[Dead or Alive 4]The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Zeroine 83, 2 jan 2006.

1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch geen reden om nu al het online gebeuren vaarwel te zeggen. Je zegt zelf dat je je er erg op verheugd hebt. Je hebt het volgens mij alleen in de nacht van vrijdag op zaterdag gespeeld (Jaja, houd alle statistieken goed in de gaten). Je bent nu wakker, ga je vanavond rond 23:00 uur slapen. Morgen om 8:00 eruit en dan het ritme vasthouden. Overdag stikt het van de Nederlanders online. Vraag me soms af of er wel buitenlanders zijn :+

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu wakker ja, maar pas sinds half 5....wat dus wil zeggen dat ik vanavond om 11 uur echt nog niet kan slapen. Nja ik kan hier wel weer een heel verhaal gaan zitten houden over m'n dag- en nachtritme wat niet in orde is, maar dat schiet niet op. Ik kan er niks aan doen namelijk, en iedere poging die ik onderneem om het in orde te krijgen mislukt toch weer.

Verder zeg ik niet dat ik er helemaal mee stop, maar ik kijk het nog ff aan....ik kan er gewoon niet tegen als mensen zitten te zeuren dat ik steeds Ayane kies om mee te spelen, ik vind dat gewoon kinderachtig en onsportief en heb het helaas al teveel meegemaakt. Als die trend zich voortzet heb je goed kans dat ik er eerdaags mee stop, dat bedoel ik er alleen mee. Mocht het allemaal meevallen in de toekomst dan natuurlijk niet :)

3. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat wij wel in dezelde tijdzone zitten, alleen in heb doa4 nog niet. Ik heb je nog wel als friend staan dus in de toekomst ga ik nog wel wat potjes tegen je vechten denk ik ;)

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, das er al eentje dan :+ Kheb overigens nog wel een maat van mij waar ik ook vaak 's nachts mee speel, maar die doet tot nu toe niks anders dan buttonbashen....schiet niet echt op dus O-)

5. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je de Telegraaf 's ochtends lopen. Dan MOET je er wel om 5 uur uit. Dan ben je 's avonds om 23:00 uur wel moe. Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan. Om half 10 kon ik mn ogen niet meer open houden :D Maar jah, dit heeft niets meer met DOA te maken :+ Ik wil er alleen maar mee zeggen dat er zat Nederlanders zijn die je op kan zoeken als je het echt wilt ;) heb je ook geen last van kinderachtig gedoe

Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in, thx....je hebt me weer wat moed ingepraat :+

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Haha, je bent me er toch een. Eerst zo ontzettend enthousiast en nu alweer ontmoedigt. :p

Ik heb inmiddels ook de B grade ontvangen. Gelukkig rent nog niemand van mij weg. ;)

Ik ben ook erg blij dat mijn connectie niet te traag blijkt te zijn. Vanmiddag nog een potje gespeeld met een Nederlandse host. Op een gegeven moment komt er een ventje binnen en die veroorzaakt me toch zoveel lag, niet normaal meer. Bijna iedereen vlucht het spel uit door offline te gaan (goeie scare tactics trouwens als je iemand weg wilt hebben :cool: ) en een tijdje later ook die knakker die alle onrust veroorzaakte. Lag weg en alles draait weer zo goed als prima (kleine hapering hier en daar niet meegerekend). Ik blijf als winnaar bovenaan staan en na een tijdje geef ik aan dat ik wat anders ga doen. Blijkt ineens dat door mijn exit alle spelers weer terug komen in de lobby. Wil dit dus zeggen dat ik gehost heb (dus de host functie heb overgenomen)? Als dat zo is liep het spel behoorlijk snel, niks waarvoor ik mij hoef te schamen (en dat was voor vier spelers als ik het me nog goed herinner).

