1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ahem... iemand?

2. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    doe je wel is sparring? daar kan je al die moves doen die je doet zonder hulpmiddel(muur grond e.d.) in die lijst staan ook moves die ze je niet laten doen maar die je zelf wel kan. geen idee welke het zijn maar ga is kijken zou ik zeggen.

en met dat water, hij zal wel met leon iemand op de grond gegooid hebben en zijn nek hebben omgedraaid en dan lijkt het alsof ie em verzuipt.
    ik neem aan dat die 2 niet een special ability hebben om iemand in het water te gooien en dan meteen winnen..

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb de sparring van bijna alle characters gedaan. Ik dacht dat ze je elke move uit de lijst laten oefenen.... en dus ontbreken er blijkbaar nog een paar? Deze zouden dus wel in de lijst moeten staan? Zal straks es kijken.

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    je snapt mijn verhaal :)
    ik vond hem best verwarrend..

anyway sommige moves staan in donkergrijs die je overslaat.
    die lichtgrijze moet je dus oefenen.
    ik heb alleen nooit gekeken wat ze deden. luie zak..
    snap je?

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben nu al een tijdje bezig met DOA4, maar ik erger me dood aan die Alpha. Soms doet ze een combo die ik maar niet kan ontwijken, overnemen of blocken die dan meteen de helft van m'n leven kost. Iemand tips?

En hoe kan ik Helena, Tengu en Leon vrijspelen? Want die mis ik toch wel!

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nou`ja dit heeft met meerdere dingen te maken hoe je ligt etc...

Denk bv, bij hayabusa aan als ie met z`n hoofd naar de tegenstand ligt en je drukt op de Left-Trigger dan doet ie die kop-stoot dinges.

Check sparring en dan commandlist (Niet in exercise mode!!)

>.> misschien al op geantwoord maar verzuipen denk aan verzuipen maar dan niet direct kill net zoals je bijna bij elke move in het echt een kill zou zijn. :)

Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  7. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    alpha is een kuthoer. die professor die haar ontworpen heeft. die zou ik echt in elkaar willen slaan.

Tengu: time mode halen met elk karakter
    Leon: speel storymode met Bayman (en christie ook?)
    Helena: storymode met iedereen halen
    Spartan: storymode met iedereen + helena
    Ein: storymode met hitomi halen
    Gen Fu(opa): storymode met, AARg namen kwijt: dronken aap en dat kleine opdondertje

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DOA4....erg veel gespeeld toen ie net uit was, heb de Amerikaanse versie. Ook alles ge-unlocked wat er maar te unlocken viel qua characters en pakjes, totdat m'n X360 het vorige week begaf en ik um met m'n HDD heb moeten opsturen :mad: Helaas voor mij stond mijn savegame van DOA4 op de HDD en is deze helaas niet verplaatsbaar naar een MU, die savegame ben ik dus ook hoogstwaarschijnlijk kwijt. Heb vrij weinig tot geen zin om alles weer te gaan unlocken, dus echt veel DOA4 spelen zit er voor mij niet meer in ben ik bang....

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoezo niet? Je kiest een character en je gaat aan de gang. Tis geen World of Warcraft dat je weer bij level 1 moet beginnen

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nee snap ik wel, en ik zeg ook niet dat ik het helemaal niet meer zal spelen....maar ik denk dat ik dan waarschijnlijk alleen de voor mij belangrijkste dingen nog een keer ga unlocken, maar echt niet alles en iedereen weer opnieuw. Echt geen zin in gewoon :+

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hoeveel customes zijn er gemiddel per character?

Ik heb al aardig wat filmpjes enzo, maar hoe verdien je die items nou ook alweer? Time Attack e.d. toch?

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Items verdien je in de Survival Mode, filmpjes unlock je door de Story Mode met elke character uit te spelen.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat van die filmpjes snapte ik al! 8) Heb ook alleen nog maar Story Mode gedaan met bijna alle characters, moet alleen nog Bayman en Tina doen, dan zijn ook de domste karkaters vind ik, en die Kokuro (ofzo) en dat kleine kindje heb ik ook nog niet gedaan, maar die zijn dus ook dom. Een kind van 12 ofzo, WTF? 8)

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Z3RO i know the feeling met die HD xbox was kapot liep vast enzo dvd speler opgestuurd moest met HD :confused: ik had alles ook al unlocked geen zin om alles nog weeeeeeeeeer een keer te unlocke >.>''.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb zowel de Storymode gehaald met Bayman en Christie, maar geen Helena hoor. :) Hoe moet 't dan wel?

En die dronken aap is Brad Wong en die kleine Elliot, maar da's wel een klein opdondertje ja. Damn! :eek:

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    DOA4 is gaaf _0_

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap de pijltjes die aangegeven worden niet helemaal. Heeft iemand hier plaatjes van en dan daarbij de knopjes die je moet indrukken? Want die vind ik niet even duidelijk. Moet je stoppen waar 't pijltje is, of waar hij naartoe wijst etc?

Dan heb ik het dus over de ronde pijltjes. En waar begin je eigenlijk? Moet je de pijltjes draaien op 't momet dat je 'n knop indrukt, of er voor?

Hier wordt ik dus ontzettend moe van, om zo'n uitgebreide counter van Hayabusa te doen die maar niet lukt...

Iemand tips voor de 3 uitgebreide Holds van Hayabusa? Ik kom er echt niet voorbij! De 3 Izuna's. HELP!

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Niemand? Want ik kom er echt niet uit! Ze lukkem maar niet! :eek:

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Stel je voor er staat:

->A<-B

Volg het op als -> die eerst direct daarna A dan <- en dan B.

O`ja als je die 3 hayabusa moves wilt doen ga gewoon naar ninja fortress hoef je maar 2/3 van die move te doen xD.

20. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    citaat:
    Ik heb zowel de Storymode gehaald met Bayman en Christie, maar geen Helena hoor. Hoe moet 't dan wel?

En die dronken aap is Brad Wong en die kleine Elliot, maar da's wel een klein opdondertje ja. Damn!

lees ff goed jongen :)
    story mode met iedereen = helena
    story met bayman en christie = leon

Laatst bewerkt: 6 jul 2006

Deel Deze Pagina