Lol, is een slechte eigenschap van me....onderscheid maken of iets serieus of als een geintje bedoeld is lukt me niet altijd, en daardoor pak ik soms dingen wat te letterlijk op. Sorry
Maakt niks. Ik heb daar ook wel eens moeite mee, maar dan meer op buitenlandse forums. Het is soms wel eens lastig om aan te voelen of iemand je nou gewoon zit te jennen of echt sarcasme gebruikt in zijn post, vooral als het niet in je eigen moedertaal is geschreven. Ik gebruik meestal smiley's om aan te geven dat ik niet serieus ben.
Jah, ik kies Ayane wel eens, juist omdat ze kogelsnel is. Het is een beetje een noob character omdat je met haar weinig moeite hoeft te doen voor een paar mooie moves. Kies haar meestal als ik met La Mariposa kansloos ben. Dan maak ik meestal meer kans met Ayane. Moet nog ff meer oefenen met Tina. Maar hoe zie je met wie ik allemaal gespeeld hebt. Kan dat online bekeken worden??
Even ter informatie: de Nederlander 'Robottens' is een cheater, ik maakte hem in om vervolgens te zien dat hij gewonnen had.. Niet tegen spelen dus.
ja kan een foutje zijn gebeurde in DOAU ook wellus maar je kan ook gelijk hebbe natuurlijk er zijn ook mense die zijn SS hebbe dus die achievement maar hebbe die van B, A, en S niet
In DOA:U had je serversplits, dat was hier duidelijk niet het geval. Het ging gewoon echt zo: Ik win, je ziet nog de replay, vervolgens als je het schermpje met de punten ziet, staat er dat hij gewonnen heeft en de punten heeft gekregen, lijkt me niet echt een foutje..
Ik heb vandaag ook tegen een SS gespeeld. Twee keer gespeeld en twee keer gewonnen. Die gast was uberslecht, kreeg er tranen van in mn ogen. Ach kreeg wel 2 X 1000 punten, dus mij hoor je niet klagen
Ik snap het, todat ik met wat meer characters beter overweg kan zal ik online 9 van de 10 keer ook wel Ayane blijven kiezen Uhm ik weet niet of je kan zien met wie iemand allemaal gespeeld heeft online, maar als ik op http://www.xbox.nl in mijn Friendslist kijk kan ik wel zien wat iedereen aan het doen is op dat moment....bij de DOA4 mensen staat er dan ook met welke character ze aan het spelen zijn, online of offline, dus zodoende zag ik het
Het Avatar systeem is echt te vet Ik vind het vooral cool dat je elke dag een nieuwe skin voor je poppetje kan kopen, heb er nu 7 voor m'n spook . Ik heb ook een Hannya masker (gek japans masker van een lachende demon ofzo, erg cool ) en een hoge hoed. Ook heb ik nu een big-screen TV in m'n room staan, dus eventuele toeschouwers kunnen alles nu goed zien . Nu moet ik alleen nog zo'n wolkenlevel, dat muziekje is te meesterlijk
Yeah morgen kan ik alles zelf bekijken hoe het online is Zijn er plannen voor morgen avond een bijeenkomst?
Ik ga nu naar de stad DOA4 halen En heeft iemand zin om rond 4 uur ff een potje online te spelen? Dat wil ik meteen ff testen.. en het liefst tegen een Nederlander.. dus .. iemand?
Ik had ook eens een noob SS`er 4x gewonne... Maar dat lobby systeem is wel vet. Ben ant sparen voor een human .
Yo vanmidag dus gehaald en het is erg vet.. Maar ik vind dat er erg veel lag is... maarja... morgen lobby opzetten?