Zifnap

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup that's me, zo veranderlijk als het weer :+

Maar de lag vond ik opzich nog wel meevallen idd, op kritieke momenten is het wel klote maar overall is het goed te doen :)

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou, verander dan weer eens terug wil je? Neem desnoods een ander ventje. We know you can do it! :D

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een andere character om mee te spelen bedoel je ? Ja dat zal ook echt nog wel komen, wanneer ik met die andere characters iets meer getraind heb :)

Momenteel kan ik gewoon het beste met Ayane vechten, voor mijn part vindt de hele wereld dat een noob character dat interesseert me niet....maar bij mij staat ze gewoon op nummer 1. En ik vind gewoon dat ik gewoon alle recht heb om daarmee te spelen, ookal kies ik haar ALTIJD. Ik vind het alleen zo jammer dat er teveel mensen op Live zitten die altijd zo ontzettend moeten zeuren (tenminste das mijn ervaring, en dan heb ik het niet alleen over DOA), daardoor wordt de speelervaring op Live er voor mij niet leuker op in ieder geval.

Ik zal of moeten leren daar meer schijt aan te hebben, of als dat niet lukt gewoon niet zoveel op Live moeten spelen....zo bekijk ik het gewoon.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je kunt ook je koptelefoon niet opzetten, dan hoor je het gezeur minder goed. Ik vind ook dat je moet kunnen spelen met wie dan ook. Gewoon niks van aantrekken. 't Zijn me een stelletje slechte verliezers daar joh. Maar ja, er zijn ook veel jonkies op Live. Die beginnen voor mijn gevoel vaak sneller te schelden als het even niet wil lukken.

12. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tis zo vervelend al die characters die nieuwe moves hebben gekregen hele tijd die combo's uit DOA:U en dan denk je dat je klaar bent, komen er nog 5 uitrollen :+.

Hayabusa's ninpo is vrijwel nutteloos, gewoon sidesteppen, dan kan ie je niks meer doen :).

Het puntensysteem lijkt beter, maar het zegt nog steeds net zo veel over iemand als voorheen, misschien nog wel minder, want er zijn nu puntencheaters (ik weet niet hoe ze het doen, en zelfs al zou ik het weten, dan zou ik het niet vertellen :)) die met bv. 13 matches al meer dan 800000 punten hebben (wat dus behoorlijk onmogelijk is om op een eerlijke manier te doen), ach ja, die mensen zijn wel weer een makkelijke puntenbron. Vrijwel elke SS die nu online rondloopt is óf een cheater, óf iemand die alleen maar noobjes in elkaar trapt. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar ik ben er nog geen tegengekomen.

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    @Z3R0-P4R4DOX

Wanneer ben jij eens online -_- :p wil nog tegen je spelen

@Kryalis

Jaja sidesteps ... maar welke ninpo doe ik en welke just sidestep je.

Niet alle hayabusa spelers doen non-stop ninpo :p al is het wel leuk de helft van de tijd een ninpo cansel te doen en zien dat de tegenstander rondjes ant lope is...

Ik ben inmiddels B+ :D...

14. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Sidestep werkt altijd...alleen niet als je te dicht bij bent, maar in dat geval moet je hem ook gewoon een klap geven als ie ninpo doet. Tegen de ninpo's die geen klap uitdelen, werkt sidestep ook prima, je hebt er alleen geen voordeel mee, maar net zo min een nadeel.

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    jaja, maar dat ninpo is niet alleen air hè....

En nou`ja ik weet wel hoe ik het hebben moet met ninpo dus dat sidestep ik hou er wel rekening mee.

@Z3R0-P4R4DOX

Nog even over alle chars halen ik heb het binnen 2 dagen gehaald xD.

16. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar de ninpo's die niet air zijn, hebben niet zoveel range, dus kun je hun dan gewoon een klap geven, en als ze die ninpo's doen als je ver weg bent...dan heb je helemáál niks te zeuren.

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    XD whatever :p , hayabusa gaat niet alleen maar om ninpo -_-.... (voordat je dat nog niet wist)

Er zijn genoeg nice opties met ninpo waarop sidestep / klapje niet de beste oplossing is...

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ^Ligt het aan mij of voel ik hier een battle aankomen ^

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen touw aan vast te knopen wanneer ik online ben....meestal 's nachts, maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat je dan slaapt zoals de meeste mensen doen :+

Mooi trouwens dat je alle characters al hebt gehaald :)

20. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorgen,

Hoe werkt het online gebeuren nu precies, gisteren gezellig in een lobby, maar na een kwartier nog geen pot gespeeld te hebben maar weer gegaan. Moet je zelf iemand uitdagen of wordt je automatisch toegewezen voor een partij??

Deel Deze Pagina