1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Dead or Alive 4]The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Zeroine 83, 2 jan 2006.

1. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben online zo gefrustreerd geraakt dat ik m'n game spontaan verkocht. Ik had er geen zin meer in om te frustreren,

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de late reactie, maar ik ben zelf al enige tijd niet meer in deze thread geweest....komt ook omdat ik al enige tijd geen DOA4 meer heb gespeeld maar goed O-)

Anyways, je staat erbij :)

@ serious siem : Dat had ik al begrepen, je vindt het dan ook vast nie erg als ik je bij het lijstje weghaal ? :p

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schandalig ;)
    Oh jah, en waar komt dat Maverick Zero vandaan?? Is dat iets van Megaman??

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, met teveel single-player games bezig op het moment, en die krijgen bij mij (helaas) de voorkeur boven een online game :)

En ja, Maverick Zero is een term uit een van m'n favo game series allertijden :cool:

5. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    @ Krye: Gaat jouw clan nog toernooitjes houden op een avond in het weekend, zoals met Ultimate??

6. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik denk dat we het weekend na het offline toernooi in Utrecht gaan beginnen (je kan je nog inschrijven, voor wie er nog interesse heeft ^^).

Dus begin maar vast met oefenen iedereen!

7. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Okay cool, die online toernooien zijn wel leuk. Laat hier maar de data weten als het zeker is.

Ik heb nog gewoon een vraagje. Eigenlijk idioot dat ik deze info nog niet weet. Maar hoe counter je iemand die over een hekje of muurtje springt en je dan probeert te schoppen?? Tis mij nog niet gelukt, maar ik weet gewoon niet welke kant ik op moet drukken.

Oh jah, ik heb ook altijd het idee dat 2 weken nadat het spel uit is, de DOA thread een langzame dood sterft. Met Halo 2 ofzow blijft het maar actief en hier blijft het maar stil. Terwijl dit ook een topper is online (en offline natuurlijk). Maar jah, niks aan te doen. Blijkbaar verliezen mensen snel hun interesse in het spel. De meeste gamertags die in de openingspost staan heb ik ook nooit online gezien

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap precies wat je bedoeld, ik geef je daarin ook helemaal gelijk.
    Maar van mij ken je de rede (hopelijk :p), ik ben vrij weinig online en als ik al online ben dan vaak op de raarste tijdstippen. Mijn voornemen om DOA4 veel te gaan spelen online is ook vrijwel niks van terecht gekomen, en dat komt omdat ik gewoonweg teveel games heb waar ik mezelf tegelijkertijd mee bezig hou....en single-player games krijgen bij mij ten allen tijde voorrang boven een online game, sorry :'-(

9. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, je hoeft je echt niet te verontschuldigen ofzow ;) Van jouw weet ik toch de reden. Maar op sommige momenten liep de DOA thread als een trein, maar nu zie je niemand meer. Daarom wachtte ik ook ff af voordat ik een toernooi voor Xbw members wou organiseren. Zodat je een beetje de liefhebbers over hield. Maar de meeste mensen zaten na een week al te klagen dat ze het saai vonden. Met Dead or Alive Ultimate zag je ook heel snel dat de thread stilviel. Daarom organiseer ik ook niks en vroeg ik aan Krye of zijn clan nog toernooien gingen organiseren. Dan doen er mensen mee die het spel langer dan een week volhouden. Dan wordt ik wel keihard geownd, maar dat vind ik 1 keer in de week niet zo erg ;) Toen ik vanmiddag 3 van de 4 keer verloor van een C met La Mariposa, wordt ik iets minder vrolijk :+

10. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, het is nou eenmaal geen kwestie van snel alle knopjes indrukken en dan maar hopen dat je wint. Tegen vrienden lukt dat wel, maar online absoluut niet...veel mensen geven dan al snel op.

Op het doalive forum zitten nog wel wat mensen die het spel spelen, maar écht veel zijn het er ook niet.

Ach ja, als je een paar potjes wil spelen, of wat tips wil, m'n gamertag is bekend...

11. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    die counter is met naar voren..net als de midkick..ik ben ook wel ns online..heb t de laatste weken druk met school en stage..maar ben wel ns online met DOA4

12. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    X en voor voren dus??

13. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja , als dat de standaard knop is voor counters^^

Ik heb mijn config aangepast..

dus [free] en naar voren

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  14. CRAW

CRAW Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey zwordman als je dark lord doku ken ken je ook light lord doku want ik ben light men broer is dark geld ook voor dragon moet je maar even toevoegen

15. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    @ CRAW (doku): ik ben Dragon dus ik ken je ja :p

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja dan heb je in ieder geval 1 ding met je broer gemeen, jullie hebben beide nog nooit gehoord van leestekens.... :{

17. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Vind dat zo irritant. Moet me helemaal concentreren om te begrijpen wat er precies staat. Iets meer moeite en het staat er in fatsoenlijk Nederlands

18. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    :) :) 1000 wins online :) :)

Had gehoopt op een geheime achievement, maar nee....
    Heb nog steeds niet de achievement van 100 uur spelen. Voor mijn gevoel zit ik er al dik overheen :D maar blijkbaar niet

19. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij helpen als je een counter attack doet met Hayabusa dan gaat de tegenstander de lucht in en nu heb ik gezien dat je dan omhoog gaat en dan naar beneden tegen de grond draait hoe doe je die aanval ? alvast bedankt

20. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    sparing mode doen.
    gewoon zodra je je tegenstander in de lucht gooit je stick ronddraaien en als er staat (counterthrow geloof ik') op X drukken bij de counter bij de throw gewoon hetzelfde alleen dan op A.

Deel Deze Pagina