Tuurlijk joh, je bent vet goed met Hayate zag ik. Maar ik kan jouw volgens mij niet horen online. Hoorde Krye dingen tegen je zeggen, maar jouw hoorde ik nooit wat zeggen. Ach, dat was met Ultimate ook, dat de connectie tussen 2 mensen niet zo denderend is. Je hoeft me in ieder geval geen friends request te sturen, want ik kan je toch niet horen. Ook omdat ik niet sta te springen om ingemaakt te worden. Krye wint met zn ogen dicht van me. Tegen C's gaat het allemaal lekker, de moves lukken en boek veel overwinningen met mooi gevarieerd spel. Moet ik tegen een goede, lukt niets meer, kan niet meer nadenken omdat ik teveel onder druk sta.
Maar jah, nog ff over die moves. Hoe doe je nu de move als je neergeslagen bent en van de grond opstaat?? Heb het per ongeluk wel eens gedaan, maar weet niet hoe dat moet. Ook in de sparring mode staat die niet. Ik bedoel dus 2 verschillende moves. Eentje dat je met je benen in het rond begint te zwaaien. En dat ze met haar benen omhoog gaat en een grab doet met haar enkels in iemands nek. Verwacht niet echt een antwoord hier, maar tis meer een hint naar Krye. Die oefent ook met La Mariposa, dus zodra je het weet hoor ik het graag
Volgens mij niet
Laatst bewerkt: 29 jan 2006