Haha nightbringer friesland boppe ik heb gister avond ff met een dronke kop gespeeld, en toen was ik beter dan normaal nu ben ik B-
Voor alle mensen die afgelopen weekend de moeite hebben genomen mij te inviten voor een potje DOA4 : Sorry maar ik had echt geen tijd. Zoals je misschien gemerkt zult hebben ben ik hooguit 5 tot 10 minuten online geweest op bepaalde momenten, en dat was omdat ik ff iemand moest spreken....een maat van mij waar ik in het weekend nog weleens naartoe wil gaan. En babbelen over Xbox Live is goedkoper dan bellen Dus voel je niet genegeerd of krijg geen verkeerde ideeen over waarom ik de invites heb gedeclined....ik heb gewoon een min of meer "druk" weekend gehad, en had behoefte aan wat gezelschap in de vorm van een paar vrienden Volgende keer beter
Nou, dan ben je populairder dan ik. Ben uren online geweest, maar geen invite gehad. Heb zelfs invites gestuurd, maar geen hond die reageerde maar jah, verschil moet er zijn.
Lol Maar jij hebt in ieder geval al heel wat meer uurtjes DOA4 erop zitten dan mij Het komt er de laatste tijd niet meer zo van bij me, ik ben niet zo vaak online en als ik dat ben is dat dus meestal 's nachts..... Soms heb ik wel de tijd maar gun ik die mezelf niet, omdat ik dan weer na "moet" denken van mezelf over bepaalde dingen uit het dagelijks leven....life is tough sometimes. Mja DOA4 loopt gelukkig niet weg, hopelijk gun ik mezelf binnenkort weer wat meer tijd....zodra ik de dingen weer een beetje op een rijtje heb
Gisteravond ging ik in een Winner Stays lobby zitten en daar had ik een aardige winning streak opgebouwd. Ik had 82 potjes op rij gewonnen. Met La Mariposa had ik een streak opgebouwd van 75 overwinningen. Toen had ik wel een keertje verloren. Maar wel jammer dat je geen secret achievements unlockt bij zo'n zegereeks.
Doe je goed Het internet heeft er hier bij ons de hele nacht uitgelegen, dus ik kon helemaal niks waar een online verbinding voor nodig is Ach ja, voor de verandering maar eens de hele nacht achter m'n PSP doorgebracht
Jah, tis wel leuk om zo ver te komen. Met Ultimate was mn langste winning streak 21 met Hitomi. Helaas vind ik Hitomi niet zo lekker spelen in deel 4. Haar moves uit Ultimate lagen me beter. Ik had altijd een mooie tactiek met haar, maar door haar vernieuwde moves werkt het niet meer.
Hebben de mensen hier geen online ervaringen meer?? Het spel ligt nu toch al niet te verstoffen in een hoekje Hebben er mensen al sterren gehaald door mensen met een winning streak te verslaan?? Ik heb 2 zilveren, helaas nog geen bronzen of gouden.
nee geen steree nog maar soms is t echt raar net als vanmiddag dan verlies je van een echte n00b maar je wint weer van een pro soms klopt er gewoon geen zak van (verlies kwam grotendeels door de lag btw maar das geen excuus) maar verder vermaak k me wel hoor met dit spel
Begrijp me niet verkeerd, DOA is online echt supertof maar hoe vaak dat spel blijft hangen is echt ronduit belachelijk. Absurd. Dat ze daar maar snel een patch voor uitbrengen. De Xbox 360 is een geweldige console maar ik heb nog nooit zoveel last gehad van vastlopers als bij de Xbox 360.... Zelfs op de PC heb ik daar niet zoveel last van. Mag toch niet kunnen :{
Vreemd. Ik heb alleen nog maar vastlopers gehad in PGR3, vóór de patch. Als ik iemands gamerprofile bekeek in de lobby. Verder nooit problemen. Zal het niet aan je (ik bedoel dus jouw.. dat het dus niet algemeen is?) 360 liggen?
Nee want het is dan bij iedereen die in die lobby zit. En ik hoor er echt veel mensen over klagen op Xbox Live dat het spel vaak vastloopt. Dan is het potje afgelopen en dan blijft hij gewoon hangen, kun je alleen nog maar naar de winnende character gaan en dan moet ik weer terug naar het dahsboard om vervolgens de game weer opnieuw op te starten.
Mja, het is wel behoorlijk irritant inderdaad. Wat ook irritant is, is dat je niet weg kan als je hebt verloren in een winner stays match als er geen volgende tegenstander is zonder een disconnect te krijgen. Dan is het net als op wachten tot je verlost wordt, of dat je eindelijk een keertje wint!
Zo'n ramp is het wel dat hoort gewoon niet te kunnen, al helemaal niet bij een console game... En wat betreft dat weggaan bij winner stays, als je aan het spelen bent kun je toch gewoon quite session doen...
heb een aantal dagen geledne een aantal uur Doa4 online gedaan bij een vriend. speelde best goed, alleen wel jammer van hier en daar lag, maar dat heb je vrijwel bij elk spel zullen we dan maar als excuus gebruiken. ook bij die knul waar ik heb gespeeld heb liep het af en toe eens vast, maar dat was niet zo ernstig. ik heb me in ieder geval wel vermaakt awt overigens wel opvalt, is dat potjes veel sneller voorbij zijn dan bij Ultimate, maargoed: kwestie van wennen.
Als de game vast loopt , dan is er iemand in de game die zijn poorten ( Router ) niet geopend heeft . Wat je dan het beste kan doen is wachten dat ze een voor een weg gaan . Op een gegeven moment gaat de game dan weer verder . Vraag ze gewoon ( als je host bent ) of ze even eruit willen gaan en dan weer rejoinen . Dat werkt bij mij meestal wel .