1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Dead or Alive 4]The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Zeroine 83, 2 jan 2006.

1. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het even uitgezocht:

Je moet voor beide moves op je rug liggen.

Voor die gekke kicks:

Als je met je benen naar de tegenstander toe ligt moet je op f+k drukken (dat is de rechter trigger). Je kan het opvolgen met die low sweep (waarbij je de tegenstander met beide benen raakt) dan hoef je alleen maar nog een keer op kick te drukken (je kan hierna geen follow-ups doen, zoals je normaal wel kan).

Voor de grab:

Als je met je hoofd naar de tegenstander toe ligt moet je gewoon op de grabknop drukken.

Ben eigenlijk wel blij dat ik dit uitgezocht heb, want nu kan ik het zelf ook gebruiken O-)

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Wat vinden jullie van de nieuwe characters? Persoonlijk vind ik ze wel goed. Speel redelijk vaak met Lisa. Vind Zack nu ook een stuk beter geworden tov vorige delen. Sowieso is iedereen beter op elkaar afgestemd vind ik.

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Krye
    Super gozer, bedankt voor het uitzoeken.
    Ga het zo meteen ff proberen :)

4. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Eliot is erg slecht (online wel een stuk beter dan offline), Kokoro is erg goed. Lisa (speel ik zelf mee) is middelmatig, ze heeft erg goede damage, redelijk goede ontwijkmoves. Ze is alleen erg langzaam en je moet dus goed gebruik maken van de ruimte en zonder goede verdediging heb je ook een probleem. Als ik met Lisa tegen een character sta waar ik nog niet genoeg tegen gespeeld heb/iemand die veel nieuwe dingen doet, sta ik vaak machteloos.

De Spartan heb ik nog niet echt mee gespeeld, maar ze is vrij snel voor een slome (als je begrijpt wat ik bedoel), gigantische damage, maar haar combo's zijn vrij sloom en hebben over het algemeen niet zoveel hits, dus dat maakt haar vrij makkelijk te counteren (wees hier wel voorzichtig mee, want de sticky-grenade grab doet zieke damage op hi-counter).

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb zelfs bij nederlandse servers niet altijd een optimale verbinding. Zou zeggen dat 50% lekker loopt, de rest van de spellen stottert best hevig. Stom is dan dat ik bij een of andere Duitser op de server kom en daar draait het dan weer wel vlot?

Wat voor verbindingen hebben jullie eigenlijk? Zit hier met een cable budget verbinding, Down tot 750 kbit/s - Up tot 250 kbit/s. Zou dat te traag zijn? Het rare is dat Project Gotham Racing 3 online echt perfect draait, tis net of je offline aan het racen bent. En dat is met 8 man en maximale optimalisatie (dus ook met chat tijdens het racen).

Zifnap

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ADSL2 van verstatel 20Mb/1Mb. Mijn ervaringen tot nu toe zijn wisselend. Zelf gehost tegen iemand die nog geen 10km bij me vandaan woont (zonder guests) en bijna dezelfde verbinding heeft als ik. Af en toe toch een hapering en geen van ons was aan het down/uploaden. Gespeeld tegen Amerikanen ... totaal geen lag. Gespeeld tegen andere Nederlanders met zoveel lag dat het echt niet meer leuk was ...dus waar het aan ligt..tja. Zou wel een beetje foktop zijn dat 1 toeschouwer met een slechte verbinding voor lag kan zorgen. Daar zou toch wel iets tegen gevonden kunnen worden?

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    mn neefje zoekt een beetje tegenstand. dus als je zin hebt in een challenge kan je hem toevoegen. zn gamertag is: Gods Shinobi

8. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde ervaring... wisselende performance. Ook zonder extra mensen in de lobby. Zelfs een vastloper in de game met connectie verlies van xbox live.

Er zit toch iets niet goed denk ik. Tijd voor een patch???

9. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die laggen, zeggen dat ze laggen en dat ze lag haten, maar toch in de game blijven...die zijn echt veel te irritant...

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Toch kan ik het wel begrijpen. Je wilt nou eenmaal een potje spelen. Dan maar liever een potje met lag dan helemaal niet.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik had het eigenlijk al wel verwacht, maar Ayane is en blijft voor mij the way to go :) Na veel te hebben gespeeld met zo'n beetje alle characters, ook de nieuwe, ben ik er achtergekomen dat ik haar toch ook in dit deel weer het fijnste vind....net zoals in vorige delen dus :+

12. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ayane heeft er in dit deel een paar geweldige combo's bijgekregen, vooral 2keer naar voren en schoppen of YBB is leuk :)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zekers te weten, ze is irritanter dan ooit tevoren }:] Ayane-haters, eat your heart out :+ O-)

14. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Vind haar nog steeds een noob character (persoonlijke mening), met die nieuwe moves nog meer zelfs dan in Ultimate. Tegen Krye was ik met iedereen kansloos, enkel met Ayane kom ik iedere keer angstvallig dicht bij de overwinning. Maar iedereen is natuurlijk vrij om te kiezen wie die maar wilt ;)

Ook Hayabusa is irri geworden zeg. Sommige spelers doen iedere keer de grote verdwijntruc, dan weet ik niet of ik moet blocken of slaan. Soms grabben ze je en soms slaan ze en soms komt het glijdend met zn benen naar beneden. Hoe kan je zien welke move hij gaat doen??

Het puntensysteem is wel beter geworden. Je bent tenminste niet meer zo snel een SS. Zelfs met 70.000 punten ben je nog maar A+. Zelf heb ik nu 24.000 punten en ben B+. Iemand al een SS tegengekomen, die moeten toch wel een beetje kunnen spelen ;) zelf ben ik ze nog niet tegengekomen.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( :'-( Nja, dan ben ik maar een noob.....kan er toch echt niks aan doen :p

Ben nog geen SSer tegengekomen btw, ben zelf ook nog maar B :)

16. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben 1x een SSer tegengekomen, heb em wel paar keer geraakt:eek:

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja misschien dat jullie het idioot vinden maar ik heb het voorlopig eigenlijk al wel een beetje gehad met DOA4 online....ik heb nu diverse games gespeeld waar de tegenstanders na enkele verloren partijen de lobby alweer direct verlaten, of dit komt omdat ik 9 van de 10 keer Ayane kies om mee te spelen weet ik niet....maar als er zoveel mensen rondlopen die er niet tegenkunnen als iemand met Ayane speelt dan hoeft het voor mij niet meer, vink een beetje jammer namelijk. Ik zeg niet dat ik mijn voornemens wat betreft DOA4 online helemaal laat vallen nu, maar leuker wordt het er voor mij niet op zo :mad:

Nee dan geef mij maar de computer, die zeurt tenminste niet.... :{

18. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je bent geen noob ;) maar Ayane is gewoon kogelsnel.

19. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Speel dan gewoon tegen mensen uit je friendslist. Ik wacht alsmaar totdat je online komt, maar in het weekend heb ik je niet gezien :'-( Ik speel zelf ook alleen maar met La Mariposa en daar hoor ik niemand over zeuren. Mensen gaan wel snel weg, maar dat doen ze omdat ze niet willen wachten of een lobby opzoeken waar ze niet geownd worden. Heeft denk niets te maken met jouw keuze voor Ayane ;)

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja het probleem met mensen uit mijn friendslist (lees : Nederlanders) is dat ik niet in dezelfde "tijdszone" zit als hen....ik zit online wanneer de meeste mensen slapen, en ik slaap wanneer de meeste mensen online zitten O-) Tis een beetje lastig, maar het verplicht mij af en toe gewoon om met Amerikanen te spelen....en die kunnen niet zo heel erg goed tegen hun verlies heb ik gemerkt :+

Deel Deze Pagina