1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet met je eens maar je hebt wel een originele mening :+
    Speel je het op een HD scherm of oude tv, maakt voor de looks nogal wat uit. En de gameplay is wel een stuk meer oefenen voor het dat het lekker werkt, maar uiteindelijk is het wel beter. Misschien zou je dat merken als je het langer speelt :cool:
     
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Demo = _O_

    Ik heb een tv van 10 jaar oud ofzzo maar het ziet er geweldig uit. En die demo kun je eigenlijk gewoon door blijven spelen zonder dat t afgelopen is of afsluit.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik speel het Hd maar ik bedoel kijk hoe Houterig de poppetjes van de trap vallen bijvoorbeeld. of als je een trap van ver geeft (zonder aan teraken? ze einden weg stuiteren.. je kunt gewoon goed zien dat ze korte animaties maken (die afgemaakt moeten worden?)
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Helemaal met je eens, de poppetjes draaien onafhankelijk animaties van elkaar. Als je een mannetje raakt is het de ingezette beweging van jouw mannetje die zorgt voor de respons voor de ander en niet de daadwerkelijke aanraking. Daardoor krijg je vaak net niet helemaal kloppende gevechten. SCI op de DC was echt zoooooveel beter :)

    De eindfilmpjes in HD-kwaliteit zijn overigens erg geil! Maar hoe zit het tegenwoordig met de lag?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die filmpjes zijn inderdaad wel _O_ ja! 'k Heb ze allemaal, maar aan de andere kant zit er dan wel niet veel verschil tussen de filmpjes van DOA4 en Ninja Gaiden. Misschien kan 't niet beter?

    En over de animaties, dat klopt ook wel ja. Als je een normale 'Versus-Battle' opneemt en hem vervolgens afspeelt en pauzeert zie je duidelijk dat bij sommige klappen en stoten de personages elkaar niet raken. Maar bij overnames kloppen de animaties wel en zijn ze mooooooi! :eek:
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat komt omdat ze pre-rendered zijn met de computer. Daar heeft de overgang van xbox naar xbox360 niets aan verandered.
     
  7. Daizze

    Daizze i pity you ...

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraag over de achievements van DOA4.
    Nu heb ik er een aantal: playtime, storymode, paar hidden chars, etc.
    Maar wat houdt: "Gold in Survival" bijvoorbeeld in ?
    Bij de omschrijving staat: Defeat many opponentens in survival mode.
    OK, maar wat is "many" ?
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Win 80 single battles in Survival Mode.
     
  9. Daizze

    Daizze i pity you ...

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    80 aan 1 stuk ? SLIK!!!
     
  10. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de demo gespleeld en die is best wel leuk. Mss ga ik de game zelfs wel halen........
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het ook een erg leuke demo. Het ziet er goed uit, ik zag al een hoop nieuwe moves en Elliot speelt verrassend goed. En een 1-player Versus mode vind ik ook te gek. Vroeger maakte ik altijd mijn eigen gevechten met teambattle, maar daar had je zo'n beperkt aantal stages.
    Ben ik trouwens gek of heb ik de Tag-modus niet zien staan in het menu? Is er nog een soort 5-stages tag-semi-story-mode?

    edit:
    Ik bedenk me net, als je twee-player versus doet, kan ik dan player 1 en 2 in eenzelfde tagteam stoppen? Dus in andere woorden, ik en mijn broertje in tag versus de computer. Is dat mogelijk?
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  12. shonosuke

    shonosuke Guest

    Ja,Dat kan
     
  13. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel erg tof :cool: ik ga de demo ff downloaden :cool:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    pfff...voor mijn gevoel is er niet bepaald veel veranderd sinds DOA 3 :{
    ben blij dat ik em niet heb gekocht.

    Maar ik zal voor de zekerheid de demo toch nog een paar keer opstarten :D (DOA3 was immers geen slecht spel ;):+)
     
  15. shonosuke

    shonosuke Guest

    De verbetering zitten vooral in de graphics/Online play(Heel erg verslaafend)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    in de graphics? Zelfs in verscheidene reviews staat dat de personages praktisch hetzelfde ogen.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Op bijna elk vlak zijn er wel verbeteringen toegepast. Ook grafisch zijn er zeker verbeteringen. Als je me niet gelooft, vergelijk dan maar eens het DoA4 level met de hangende brug en de rivier eronder met het gelijknamige DoAUltimate level op de Xbox. Het ziet er echt beter uit, vooral op HD. De gameplay zelf? Natuurlijk nog steeds DoA, maar wat dacht je van de nieuwe ground bounces en ground kicks? Het aantal moves is uitgebreid en er zijn meer manieren (met visuele queue) om iemand te stunnen. Vergeet ook even niet dat sommige levels nu daadwerkelijke gevaren opleveren (ik denk daarbij aan de auto's en aan de tijger) en de objecten waar je nu met een aanval overheen kunt springen. Ik weet zeker dat de echte fans nog meer (waarschijnlijk subtielere) veranderingen op kunnen noemen.
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik vind dat water juist slechter er uit zien als je hem vergelijkt met DoA 3?

    Daar zag je nog spetters hier totaal niet?
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Appie, wat heb je allemaal gerookt jongen? :)

    Ik kan mij geen spetters in DoA3 herinneren. Wat ik wel nog weet is dat er geen reflecties van de characters in het water waren. In DoA4 is dit nu wel het geval.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik moet alleen erg wennen aan dat blocken. Dat moet nu met x en bij Doa 3 was dat gewoon achteruit drukken. Vind hem ook iets moeilijker dan doa 3, m'n ass werd gewoopt door de computer. Heb zelf namelijk nooit Ultimate gespeeld en daar was het toch al in veranderd??
     

Deel Deze Pagina