1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Dead or Alive 4]The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Zeroine 83, 2 jan 2006.

1. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0

Zal je vanavond wel ff in me friends list gooie, of jij moet mij er maar in gooie dan kan je lekker van me winnen

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Voor mensen die misschien zaterdag avond willen spele......

Misschien ff een list maken wie allemaal komen iemand hoste... (en tijd :D)

3. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0

Ik doe mee!! kunne we ook wel een klein toernamentje houden ofzo waar in ik laatstes word, lijkt me best leuk *)

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    XD thats the spirit !!

Mensen pm me even voor dat DOA tournooi, dan maak ik wel een list wie allemaal kome etc.

Rond 20.00 beginnen ik host wel.

Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  5. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    :D

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb dus vannacht voor het eerst DOA4 online gespeeld, best wel wat uurtjes achter elkaar (daarmee heb ik gelijk al meer DOA4 online gespeeld als dat ik in heel DOA:U gedaan heb O-)). Het resultaat : 20 Straight Wins, meer dan 50 Wins in totaal en ik heb Rank B intussen al gehaald :) Nu moet ik er wel ff bijzeggen dat de mensen waarmee ik speelde nou niet echt veel tegenstand boden maar goed, die Achievements nemen ze me niet meer af :+

Klein puntje van kritiek : wat betreft de lag is de game er niet op vooruit gegaan t.o.v. DOA:U, en dat vind ik wel een beetje jammer. Ik heb vannacht tegen zowel Nederlanders als tegen Amerikanen gespeeld, en hoewel het over het algemeen wel te doen was, was er toch op sommige kritieke momenten wel sprake van lag....en dat kan soms het verschil uitmaken tussen winnen of verliezen, blijheid of ergernis dus :cool:

Maar das dan ook het enige wat ik erop aan te merken heb, DOA4 online is in ieder geval zeer verslavend heb ik wel gemerkt....en ik weet zeker dat er voorlopig geen X360 titel meer uitkomt voor mij die dat effect weet te evenaren of zelfs te verbeteren :)

7. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Lag is over het algemeen prima te doen, maar mensen met een slechte connectie moeten gewoon wegblijven (en tegen buitenlanders spelen is ook een slecht idee).
    Vervelender vind ik dat er een nieuwe vorm van lag is binnengekropen: Inputlag, de registratie van de commands die je geeft duurt veel langer. En tegen een buttonbasher is het dan snel voorbij...'

Maar, als je het bij Nederlanders met een goede connectie houdt, is het heerlijk om online te spelen, het is alleen wel jammer dat het overgrote deel gewoon heel slecht is :mad:

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    -_- op een vreemde manier voel ik me aangesproke :p

Maar idd gisteren joinende dan wel eens niet nederlanders en dan lagte het een beetje daarna leafde ze -_- te erg voor woorde.

9. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn ben jij een van de betere tegenstanders die ik ben tegengekomen, jij zat tenminste niet in het wilde weg op de knopjes te rammen/wist meer dan 2 aanvallen...

Nee, ik doel meer op al die mensen die online komen, gewoon buttonbashen en dan serieus nog verwachten echt veel kans te maken..(vaak hebben ze dit ook tegen andere buttonbashers..). Ik hoop dat er nog mensen met skill online komen (wat ik wel verwacht aangezien ik weet dat veel mensen eerst alle pakjes etc willen :))

10. zållii

zållii VIKING

Leuk Bevonden:
    0
    DOA 4 speelt prima online, veel variatie in tegenstand en een behoorlijk relaxte sfeer. Af en toe wat lag, maar het loopt bij mij redelijk tot goed.

Na Quake 4 is DOA 4 voor mij de leukste 360 live game tot nu toe_O_

grtz

11. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je vergeet dat niet iedereen DOAU zo veel als wij hebbe gespeeld dus slecht zou ik t niet noeme

Iedereen al een vast character(s) ?

12. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zin heeft in een Tournamentje vanavond, ik wil wel 1 hosten, voor 16 man ofzo
    moet je me maar ff toevoegen @ je friends list, en dan rond 21:00 ofzo dat we een tournamentje kunne spelen

me gamertag is FrsDvl

13. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het ook wel leuk om online te spelen maar ben helemaal niet goed ben vrijwel altijd kansloos tegen goede spelers maar ja misschien wordt ik naar veel potjes wel een keer beter.

14. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Buttonbashen vind ik slecht. Ik had helemaal niet verwacht dat er ook maar iemand op ons niveau zou zitten, maar wel dat mensen toch wel zouden weten wat ze deden, wat 90% van de tijd niet het geval is :{

15. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ja zit wat in maar uiteindelijk blijven de goede spelers over

haha ik zat net in een room daar gaat een gast weg tijdens t spele, staat er bij mij achievement unlocked zie ik staan dat he de B is nou ik denk leuk toen ik naar de lobby ging zag ik dat ik nog gewoon C was met een winningstreak van 3 en dat terwijl ik nog maar 2 wedstrijde heb gespeeld op me goede account best vaag

Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  16. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik?? Vond je mij nog een beetje goed :D Ik had in ieder geval wel een keertje van je gewonnen. Maar toen ik bijna een 2e keer van je ging winnen zei je dat het door de lag kwam, maar ik merkte eigenlijk niks hoor. Maar jah, jij bent veel beter dan mij. Ga ook met La Mariposa oefenen, tering vette moves heeft zij. Hoe deed je die counter dat je iemand uit de lucht countert? Dat deed je tegen mij en Dark Lord Doku zag ik. Is dat gewoon naar voren en X ??

17. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag, misschien dat je een spike niet zag, of dat er wat anders vreemds aan de hand was (kan me die partij niet meer herinneren, dus..). Je kan het best hoor, je moet nog even leren wat veilig is en wat niet, dan ben je er zo :).

Eeh, ik denk dat je die air-catchthrow/offensive hold/whatever bedoelt, die doe je naar boven en A.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    -_- kick die mensen dan,

ik kan er ook niet goed over als je door lag verliest....

19. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Kan dat dan?

20. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk joh, je bent vet goed met Hayate zag ik. Maar ik kan jouw volgens mij niet horen online. Hoorde Krye dingen tegen je zeggen, maar jouw hoorde ik nooit wat zeggen. Ach, dat was met Ultimate ook, dat de connectie tussen 2 mensen niet zo denderend is. Je hoeft me in ieder geval geen friends request te sturen, want ik kan je toch niet horen. Ook omdat ik niet sta te springen om ingemaakt te worden. Krye wint met zn ogen dicht van me. Tegen C's gaat het allemaal lekker, de moves lukken en boek veel overwinningen met mooi gevarieerd spel. Moet ik tegen een goede, lukt niets meer, kan niet meer nadenken omdat ik teveel onder druk sta.

Maar jah, nog ff over die moves. Hoe doe je nu de move als je neergeslagen bent en van de grond opstaat?? Heb het per ongeluk wel eens gedaan, maar weet niet hoe dat moet. Ook in de sparring mode staat die niet. Ik bedoel dus 2 verschillende moves. Eentje dat je met je benen in het rond begint te zwaaien. En dat ze met haar benen omhoog gaat en een grab doet met haar enkels in iemands nek. Verwacht niet echt een antwoord hier, maar tis meer een hint naar Krye. Die oefent ook met La Mariposa, dus zodra je het weet hoor ik het graag

Volgens mij niet

Laatst bewerkt: 29 jan 2006

Deel Deze Pagina