Alpha-152 is bestwel overpowered en retesnel, maar tis niet zo dat ze niet te doen is. Voornamelijk gebruikt ze steeds 1 van de 2 supercombo's die ze heeft, als je eenmaal weet hoe deze combo's in elkaar steken kun je best goed blokken en/of counteren. Tis wel een goede zaak dat ze niet speelbaar is trouwens Dat nummer uit het eindfilmpje heet "Amazing" en is van Aerosmith (staat trouwens ook in het boekje), ook het intromuziekje (wat je krijgt als je in het hoofdmenu ff niks doet) is van hen.....was ook in DOA3 al het geval
Ah dat wist ik niet, ff het nummer opzoeken nu Enne ik heb ff een vraag, Als ik online speel dan kunne me tegenspelers zowat alles blokken, als ik blok dan blok ik dus echt niks alles raakt me, hoe kan ik wel goed blokken
Lol Waarschijnlijk ben je tegenstanders tegengekomen die iets meer ervaring hebben Maar blokken is gewoon blokken, die knop ingedrukt houden dus. Wel moet je natuurlijk rekening houden met hoog en laag blokken
Hmm met dat hoog en laag blokken houd ik niet echt rekening nee En tja alle tegenstanders zijn goed, heb nog maar 1 keer gewonnen
Tip : wel rekening mee houden Is int begin ff lastig, maar op een gegeven moment ga je de combo's van je tegenstanders herkennen en weet je op welk moment je hoog of laag moet blokken, counteren gaat dan ook steeds beter Gewoon blijven oefenen
Sorry dude ander keertje, ik moet nu gaan....heb afgesproken met een maat van me. Ik ben trouwens vanavond laat nog wel ff online....en anders hou je het nog van me tegoed oke ?
Word er veel online met da master chief gespeeld (jaja het is de master chief niet maar jullie weten wat ik bedoel)?
Ben hem nog nooit tegengekomen speel zelf wel soms als Spartan maar ik vind hem ziet zo, vind dat ze net iets te sloom speelt
Nog een dag, of zouden ze hem stiekum toch al verkopen vandaag? Grijns. Ik vergeet weer eff dat ik 36 ben.
Hoezo? vanwege mijn enthousiasme. Anyway, Ik heb net een exemplaar kunnen aanschaffen gedurende mijn lunchpauze. Het lange wachten is voorbij.