Een paar maanden? Ik heb gewoon alle items in de survival-mode proberen te halen, tering werk, maar je unlocked alles wel in één keer. Maar ik neem aan dat je dat al weet. Het is dat ik nog zo veel andere games heb om te spelen, anders was ik nu ook bezig om alle costumes in DOA4 ook te unlocken.
-123456789 = richting, check je Numpad(???) maar 6 naarvoren 4 naarachter etc. - K = Kick (dus B) - P = Punch (dus Y) - F+P = Free + Punch (dus A) Counteren is helemaal niet het moeilijkst, in het begin misschien maar als je het oefent en eenmaal door hebt is het even makkelijk als een P of K Is het ook *) Het is gewoon hetzelfde alleen speel je tegen een persoon inplaats van een computer. Openingsmoves van Kasumi weet ik niet zo goed, je moet het afwisselen maar je moet gewoon beginnen met P of 6P en dan afwisselen met F+P.
Volgens mij zijn die getallen in de zin van '6 uur' en '12 uur', dus 6 is naar onderen en 12 naar boven etc.
Nee, kijk naar je numpad (dat zijn die getalletjes aan de rechterkant van je toetsenbord, waar ook num lock staat), dan zie je dat 8 naar boven is, 6 naar rechts etc. zo moet je het dus lezen (alleen heeft dragonsoul blijkbaar een andere methode gebruikt).
Ik zit met een probleempje jongens. Als ik DOA 4 aan het spelen ben en ik unlock "sjit" en zet daarna mijn 360 uit slaat het niks op en begin ik weer vanaf het begin. Ik gebruik een memory card, als ik het spel opstart vraagt hij ook niet naar een save disk. Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe, raak nogal gefrustreert!
Oefening baart kunst, I guess. Kan je geen andere tips geven. Ik moet ze zelf ook nog halen. Tot nu toe ben ik niet verder dan 68 (bij Tag) gekomen.
Je kan de rondes op 1 zetten. Dan krijg je wel de bekers en Achievements e.d. Alleen telt je score dan niet mee voor XBL.