1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

  1. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij please vertellen hoe je moet telepoorten?
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Met Hayabusa: 4P+K,66/22/44/88
    Met Hayate: 236F,66 of 7P666
     
  3. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Erm, dat heb ik niet gezegd. Slow-Escapen doe je door heel snel 464646464646464646464646 etc te drukken en tegelijkertijd pkpkpkpkpkpkpkpkpkp etc te drukken. Slow-Escapen gebruik je om de duur van een stun te verkorten, zodat je volgende stoten van de tegenstander kan blokken.

    Het is niet echt een noodzakelijk iets, omdat je het óf heel snel moet doen, óf de hele match door (als je gestunned bent), anders dan heeft het nauwelijks effect.

    In jouw geval Pine, zou ik eerst andere basics van het spel doorkrijgen voordat je je met zoiets als slow-escapen bezighoudt (omdat slow-escapen relatief weinig aan je spel verbetert).

    Succes ermee.
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    1. Bashe dus :9
    Ik ben niet van plan om DoA nog actief en serieus te gaan spelen, ik wacht dan liever op DoA5 en speel ondertussen andere goede spellen zoals GoW (Vrijdag 8) )
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde Sparring wel is uit gaan halen, en ik heb alle aanvallen redelijk makkelijk gehaald, behalve 1. Raijin van Hayate. Ik word er knettergek van, ik krijg het maar niet voor mekaar. Die eerste full 360 draai lukt al amper, soms lukt de 2e combo, maar die derde haal ik dus nooit.

    Heeft iemand hem hier wel gehaald, en heb je tips om hem te halen?
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me al gelukt, ik wist helemaal niet dat (A) (X)+(Y) was. Dan was het nog niet makkelijk, maar het is iig gelukt :)

    Ik zag vanmorgen dat hij alle behaalde aanvallen niet had gesaved, en ik dacht dat ik weer helemaal opnieuw kon beginnen, maar dat was dus niet het geval. En het level dat je unlocked, is dat Tatami of een ander level? Er kwam namelijk te staan Unlocked Hayate's systemvoice en Alpha-152's systemvoice unlocked, maar niet iets van een level oid. Ik kan nu wel bij Versus kiezen voor die Tatami mat, maar volgens mij kon ik dat al.
     
  7. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Tatami is de enige unlockable stage voor zover ik weet. En die Raijin is idd vrij klote ja. Deed er de eerste keer ook redelijk lang over. Nu lukt hij nog steeds lang niet altijd, maar het valt niet tegen. Heb hem nog nooit in een gevecht gebruikt though.
     
  8. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik ben maar is met doa 4 begonnen (nu pas?) Jup, maar beter laat dan nooit. Gaat opzich wel redelijk en ben een beetje met kasumi combi's etc. aan het oefenen. Blokken gaat wel aardig maar dat overnemen, daar snap ik niets van! Iemand tips?
     
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is voor iedereen even wennen. om een normale stootaanval naar voren over te nemen doen je <--X (naar achter voor je character en X tegelijk)
    Voor schoppen X-->
    De rest is allemaal Naar achteren X met variaties van naar beneden tot naar boven. Probeer het anders in de sparring mode, dan kan je je tegenstander steeds één aanval laten uitvoeren waar je wat meer kan experimenteren.
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet al wel net voor dat de aanval komt gedaan hebben anders ben je te laat en wordt je kapot gekicked.
    die counter-attacks zijn echt het moeilijkst en je moet echt precies timen.
     
  11. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat leek mij ook al ja :p.
    Nog tips wat de beste openingsmoves zijn voor kasumi?
    Ik doe nu vaak:

    <--yyyy
    <--bbbb
    rechtsboven A
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is erg voorspelbaar, te makkelijk om te counteren. Wissen gewoon af bijv.:
    <-- byyb (tussendoor van onder naar boven trappen bijvoorbeeld)
    <-- byby
    <-- bbb, tegenstander laten komen ff blokken of counteren (of incaseren :)) en dan een nieuwe aanval, lange aanvallen zijn ook niet alles...

    @ mortalexe: het hangt trouwens wel af welke kant je staat t.o.v. de tegenstander
    (trappen counteren is stick naar tegenstander toe en slagen is van tegenstander af)
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  13. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje dat ga ik meteen effe testen :)
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dead Or Alive Ultimate is vanaf vandaag backwards, dus online te spelen op de Xbox 360. Naar mijn mening de beste DOA tot nu toe. Zijn er hier nog mensen die dat spel weer gaan spelen? Op de gewone Xbox had ik alle pakjes al, dus die moet ik weer opnieuw gaan halen. Dat wordt weer een project van een paar maanden. Vandaag alleen ff Hitomi unlockt en wat potjes online gespeeld
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    MOOI!, heb alleen weinig zin om weer die pakkies te unlocken (had ze niet allemaal maar was aardig op dreef :)). Ik had een tijdje terug ultimate nog gedaan op very hard, was egt een eitje als je het vergelijk met normal bij doa4 :lol: . Ik ga hem nu denk ik ook wel weer spelen, in de vakantie, voorlopig nog ff online met doa4 waar ik na een paar uurties al alle pakkies had. Ultimate heeft er echt iets van 21 per personage das wel beter :)
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Yep, met DOA 4 ben je snel klaar met verzamelen. Met Ultimate zijn er idd veel pakjes. Bijv. Ayane en Lei Fang hebben 20 pakjes. Ook qua statistieken moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, omdat ik sinds de 360 een nieuwe gamertag had genomen. Was met Ultimate SS, maar dat is niet zo moeilijk omdat je al een SS bent met 45000 punten
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In ultimate was echt alles makkelijker, op sparring na omdat dat soms vaag was wat je precies moest doen. Stond er een pijltje van onder en links bijvoorbeeld en dan moest je heel moeilijk gaan doen om dat voor mekaar te krijgen. Toen kwamen ze uiteindelijk in doa4 er maar mee dat je een circeltje of iets dergelijks moet maken wat nog moeilijker is. Maar de story en coutersystem in doau waren veel makkelijk als in doa4. Ik vind doa4 op zich wel leuk alleen zijn er te weinig pakkies en licht de moeilijkheidsgraad net te hoog om het echt te blijven spelen, vandaar dak vooral nog online speel :)

    BTW hoe kan jij 4 regels tekst hebben in je sig + een plaatje, al zet ik de lettergrootte op zijn laagst kan ik alsnog maar 3 regels tekst doen :mad:
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Spellen zoals Dead Or Alive komen het best tot hun recht online. Singleplayer is leuk om te oefenen, maar de spannende en leuke westrijden zijn online. Computer is voorspelbaar, tegen andere mensen niet

    En op mijn computer heb ik gewoon 3 regels tekst. Dat is ook de max, want ik kan geen woord meer toevoegen
     
  19. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vandaag ook effe doa4 halen denk ik...lijkt me een superspel
     
  20. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel echt leuk. Ik heb de demo gespeeld en het beviel me wel. Maar hoe is het eigenlijk online ?? En eigenlijk is het gewoon allemaal hetzelfde of niet.
     

Deel Deze Pagina