Daar moet je je weinig van aantrekke eigenlijk ikzelf kan Byaman en Leon niet uitstaan die PIEP maar je moet gewoon t character kieze wat t beste bij je past
Ik denk dat heel veel mensen dit spel gaan halen alleen al vanwege het feit dat er niks anders komt in Januari, op Ridge Racer 6 na dan.
Tja ik heb niks met racegames (ook niks met auto's) dus de keus is voor mij dan snel gemaakt Maarreuh ga jij DOA4 ook halen dan, en wil je dat ik je gamertag in de openingspost zet vast ?
Vind ik niet erg De meeste hebben tegenwoordig tog xbox live en hoe meer hoe beter en hoe vetter het online wordt. *)
Zet mij er maar bij als je wil ik heb geen ervaring met de online functie van DOA, maar heb wel ervaring met DOA3 offline de character waar ik hoogstwaarschijnlijk vaak mee zal spelen is Hayate, ninja's houden iets mysterieus.... Giko86 (is mn gamertag )
Ik ga deze game zeker kopen en dan ook zeker op Live spelen... Dus mijn gamertag kan je erbij zetten... Hoop dat er ook een mogelijkheid is om een soort tournament te maken waarbij we bijvoorbeeld met alle forummembers kunnen knokken.
Dan moet iemand tegen die tijd de kar ff trekken. Als er niemand het initiatief neemt, komt er weer niks van terecht. Maar ik denk wel dat ik er 1 ga organiseren voor de XBW members. Er lijkt genoeg animo te zijn
Lijkt me een mooi initiatief, ik wil je anders ook wel meehelpen tegen die tijd ? En het lijkt mij ook zeer zeker dat er genoeg animo is....ik denk dat tegen de tijd dat de game hier gereleased wordt deze thread al aardig vol met gamertags staat EDIT : Nieuwe aanmeldingen staan erbij, keep up the good work guys
Yeah, ninja's zijn cool Ayane is the cutest female ninja En aan de andere kant kan ze ook een ontiegelijk arrogante bitch zijn af en toe....I like it
Jah natuurlijk mag je meehelpen. Ik ga wel alvast "brainstormen" over een goede opzet. Als je ideeen hebt hoor ik het graag. Mail of PM me daar maar over.
Hoe meer toernooien hoe beter, wij gaan waarschijnlijk de zaterdagavond-toernooitjes nieuw leven inblazen, als daar genoeg animo voor is (laat het dus even weten )
Aan jullie toernooien wil ik ook graag meedoen, maar dan moeten jullie wel proberen meer spelers te werven met verschillende niveaus. Met ultimate deed ik een aantal keer mee, maar toen speelde ik alleen tegen de Knights-mannen zoals jijzelf. Ik werd alleen maar kansloos ingemaakt. En met jullie indeling was ik helemaal kansloos, de zwakste tegen de sterkste. Ik vond het al meesterlijk van mezelf als ik Devil of Sivar een keer raakte.
Ik ga deze game ook kopen dus zet mn gamertag er maar bij. En als iemand een toernooi gaat organiseren, ik doe mee (al is dit mn eerste DoA game dus verwacht niet veel van me ) @ Kryalis: alleen maar zaterdagavond toernooitjes? das jammer aangezien ik nooit game op zaterdag avond, maar toch een leuk initiatief.
Kijk dat soort dingen zijn dus goed om te weten, want nu kunnen we daaraan werken. Ik dacht zelf al aan een poule-systeem, zo kun je genoeg potjes spelen, tegen mensen van verschillende niveaus. We hebben ook veel ervaring opgedaan met de verschillende Euro-Cups; onder anderen het double-ko systeem (dan krijgen mensen die verliezen nog een kans tegen elkaar om zo in de finale te komen). Niets staat nog vast, dus kom maar met die suggesties. Vroeger werden ze op zaterdagavond gehouden, als dit voor veel mensen beter uitkomt, kunnen we het ook op een andere dag/tijdstip houden.
Zo gaat lekker zo zo kan er wel een aardig tournamentje opgericht worden Maar het hoeft geen zaterdag avond toernootje perse te zijn.. als iedereen dan gewoon ff zegt waneer het goed uitkomt Maarja dat komt allemaal nog wel
Ja kijk maar, er zullen misschien nog andere toernooien komen. Ik verwacht van mezelf dat ik toch niet al te goed in deze game wordt, aangezien ik bijna nooit dit soort games speel. Maja, eens moet de eerste keer zijn Ik kijk er iig wel naar uit.
@ Z3R0 P4R4DOX: wil je mij van de lijst schrappe want ik doe niet meer aan toernooien en al die dingen ik ga t vanaf deze DOA wat serieuzer aanpakke geen ongein meer.
Als je echt serieus speelt komt dat tot uiting in hoe goed je scoort op toernooien, als je geen toernooien speelt, waarom zou je dan serieus gaan spelen, het lijkt mij dan veel leuker om gewoon rustig aan met wat vrienden een paar matches te spelen. Ik zou het beter hebben begrepen als je online geen toernooien meer ging spelen, maar wel offline, aangezien online altijd last heeft van lag. Maar goed je moet het zelf weten natuurlijk.
Volgens mij ben je gewoon bang Ik bedoel.. nu je ziet dat er zo veel meer spelers mee gaan doen deins je terug. En JUIST! als je het serieus gaat spelen doe je aan toernooien mee. Of speel je alleen tegen n00bs die je online tegen komt? ..no offence!