1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Dead or Alive 4]The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Zeroine 83, 2 jan 2006.

1. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de lobby zit moet je op start drukken en dan moet je Join Match doen :)
    Succes

Gister avond was lol met DoA :D of niet Nightbringer en de rest die gespeeld hebeb:p
    Vanavond weer :D

2. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, wellicht tot vanavond dan online

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat er ook nog iemand een toernooi organiseren? Zoiets heb ik tenminste eerder in deze thread gezien dacht ik.

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  4. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0

add me in je friends list, vanavond vast wel weer toernooitje doen, deden we gister ook dus:cool:

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Jongens, hebben jullie al de nieuwe patch gedownload? Let vooral op het laatste stukje tekst:

----------
    Eurogamer: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62685

"Microsoft yesterday delivered an Xbox 360 dashboard software auto-update designed to prevent hackers using the infamous "kiosk disk".

"The true purpose of this update was to halt the progress of the modding community," Xbox Live director of programming Larry Hryb told Gamasutra. "Their 'demo disk' doesn't work any more."

Their 'demo disk' certainly did work though - designed for display units in shops, the kiosk disk featured demos and movies showcasing 360 functionality but lacked copy protection, allowing anybody who cared to download it from Usenet and then create a working copy with a DVD burner. Oops.

Advertisement
    Hackers were using the bootable disk to try and oil the rails for a modchip. Early exploits including some recognised leaderboard hacks, which are obviously dealt with by the mighty auto-update.

Score one for Microsoft eh!

Meanwhile, the dashboard update also makes unspecified improvements to Xbox Guide, adds the option to retain savegames when deleting Kristan's profile (or anybody else's, come to think of it), increases the accuracy of "last time played" (fantastic), does a better job of articulating itself when it has a disk-read or region-lock error, and even throws in some network config improvements for the Dutch.

Anybody with a 360 should receive the update automagically when they next connect to Live."
    ----------

Misschien heeft het ook een positief effect op DoA4?

Zifnap

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij is het vandaag alleen maar erger geworden. Die live bugs beginnen me behoorlijk te irriteren

7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over dit toernooi:

8. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat toernooi organiseer ik niet hier en voor ik het organiseer, wacht ik eerst nog eventjes tot de patch uit is die Itagaki aan het maken is om de online modus wat stabieler te maken. Je kan wel alvast aangeven wat jij leuk zou vinden om in het toernooi terug te vinden (dat kan op het forum in de link in m'n sig :p)

9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owkeej dan weet ik dat, tnx

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    @Z3R0-P4R4DOX

Ook enig idee wanneer je eens online gewoon komt, ik wil wel nog steeds tegen je spele. ... XD

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hij durft gewoon niet. Iedere forum member hier wil hem online beaten! Ik zou dan ook offline blijven en zeggen dat ik "gisteren" online was. :9

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje kort door de bocht om zoiets te zeggen vindt je ook niet ? :{

En dat iedere forum member hier mij online wel eens zou willen beaten, daar zeg je me ook iets nieuws....ik wist namelijk niet dat ik in die zin zo "populair" was :+

Anyways, ik leef nu eenmaal voornamelijk 's nachts....daar kunnen jullie niks aan doen maar ikzelf ook niet, so deal with it. Je ziet me wel een keer, of niet...zo simpel ist gewoon.

Speel gewoon lekker met de mensen die je tegenkomt, je mist niks als je niet tegen mij speelt hoor ;)

Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    XD lekker duidelijk man , komt vrijdag avond dan ff online . ><...

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht....volgens mij snappen jullie me niet helemaal. Ik leef van dag tot dag, wat ik morgen ga doen zie ik morgen wel weer enzovoorts.

Ik kan dus niet zeggen wanneer ik wel of niet online ben, sowieso vaak pas 's nachts omdat ik 's avonds meestal vrienden probeer op te zoeken of iets anders ga doen....overdag slaap ik. Daar komt bij dat ik echt niet alleen maar op mijn X360 speel, ik heb momenteel genoeg spellen liggen voor tig verschillende systemen waar ik nog mee vooruit kan :)

Maar als jullie willen denken dat ik niet online kom omdat ik niet durf, be my guest....het maakt mij werkelijk waar geen kont uit wat je denkt.

Btw, als ik een beetje chagrijnig overkom kan dat kloppen....ben vandaag een beetje licht ontvlambaar. En dan kan ik er vrij slecht tegen als er dingen over me gezegd worden die niet kloppen :+

15. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook al gepost in het Xbox 360 updates thread.. post het ook maar ff hier:

DoA 4 live fix is onderweg !! :)

te lui om de tekst te quoten die over de update gaat

Bronnetje

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi nieuws :) Leuk artikel ook trouwens, heb het zojuist ff doorgelezen en kan me wel in een aantal dingen vinden wat die gozer zegt :+

17. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is zeker mooi nieuws... ik heb er namelijk TE veel last van >.>

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Perfect Mark : Ayane was toch een noob character ? :+

Haha geintje, ik bedoel er niks mee maar ik zie dat je er zelf ook weleens mee speelt als je online zit ;)

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat mag je wel zeggen ja. Je pakt mijn geintje wel erg serieus op.

<dodges another bitchslap>

;)

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb vanaf morgen ook Doa4, dus schrijf mij ook maar in de begin post :+.
    Als jullie graag iemand willen ownen natuurlijk.

Deel Deze Pagina