1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

  1. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    System->Console Settings->Display->PAL settings->PAL-60.

    Als dat niet werkt weet ik het ook niet :{
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    oke thanks voor je hulp iig. ff kijken en anders gaan er klappen vallen op de game ofzo :cool:8)

    //edit; dit was het inderdaad. Tering als ik nou iets meer geduld in mijn hoofd heb, dan was dit me zelf ook wel gelukt... Opgefokt en ongeduldig figuur, ik.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is die Goiz hè. :cool: Je opent het doosje en het eerste wat erin zit is een kaartje "This game will not work with pal-50", inclusief uitleg hoe het moet.

    Van de week heb ik deze game ook aangeschaft. Ik meende in video's te hebben gezien dat je nu op de grond kon stampen om je tegenstander (als die ligt) omhoog te gooien. Hoe werkt dit precies? Want in de sparring komt het niet voorbij, alleen de gebruikelijke omhoog+LT jump als iemand ligt.
    En de tweede vraag voor de veteranen, kan ik nog steeds costumes verdienen als ik de regels van Time Attack verander? Ik heb het aantal rondes van 2 naar 1 verlaagd, vervolgens even met Ein gespeeld, maar ik unlockte niets. Terwijl dit wel het geval zou moeten zijn. :)
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Costumes van de standaard personages kan je gewoon in Story mode halen. Dat is het makkelijkst. De costumes van de extra personages (die niet in Story Mode te kiezen zijn) kan je alleen halen op Default settings, je mag alleen de moeilijkheidsgraad veranderen, maar dat is niet aan te raden, want Normal (default) is het makkelijkst.

    Je kan ook Online costumes kopen die je nog niet heb unlocked. Dat zijn geen extra costumes, het scheelt je alleen potjes Time Attack. Met het geld dat je online wint kan je die costumes kopen in Zack's Shop. 5000 kosten de costumes per stuk, en per personage kan je er 1 per dag kopen.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :D! True. Ik kijk nooit in kaartjes of boekjes O-)

    Maar 't werkt en heb al iedereen z'n kont geschopt met Ryu \o/
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die eisen worden zeker ook gesteld als ik die laatste character wil unlocken? Ik ben zo slecht in namen, ik kom er even niet op hoe hij heet. :eek:
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    nee moet je gewoon met iedereen een keertje uitspelen, das genoeg.

    tenchu heet ie trouwens
     
  8. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog geintereseerden voor het spel doa4 ?? want ik heb hem bijna uitgespeeld en online bak ik er niet zo veel van.

    spel is in goeie staat
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tengu ;) tenchu is een slecht ninjaspel

    Dan moet je bij X-Bazar zijn
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat een teringspel. Het gebeurt me niet snel dat ik iets binnen een paar uurtjes al dodelijk saai vind worden maar damn.. :mad:
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    stom van me, je hebt gelijk
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    mss speel je het te lang achter elkaar ;)

    probeer ook eens pauzes in te lassen, de volgende dag/week heb je er weer plezier in.

    Soms haal ik opeens nog wel eens een game uit de kast die ik een paar jaar geleden verschrikkelijk vond. Maar nu vind ik het wel weer leuk. (geef de game dus nog een kans :+ O-))
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook altijd. half uurtje doa spelen en dan vink het weer genoeg maar 2 of 3 dagen later wilk het wel weer spelen.
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, als je Tenchu wilt unlocken, dan kan dat ook makkelijk, gewoon Time Attack op 1 round zetten, en met ieder character even uitspelen. Alleen costumes moet perse op default mode (behalve de moeilijkheidsgraad)
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nah, heb em nu alleen een 3 keer fftjes gespeeld. In die tijd heb ik 3 x storymode met Ryu en 1 x tag geprobeerd. Vind 't gaar.. Maar ik hou em wel denk ik.. Met maten wordt 't misschien leuker ;)
     
  16. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    zorg dat je da game mechanics fatsoenlijk leert :) word het spel al een stuk plezieriger :) + online is n stuk leuker als offline, als je het eenmaal n beetje kunt :) ik speel het nog steeds iedere dag :)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet 't eerst leren spelen. Niet dat ik zo enorm goed bent, maar vooral variatie in richting van aanvallen en blocken is erg handig. Niet te lang blocken, want dan pakken tegenstanders je vaak in een greep, een Hold. ;)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    idd, met doa4 is dit helemaal hard nodig omdat, wat waarschijnlijk al gezegd is, de moeilijkheidsgraad veel hoger ligt dan met doau en doa3, en de eindbaas is echt verschrikkelijk...maja ik heb alle story dingen en timed dingen wel gedaan (zelfs sparring met iedereen uitgespeeld \o/ )dus ik houdt me nu eigenlijk alleen nog maar met het online gedeelte bezig :)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De boss is niet moeilijk omdat je bijvoorbeeld minder goed speelt, ze gebruikt een Hold als je nog maar één fractie van een sec. verdedigt. Ze countert bijna elke standaard aanval, en de variaties doen veel minder schade en lopen minder lekker op elkaar in. Ook slaat je ze heel vaak in de grond, wat nog 's extra schade oplevert. Pfff... zij is gewoon niet eerlijk. Meestal versla ik haar met mazzel, alleen met Ein is ze makkelijk, omdat die gast gewoon vaag is. :+
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond de boss van DOA3 veel erger, omdat het een hel was om ernaartoe te lopen. Dat camerastandpunt werkte gewoon niet.
    Alpha is frustrerend als je niet om kan gaan met een char (zoals ik en Brad Wong :{).
     

Deel Deze Pagina