1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

  1. X3MadMatt

    X3MadMatt Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel een mooi spel, maar ik had vind het toch redelijk moeilijk om alle button combinaties te onthouden en juist uit te voeren! Op dat vlak vind ik het spel wel wat minder en iets te moeilijk
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je moet er gewoon de tijd voor nemen, het is niet een spel die je zo in een paar uur onder de knie hebt het is gewoon veel oefenen. Het is echt een gruwelijk spel.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Idd, gewoon een aantal keer de practice modus proberen en dan gaat het vanzelf beter. Je hoeft ook niet elke combinatie uit je hoofd te kennen.
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Zoals Zifnap als zei je hoeft niet elke combinatie uit je hoofd te kennen, imo alleen de belangrijkste dus dat zijn er een stuk minder en die kan je vaker oefenen en dan komen ze sneller in je hoofd :thumbs: .
     
  5. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon net als mij wat gaan buttonbashen :p
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja dat kan heel goed met Christie :9 maar daar zitten nadelen aan:
    1. Als je voor de achievements gaat zul je de hoge grades niet krijgen want dan word je kapot gecounterd.
    2. Je Y-knop gaat naar de knoppen door het rammen :)
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Christie was mijn favouriet. Maar omdat iedereen met haar speelt kent ook iedereen haar vechtstijl. Dat wil dan ook zeggen dat je online continue gecountered wordt. Tegenwoordig speel ik veel vaker met GenFu of Helena... vooral omdat veel spelers niet weten hoe ze met veel aanvallen van deze characters om moeten gaan.
     
  8. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    er spelen maar weinig mensen met christie online je kunt het ook checken in die lijst in de game zelf bij DOA online ---> World Ranking ---> most played (ofzoiets gewoon ff zoeke eerste 2 stappen zijn iig goed ) en button mashe is zoals Pine zegt waardeloos je haalt niks uit de game je bent m ook zo zat op die manier, als je je erin verdiept haal je er ZOveel meer uit maarja licht er ook aan of je het leuk vind ;)
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Precies wat Dark ninja zegt, als je van vechtspellen houd is het echt de moeite waard om er veel tijd in te steken want je hebt zoveel taktieken om het zo maar te noemen niet te geloven :9 egt gruwelij.
    Go DoA \o/ \o/ \o/
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel ook met Helena. Het gebeurt zelden dat iemand haar kiest, maar daar kan je idd je voordeel mee doen. Ik vind het ook altijd lastig om tegen een character te spelen die weinig online gekozen word. Vanmiddag speelde ik nog tegen een Lei Fang vechter. Dan heb ik echt geen idee welke aanvallen er gaan komen omdat Lei Fang ook weinig gekozen word. Hayate, Hayabusa en Jann Lee worden heel vaak gekozen en dat is veel makkelijker te counteren
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Het is wel waar dat als je tegen een karakter moet spelen die minder word gekozen het moeilijker is om tegen te vechten en dat hayate en hayabusa en jann lee vaak gekozen worden ook. Daarom zijn ze ook makkelijker te counter, maar (hier komt de grote maar :+ ) de goede spelers die weten dat wel en passen hun vechtstijl daar natuurlijk op aan , als je begint met spelen let je ook goed op je tegenstander zijn vechtstijl en pas je je daarop aan. Jaja zo diep gaat dit spel 8) !
     
  12. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu ik weet precies wat je bedoelt...als ik ook maar 1 ronde tegen iemand speel met een totaal andere vechtstijl, dan pas ik me vechtstijl direct aan.
    Ik wil niet zeggen dat ik daardoor altijd win, maar meer kans maak ik daardoor wel...maar er zijn natuurlijk altijd momenten dat je de boel weer vergeet en dat je per ongeluk een goude oude combo uit de kast haalt en dat je weer keihard gecounterd word.....|:-
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    En daar kan je dan weer op oefenen door te blijven spelen ^^ maar dat kan niet want ik heb me xbox nog niet terug }:] (allen ze mond moet andersom :mad:) |:-
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Christie wordt wel veel gepakt....

    Niet zoveel als beide ninja's of Jantje Lee, maar zij is zeker favoriet.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En personages zoals Bass en Tina worden zeker heel weinig gespeeld? En hoe zit het eigenlijk met die Kokoro en Eliot? Worden die een beetje gebruikt op Live? Ik vind persoonlijk Bass, Tina en Kokoro de domste karakters in 't spel. Ik vind Hayate, Ryu en Helena de ruigste!

    En met Ryu ben ik de beste. :9 ( :+ )
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Personages als Bass, Tina, Eliot worden minder snel gekozen en Kokoro word wat meer gekozen. Hoezo domste karakters in 't spel? Staat hun IQ erbij ofzo (ik snap dat je het niet zo bedoeld maar hoe dan wel :+ ). Ik denk dat de reden waardoor Bass, Tina en Eliot minder worden gekozen is omdat ze wat slomer zijn. Je moet meer van het spel afweten om met hun goed te worden en als je een F t/m A bent dan weet je dat meestal niet en verlies je veel omdat je tegenstander sneller is. Ryu is ook me lievelings karakter :9 maar ik ga als ik "S" ben geworden (bijna :+ ) ga ik ook met Tina spelen, want zij heeft gewoon veel vette dingen en weinig mensen spelen met haar.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eliot is nog zo jong en onschuldig, een beetje een groentje, ondanks dat hij in zijn eigen ending er wel vet uit ziet. (Hij wordt geklopt :+ )
    En Tina, ze heeft het IQ van een paard en één of andere programmeur laat haar gitaar spelen. :+
    Bass is groot, lelijk en dom. Perfecte combinatie dus. =(
    Kokoro is een dom schoolmeisje. 8)

    Ryu Hayabusa is een brute en harde Ninja, hij verdwijnt en komt ergens anders tevoorschijn, hij gooit met zijn vijanden, maakt vluchten en deelt raakse klappen uit.
    Voor Hayate geldt ongeveer hetzelfde, maar hij is meer een vechter omdat ie pantster draagt en wat meer coole moves heeft. In totaal wel minder.
    Helena is gewoon koel, ze heeft iets wat alle andere vrouwen in het spel niet hebben, met uitzondering van Christie, La Mariposa, Kasumi, Ayane en Lei Fang. :+ Dan blijft er niet veel over! 8) Deze dames zijn dus wel leuk. ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2006
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Kijk dat is jouw mening en andere mensen denken er anders over :9
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, daar kan ik natuurlijk niet tegenop. Maar zeg nou zelf, als je moest kiezen tussen Ryu of Eliot? ;)
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Tja mijn main character is nou eenmaal Ryu, maar ik ken ook mensen die liever met Eliot spelen.
    Hier een vette link van een DoA4 video die gruwelijke combo's doet, je moet deze echt ff zien en afkijken hij ownd zwaar :)
    http://youtube.com/watch?v=S1yWCg1W3Ds&search=Dead or Alive 4
    In het begin is hij nog niet zo bijzonder maar er zitten echt gruwelijke combo's tussen 8)
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2006

Deel Deze Pagina