1. Je ziet gewoon alle servers waar je in kan loggen en Winner Stays is het meest gebruikelijk, Kumite komt ook vaak voor 2. Ligt aan jouw 360, gebeurt mij bijna nooit *klopt af* 3. Er zijn naar mijn mening al genoeg levels. Maar mij interesseert het level toch al weinig, het gaat toch om het vechten. Ik zit tijdens de gevechten niet op de (overigens mooie) levels te letten.
is er iemand die ik mag beaten om ss te worden... ? als ik et eenmaal ben mag iedereen mij wel beaten
Niet? In DOA:U was het wel zo . Ik zou het dan ook niet weten . Maar wat maakt het ook uit, punten zijn zo nutteloos.
Wat heb je er dan aan om SS te worden? Dan wordt je toch de hele tijd in elkaar gebutst als je tegen een andere SS gozer speelt
Hoe zit het onderhand met de lag? Ik heb dit spel de hoek in geknald omdat de lag tijdens online potjes echt om te janken was.
Tegenwoordig hoor je daar niet meer zoveel geklaag over, ik denk dat het grotendeels wel opgelost zal zijn. Ben natuurlijk niet zeker, heb geen Live namelijk.
Moeilijk? Dan mag je idd wat oefenen De demo bevat slechts de eerste 3 stages van Time Attack, die zijn vrij gemakkelijk, maar ik heb het gevoel dat ze in de demo nog makkelijker zijn. Wacht maar als je Time Attack Stage 8 tegen Alpha mag, tenenkrommend.
Ja zeker Hun doen meteen een combo van 13-14 op mij Zodat ik geen heal meer heb Maar ik heb ooit doa 3 gehad maar daar deed ik zo'n combo op hun Maar nu ben ik het verleerd Wat is er dan met die alpha dan is dat net zo'n eentje die je ook tegen komt in 3?
Ik heb gelezen dat er 6 playable characters in de demo zitten, maar wie dat zijn kan ik maar niet vinden.
Speel nu de Demo (even mijn mening) Maar wat een tegenvaller zeg! Ik vond deel 2 veel mooiere er uit zien en was leukerder speelbaar! Dit is gewoon ipv vooruit een stap achter uit!