Als je van Beat 'm Ups houd is 't zeker een aanraden. Alle personages hebben unieke bewegingen, geen één is hetzelfde. Je hebt ook tegenaanvallen en verschillende grepen, sommigen kunnen een beetje teleporteren of springen en allerlei andere bijzondere dingen. Grafisch is 't niet heel bijzonder maar zeker niet slecht. De animaties zijn heel netjes gedaan.
maar grafisch is het wel negt gen niet net zo als the godfather en gun enz...? met wat is het grafisch te vergelijken?
Speel je al online? En hoe goed ben je ongeveer? Ik ben nu B-, niet zo super goed dus. Ik snap alles wel, alleen wil 't niet altijd lukken.
nee ik hjeb hem net 30 minute gespeeld wil wel ene keertje tegen je? maar net 1x online geprobeert maar het lagde als de .......... en hoe pak je iemand en smijt je hem op de grond want ik kom dara niet echt wijs uit?
Ja, soms lagged het enorm. Als je dan zoekt op een game moet je kijken naar de kleur en het aantal blokjes dat iemand zijn connectie weergeeft. 3groen= goed/normaal 3geel = middelmatig 3rood = niet te spelen Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar er zijn denk ik twee mogelijkheden: Met de A-knop doe je een Hold. Dan pak je iemand beet en gooi je hem/haar ergens naartoe. Verschillende richtingen varieert de aanval ook. Dit raad ik je vooral aan als je tegenstander stil staat, bij komt van een aanval of verdedigt. ...óf... Met de X-Knop kan je aanvallen overnemen. Dus als iemand jou aanvalt, moet je op 't moment dat hij aanvalt een bepaalde richting plus X indrukken. Dus als ik recht op jou af een trap geef, moet jij naar achter + X indrukken op 't moment dat ik jouw raak. Is erg lastig, maar werkt wel goed!
Trap blokken is naar de tegenstander toe + x (klappen net andersom) Soms kan je ook lag hebben bij 3 groene blokjes maar ik speel zelf altijd gewoon met vrienden heb je ook geen lag.
He? Als iemand naar mij toe trapt is 't naar voren + X (bij ELKE trap?) en bij slagen naar achter + X (bij ELKE slag?)?
Nee, ik zal het ff duidelijk maken: [*]7+X Hoge Punches en Kicks. [*]4+X Mid Punches en (bijna?) alle Punches vanuit de lucht. [*]6+X Mid Kicks en (bijna?) alle Kicks vanuit de lucht. [*]1+X Lage Punches en Kicks. Uhmm... hoe kom je daar bij? Willem ik wil je wel dingen leren, wat is je GT?
Je kan trappen blokken door naar de tegenstander toe te drukken + x, dit geld gewoon voor elke trap. Zal wel sprake zijn van een babalonische spraakverwarring denk ik maar elke trap valt te blokken op deze manier (er zullen heus wel wat moves zijn die een uitzondering zijn op dit geval...)
he bij time attack heb ik altijd moeite met stage 8 tegen die alpha heeft iemand tips? en met brad wong heb ik niet zn 4e kostuum gewonnen of heeft hij die niet?