is die moet ik ook nog en die moet je unlocken door met ALLE spelers de time attack volledig uit te spelen |:-

    dus dat is net zo'n K*t achievement als collected all items / collected all clothes daar doe je ook zo lang over en cker die items
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je bedoelt waarschijnlijk Tengu. En die achievement is makkelijk te halen. Gewoon Time Attack op 1 ronde zetten en dan met iedereen een keer uitspelen. Ik deed er ongeveer 4 a 5 minuten per character over.
     
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je een ander charakter kiest dan Helena, wil niet zeggen dat je meteen moet buttonbashen.
    De moves van de personages zijn niet totaaal verschillend, iedereen kan trappen en slaan met de B en Y knoppen.
    Combinaties zijn ook vaak hetzelfde, YYB, 2 keer slaan, vervolgens trappen.
    Nee, ik zeg niet dat elk mensje hetzelfde heeft, maar de basis is min of meer gelijk.
    Daarnaast, door eens de 'sparring mode' in te treden en te oefenen met de exercise wat te leren. Je ziet vanzelf dat de basis zo ongeveer wel gelijk is.
    Ieder charakter heeft dan wel andere sterke moves en combos, en die leer je vanzelf als je eens met die gozer of die jongedame speelt.
    Je hoeft ook geen Jap te zijn om met bijna alle personages om te kunnen gaan, ik kan omgaan met zo goed als elk charakter, natuurlijk met de een beter dan de andere (Bass wat minder, Hayabusa, de wootaman Lee en Bayman dan weer een heel stuk beter, Kasumi ook behoorlijk goed enz)
    Gewoon oefenen, dat maakt het spel een stuk leuker dan enkel met Helena te spelen ;)

    Oja, het is maar een idee he.
     

Deel Deze Pagina