ik heb net uurtje gezeten en hij lukt nog niet ik gooi de lucht in en dan draaien met je analogen stick en dan a of x ? dat lukt bij mij niet
Ik wil graag weten hoe je met Helena de aanval(len) doet als ze op grond legt. Dat ze dus op haar buik ligt of op haar rug. Ik heb het wel een paar keer gezien, maar weet echt niet hoe het moet.
volgens mij moet ja dan op je buik liggen, weet niet welke positie en dan op RT (default) drukken (weet niet zeker maar dacht dat t zo ging).
Ehehehe, het heeft even geduurd, maar we gaan nu beginnen ^_^;. 13 Mei is het eerste toernooi, je kan je inschrijven in de DOA4 sectie op drakenslag.com of door een mailtje te sturen naar DOA4toernooi@gmail.com. Verdere details zoals de levensbalk settings en de toernooisetup kun je vinden op drakenslag.com, ik hoop dat er nog een beetje animo voor is, omdat het nu met 16 man lobbies makkelijk weer net zo gezellig moet kunnen worden .
Okay, dacht dat ze niet meer zouden komen. Alleen 13 mei kan ik niet, want dan ga ik naar de K1 in de Arena, maar andere weken ga ik zeker meedoen
Eh nee, om verschillende redenen: -Ik ben vrij n00b in het organiseren van toernooitjes en omdat de kroet er niet bij kon zijn vanwege omstandigheden, moest ik het samen met asskickingsivar rooien. -Er waren connectivityproblemen. In DOA:U kon je de room nog joinen, maar kon je gewoon diegene waar je connectieproblemen mee had, gewoon niet horen en er niet tegen spelen. In DOA4 kom je de room niet eens in. En omdat de room dan al vol zit, weet je niet aan wie het ligt. En omdat ik zo'n toffe peer ben, wil ik liever niet iemand diskwalificeren omdat hij/zij niet kon joinen, maar dat bleek uiteindelijk wel nodig...inmiddels waren we 3 kwartier verder. -Dan krijg je nog lag-issues, poules die niet goed verdeeld waren omdat niet iedereen kwam opdagen/mensen gediskwalificeerd werden/er nog random mensen bij kwamen. -Quest is er niet meer, hij was de organisator van de DOA:U toernooitjes en hij had talent En er waren nog wat dingetjes geloof ik, om een lang verhaal kort te maken, het ging niet echt lekker. Het zal wel mogelijk zijn om een toernooi te houden, maar dan moet je het simpel houden: Er op tijd zijn, kom je de room niet in: pech gehad, van tevoren inschrijven en poules maken gebaseerd op rank en niet op basis van hoe goed je iemand vindt...enz. Het zal sowieso na de examens zijn als we nog een toernooitje houden. Als ik eerlijk ben heb ik ook een beetje genoeg van DOA4 Online, omdat het spel zo veel technischer is dan DOA:U, heeft de standaard lag (3 frames ofzo) nu wél echt impact heeft op het spel. Dat is jammer, maar wel waar..
Standaard lag is gewoon standaard, dat ligt niet aan het spel, dat ligt aan het feit dat er altijd data overgedragen moet worden naar een andere plek op de wereld en dat kost gewoon tijd. En ook al is dat maar een fractie van een seconde, in een technisch spel als dit maakt dat alle verschil. Tel daarbij de random lagspikes op en je hebt een spel dat je gewoon niet serieus online kan spelen, hoewel je er natuurlijk wel nog steeds veel fun mee kunt hebben . De lagproblemen die jij bedoelt zijn niet opgelost though, dat doen ze ook niet meer waarschijnlijk... Enige wat je kan doen is gewoon alle downloads en weet ik veel wat uitzetten en dan maar hopen op een goede verbinding. Oh en niet tegen Fransen, Italianen en Spanjaarden spelen natuurlijk
blijf die lag doodzonde vinden, verpest echt voor een groot deel de live-ervaring. Is er trouwens een manier om je lobby dicht te gooien? gisteren geprobeerd, maar ik kwam er niet uit
Ja precies, waar zitten die opties, want ik wilde Kevf even een pak op zijn broek geven, maar daar moest ik elke keer allemaal B+ mensen voor slopen...