1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Welkom in deel 2 van één van de meest verwachte spellen voor de 360, namelijk:

    [​IMG]

    Screenshots
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Met dank aan Rodmansan
    Meer informatie over Dead or Alive 4 is natuurlijk te vinden op de frontpage.

    Hier kan je deel 1 vinden:
    Dead Or Alive 4
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar 8 dagen voordat ik ermee aan de slag kan :)

    * kon het niet laten om de eerste post te doen :p *
     
  3. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij kan ie komen!!
    Is wel weer tijd voor een nieuw spel!!:9
     
  4. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Couldn't agree more.
     
  5. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg morgen de import versie (H)
     
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    de rede waarom ik een 360 heb gekocht
     
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    De rede voor mij om de xbox360 in Januari te kopen vanwege deze game :) En wat denken jullie, zal teamninja op marktplaats nieuwe costumes op marktplaats zetten? Lijkt mij iig heel logisch aangezien ze daar heel wat gamertjes blij mee maken om de game steeds wat aantrekkelijker te maken
     
  8. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik toch raar vind dat een van de belangrijke mededelingen waren op de X05 dat alle spellen wereldwijd gelijktijdig gerealesed worden op de Xbox 360..nou ja dat blijkt nu wel van niet (RR6, DOA4)

    Ook al kwamen vroeger de spellen altijd verschillend uit in Japan (NTSC-J), Amerika (NTSC) en Europa (PAL) dit door andere regio's, de talen, NTSC<->PAL conversie etc...Kan ik helemaal niet begrijpen waarom het spel in sommige Europese landen gewoon al te verkrijgen is?! Sommige uit mijn vriendenlijst (Griekenland, Frankrijk, Engeland bijv.) zijn het spel al aan het spelen. Ook vertelde de bedrijfsleider van de Free mij vandaag dat de Free het spel al sinds gisteren binnen heeft maar de filialen DOA4 nog niet hebben ontvangen omdat de releasedatum verplaatst is van 20 jan naar 27 jan..maar waarom wist hij ook niet..vaag
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  9. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zowieso niet snap is waarom hij zoveel later uitkomt net als met RR6 die is bijna 2 maanden uit in amerika..is toch niet zoveel moeite om wat games bij te persen lijkt me.
     
  10. Yorin89

    Yorin89 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zat ik ook net aan te denken. Nu komen verschillende games ook alleen in Japan uit, zoals Enchant Arm, waarvan is gezegd datie misschien naar Europa komt.

    Iig, kijk ik wel uit naar Dead or Alive 4!
     
  11. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat ze de amerikaanse versie hebben, die mensen in je friends list..
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Fardo : Jah ik heb de Spartan al unlocked, maar om nou te zeggen dat ik er echt over te spreken ben....nee dat niet.

    Ik vind het wel een grappige toevoeging daar nie van, en dat Halo level met die remix van de Halo Theme op de achtergrond is allemaal wel leuk gedaan....maar ik vind het gewoon niet passen in een DOA game.

    Wat die Spartan zelf betreft, ze is een beetje aan de trage kant en that's not my style :)
     
  13. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer eens zin in een goede fight game, afgezien van Ninja Gaiden Black (ben ik nu aan het spelen) heb ik voor het laatst op de Commodore 64 fight games (International Karate/Yie Ar Kung Fu) gespeeld :D

    Wat is de leercurve bij DOA? Ben je dagen bezig om de moves uit te vissen of valt er goed te oefenen in de story mode of is er een oefenmodus?
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    DOA is een zeer toegankelijke fighter, ook als je niet zo thuis bent in het genre. Ook als je nog nooit eerder een DOA hebt gespeeld is het geen probleem om met deel 4 in te stappen, aangezien hij toch weer heel anders aanvoeld dan voorgaande delen.

    Je hebt sowieso een Practice Mode waarin je je moves kunt oefenen, of counters kunt oefenen wat je wilt....maar het is niet zoals bij bijvoorbeeld Tekken dat je echt iedere move uit je hoofd moet kennen om een beetje te kunnen vechten. Het geheel speelt gewoon veel soepeler vind ik, en met de ene fighter zul je iets meer moeite moeten doen dan met de ander om lekkere combo's uit je mouw te toveren....maar ik geloof er heilig in dat als je een beetje oefent, je met iedere character wel goed kunt worden.

    Ik zou zeggen geef het spel een kans, speel het een paar daagjes en je zult zien dat het een geweldige fighter is :)
     
  15. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0

    cool, klinkt goed. ik ging hem sowieso halen vanwege de grafische pracht maar ik denk dat ik er helemaal verslaafd aan ga raken. bedankt!
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Welke chars zijn er nu allemaal in DOA 4?

    Want ik had een tijdje geleden gelezen dat alle bosses van de vorige delen er ook in zit?

    Nou`ja ik zie er echt naar uit ff met Hayabusa spele =D , andere zijn ook wel vet maar ja hij blijft het beste :D

    Btw, het counterholde is toch net wat moeilijker dan deel 3 want die was nogal nogal te makkelijk en DOA ultimate was een beetje te moeilijk je kon beter blocke dan counter holde.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Genoeg keuze in elk geval :cool:
    Ik heb geen zin om ze allemaal op te noemen hier, er staat vast wel ergens een lijst op internet ;) Sowieso alle oude bekenden zitten erin (ook uit deel 3 dus, denk aan Christie en Brad Wong bijvoorbeeld), plus 3 nieuwe (4 als je de Spartan meerekend), en je kunt ook met Tengu vechten als je die unlocked hebt. De eindbaas van dit deel, Alpha-152, is echter niet speelbaar.

    Alle oude bekenden hebben er een setje nieuwe moves bijgekregen, en de nieuwe characters spelen ook allemaal weer heel anders. Vooral La Mariposa (Lisa uit DOAX) heeft een leuke movesset, als je een beetje oefent kun je volgens mij best goed worden met haar.
    Counteren gaat op dezelfde manier als in DOA:U qua invoeren van knoppen, echter de tijd waarin je in de counterpositie blijft staan is verkort, waardoor je nog preciezer je counters zult moeten timen. Ook doen counters niet meer zoveel schade als voorheen, dus je kunt in dit deel niet zo gemakkelijk meer winnen door alleen goed te counteren....
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik vond het allemaal wel meevallen dat counteren in doaU, oke het was even wennen in vergelijking met Doa 3, maar het went snel genoeg.
    toch kan ik wel begrijpen dat je er enige moeite mee had, aangezien het wat moeilijker was dan bij doa3.
    gewoon oefenen ;)

    en ja, bij doa4 was het counteren ook niet al te makkerlijk.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou`ja ik zie het volgende week wel.

    Lisa lijkt me intressant om mee te spelen aangezien de moves.

    Heb zelf het meest met haya en hitomo.

    De andere chars zijn wel leuk maar dat is het ook.

    Zijn de levels een beetje vet en genoeg leuks want in DOA 3 vond ik het wat mager. :)
     
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    hitimo :+
    het is hitomi vriend.

    en ik kijk ook uit naar vechten met lisa, die moves zijn allemaal acrobatische toeren en dergelijke :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina