1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

  1. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    nee de rank zegt niets maar je moet well goed zijn om die achiev te hallen.
    ...
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hee, DragonSoul1490!

    Wil je mij aan je FriendsList toevoegen? Ik ga nu wel niet spelen, maar dan kunnen we binnenkort een paar potjes DOA4 spelen?
     
  3. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej ik heb een probleem.
    Ik heb vanmiddag DOA 4 binnen gekregen en als ik hem in mijn xbox doe start hij geowon normaal op. Het probleem is dat mijn controller niet reageert. Als er in beeld staat press start, en ik druk op start reageertie niet. Alleen de middelste xbox knop werkt, maar daar kom ik niet echt verder mee. Weet iemand waar dit aan kan liggen???
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja en als jij eens op het hoesje had gekeken dan wist je dat ook. ;) Er zit een los kaartje bij DOA4 waarop in detail staat uitgelegd dat DOA4 alleen werkt als jij je xbox op pal-60 instelt. Dus haast je naar de System Settings -> Display -> Pal-60. Dan werken ze wel.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog enige mensen die DOA online spele xD rond Dragons lv? (die hun broertje laten spele als ze verliezen)

    XD add me ff.
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik weet niet hoor, maar als je eerlijk "SS" bent geworden zegt dat egt wel een klein beetje over je skill. Kijk je kan wel "SS" worden door alleen maar tegen lage ranks te spelen maar ik denk egt wel als je een "SS" bent dat je beter bent dan een "C" of niet soms?
     
  8. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    k ben helemaal niet zielig want ik heb nog helemaal geen cheat of niks gebruikt ... en als ik zie hoe je die moet doen is het toch vrij lastig nog ;)
    dus het wordt of goed oefenen of achievements niet halen
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    die cheat kan je niet meer doen :thumbs:
     
  10. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    hou je daar nooi over op:confused: .....ik zei dat maar een keer en dat was ook zo...verder own ik je elke keer als we spelen;) ...dus geen rede voor mij om zon smoes te gebruiken*)
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    xD dan speelt je broertje best wel vaak eigenlijk xD.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :lol:

    Maar eh, Nightbringer en DragonSoul1490, dan kunnen we 's met z'n 3en in één room! Ik ben wel een C'tje, maar dat komt omdat ik verloren had van een F... had waarschijnlijk iemand anders laten spelen. Toen moest ik van E+ helemaal terug naar B-, en ja, dat duurt even. :)
     
  13. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    neehoor je kan heel de dag in een room met noobs gaan zitte en ze afslachten en zo ss worden het staat er alleen leuk bij die ss
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat is wel waar maar ik denk wel dat het iets zegt hoor, maarja mening verschilt.
     
  15. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zeg je alleen maar omdat je zelf geen SS bent;)
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Dark ninjaNL is volgensmij wel "SS" geweest, maar dat is volgensmij al een tijdje geleden...
     
  17. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    nee k ben geen ss geweest nee maar ik heb doa4 nog helemaal niet veel gespeeld telkens maar ff nog geen 450 matches online en nu ga k weer echt spele net als DOA:U en of je t geloofd moet je zelf wete maar het isw al lang en breed beweze dat die rank niks zegt en mede dankzij die glitch van SS
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Los van al die dingen natuurlijk.
     
  19. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5

    ja als die dingen er niet zouden zijn zou t mss iets zeggen maar aangezien ze er wel zijn is je rank waardeloos je ziet ook wellus rooms daar laten SS ers zich afslachten tot een e ofzoiets dan gaan zij omlaag en krijgen de andere dus weer punte dus t klopt gewoon niet in doau was dit ookal zo t enige verschil is dat je nu meer punte nodig hebt voor elke rank, maar als jullie er waarde aan hechten wie ben k dan om jullie tegen te houden:+

    btw Pine k kan je nie meer toevoege aan m''n list (me broertje had je er zkr uitgekicked ofzow)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  20. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    he dark ninja....was je vorig tag meschien Dark human ofzoh???
     

Deel Deze Pagina