Dead or Alive 4 Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Speaker, 27 jan 2006.

1. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dan eindelijk zover: DOA 4 ligt in de winkels tijd dus om een helpthread te beginnen.

Dead or Alive 4 is het vervolg op de voorgaande dead or alive titels en bevat een groot aantal verbeteringen. Er zit een speelbare Spartan in de game,helaas niet de Master chief. Verder heeft het spel vele live opties:

Clan Support
    Custom Soundtracks
    In-game Dolby Digital
    Live Aware
    Multiplayer
    Online marktplaats
    Online Multiplayer
    Online Scoreboards
    Online toernooien
    Spectator modus

Heb je problemen met het spel? Kom je er niet uit?
    Vraag hier dus maar raak, er zal vast wel iemand zijn die je ken helpen O-)

voor verdere discussies over het spel kun je hier terecht :)
    /Mod startpost aangepast - mr. E

Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  2. danster360

danster360 Guest

ohja mocht het spel niet willen starten dan moe je ff je xbox instellen, dat die op 60HZ gaat draaien dan werkt die wel

3. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DE master chief die zogenaamt in de game zit, is NIET de master chief... Het is een vrouwelijke Spartan genaamt Spartan-458 en zelf voor haar hebben de makers een achtergrond verhaal bedacht:p...De 21-jarige Nicole is geboren op 19 december, 2531 te New Legaspi, Mars. Toen ze zes was, werd ze ontvoerd door de Office of Naval Intelligence. Ze werd vanaf deze leeftijd al opgeleidt tot een rasechte Spartan. Tijdens een missie nabij Nassau Station komt ze bij toeval terecht in een soort van zwart gat, welke haar terugbrengt naar de 21e eeuw. Wetende dat ze niets kan uithalen, om de toekomst niet ingrijpend te doen veranderen, sluit ze zich af van de buitenwereld

4. Cerveza

Cerveza Cerveza

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je counter attacks bijv als ze schoppen dat jij en snel over neemt ofzo
    bij mij doen ze dat de hele tijd maar als ik het wil doen lukt het niet snap er geen hol van :mad:

5. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    is er in survival mode een manier om je tegenstanders tussendoor items te laten droppen (en niet alleen als ze KO gaan), eigenlijk net als bij DoA3? (zeg maar dat je food kunt oppakken om je health meter te upgraden?)

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dit deel uit de serie heb ik nog niet, maar zit zo ie zo een training-modus in. Daar kan je opstellen in wat je wilt trainen, dus counters staan er vast ook tussen.

7. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Counters moet je in dit deel van de reeks extreem goed timen, flink oefenen en je heb ut zoow onder de knie, in de sparring mode ken je de timeing onder de knie krijge

8. METALFEAR

METALFEAR Guest

Ik kan 1 move maar niet halen in de sparing mode en dat is 'Raijin' Het is een trow move maar ik weet maar niet hoe ik hem moet uitvoeren. Heeft iemand hem al wel gehaald? Dan zal ik graag willen weten hoe hij/zij het heeft gedaan.

9. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van welk character is die move??? en de knopjes staan er bij.

10. METALFEAR

METALFEAR Guest

De move is van Hayate en ik weet dat de knopjes erbij staan maar het is erg ingewikkeld.

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    met welke tijd krijg je zilver op TimeTrail ???

en hoeveel punten/kills moet je hebben om goud/zilver tehalen op Survival ???

12. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    iemand ?

offtopic :weet iemand die achievements site ?

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  14. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    nee er is er nog 1 maar deze is ook goed *)

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    snap trouwens geen bal van de onlinefunctie :confused:

16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die Spartan altijd maar k*t. Heb je die bijna dood, krijgt zij opeens een move waardoor je niets meer kan en bam dood :mad:

17. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo?? Je kiest player match. Bij quick match word je vanzelf in een lobby ingedeeld. Via custom match kan je zelf een lobby kiezen. Daarna kan je aan de gang. Wel eerst ff wachten op je beurt. En als je zelf de lobby host, kan je kumite kiezen en dan mag je blijven spelen. Maakt dan niet uit of je verliest of wint

18. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap die achievment van Tengfu niet echt... moet ik dan gewoon met iedere character onder de 8 minuten time attack hebben uitgespeeld??

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, gewoon uitspelen met iedere character....de tijd maakt niks uit.

Deel Deze Pagina